Ja, maar nu blokkeren ze jong talentquote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan
Anders word jij onz-mod, klb mod word je schijnbaar toch niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan
Ik heb daar niets te zoeken.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:13 schreef john-hert het volgende:
[..]
Anders word jij onz-mod, klb mod word je schijnbaar toch niet.
Zo zo, een atelier. Jij bent zeker zo'n vieze gore linkse grachtengordelbewoner.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:14 schreef terrastegel het volgende:
Ik moet zaterdag ook werken, en no way dat ik de kans heb om op me telefoon te kijken om te fok!en.
Volgens mij sta ik dan meteen op straat. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik in een atelier werk, dus er is geen tijd voor getreuzel.
een atelier in de metaal industrie wel te verstaanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo zo, een atelier. Jij bent zeker zo'n vieze gore linkse grachtengordelbewoner.
En je doet daar een beetje de boekhouding?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef terrastegel het volgende:
[..]
een atelier in de metaal industrie wel te verstaan
Nee, ik bewerk daar metaalquote:Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En je doet daar een beetje de boekhouding?
Ik heb dit soort shit maar opgegeven.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef HPLC het volgende:
*metaalindustrie
*welteverstaan
Gewoon alle woorden aan elkaar schrijven.
Klinkt vermoeiend.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:18 schreef terrastegel het volgende:
Lassen, slijpen, schuren, knippen, plooien etc
Zal ik die spoilen?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
verrek zeg ben er net pas achter dat de serie-finale van sons of anarchy paar dagen geleden was
kga denk ff de laatste 4 afleveringen kijken, beetje aardig tegen elkaar blijven terwijl ik weg ben
Gemma gaat dood.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
verrek zeg ben er net pas achter dat de serie-finale van sons of anarchy paar dagen geleden was
kga denk ff de laatste 4 afleveringen kijken, beetje aardig tegen elkaar blijven terwijl ik weg ben
bahquote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is gewoon vroeg opstaan op zaterdag
Gewoon 6 dagen in de week om 7 uur knallen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is gewoon vroeg opstaan op zaterdag
Ik had nooit verwacht dat ze Abel zou vermoorden.quote:
Op zaterdag is het 6 uur.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon 6 dagen in de week om 7 uur knallen.
Nou nou nouquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
WAAROM BEN IK NOG BLIJVEN LEZEN
EIKELS
Dit is wel een note waardquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
EIKELS
Gemma schiet eerst Tara dood, relax een beetje man.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
EIKELS
Privé informatie lekken mag niet meer heh.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef jamesdeen het volgende:
lol deadprez ik moest aan jou denken toen ik deze video zag
Ik ook hoor, maar soms vind ik het gewoon leukquote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb dit soort shit maar opgegeven.
JE VERGEET EEN PUNT!!!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar soms vind ik het gewoon leuk
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef jamesdeen het volgende:
lol deadprez ik moest aan jou denken toen ik deze video zag
Nee, dat is mijn punt.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat je geen punt aan het einde van je zin zet.
Gewoon Battlestar Galactica (de nieuwe) gaan kijken mangquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
EIKELS
Family Guyquote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
Gewoon alleen South Park, American Dad en Boondocks kijken.
Family Guyquote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
Ah daar ben je weerquote:
American Dadquote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.quote:
srs?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lag wel in het ziekenhuis, nog niet eens zo slecht gegokt dus
Ik vind die Bender wel 'aardig'.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.
De characters zijn sowieso allemaal niet slecht ofzo, maar ik vind er gewoon weinig aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind die Bender wel 'aardig'.
Hoe kun je Futurama nou niet leuk vinden?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.
Watskeburt?quote:
Tsja.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe kun je Futurama nou niet leuk vinden?
Drank en een lever die blijkbaar niet meer naar behoren functioneert. Ze zijn nog aan 't onderzoeken. Gedoe was het wel.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Drank en een lever die blijkbaar niet meer naar behoren functioneert. Ze zijn nog aan 't onderzoeken. Gedoe was het wel.
Je 10.000ste post waarin ik gequote word. Wat een eerquote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou er geen punt van maken.
Nou, zou de vlag uit hangenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je 10.000ste post waarin ik gequote word. Wat een eer
Het stemtopic zelf echter niet, dat is wel jammer.quote:
Ja toevalligquote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
9.999 als je op mij doelt
Ja, logisch als je om de haverklap in een nieuw topic moet stemmen.. Doet het gewoon in één keer goedquote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het stemtopic zelf echter niet, dat is wel jammer.
heh?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, logisch als je om de haverklap in een nieuw topic moet stemmen.. Doet het gewoon in één keer goed
De prinsenvlag of die ene met een swastika?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, zou de vlag uit hangen
Post doorgestuurd naar de antifa.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De prinsenvlag of die ene met een swastika?
De vlag van de Galapagoseilanden.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De prinsenvlag of die ene met een swastika?
Shit, nu kan ik mijn zolderkamer helemaal niet meer verlatenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar de antifa.
Ja heel toevallig is het namelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zat meer dan een dag tussen.. boeiend ook trouwens ..
Alleen Etto weet hoe die er uit ziet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De vlag van de Galapagoseilanden.
datismijnmening ook welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen Etto weet hoe die er uit ziet.
OPGEZOCHT!! TR GEMACHTquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gedaan..
gewoon gokken danquote:
Ja oké, dat soort vragen moet je gewoon negerenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Welke Franse Basketballer brak op 14 februari 1645 zijn teen?"
Negeren of Googelenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, dat soort vragen moet je gewoon negeren
Ik zei toch al heb 3000% winst op imtech hoef nooit meer te werken man.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter ga je goed beleggen eend
Dat is lamequote:
Oh shit, die was ik helemaal vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb ook nog niet gestemd. Het nominatie topic voor de topocs id ook dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |