Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.quote:
srs?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lag wel in het ziekenhuis, nog niet eens zo slecht gegokt dus
Ik vind die Bender wel 'aardig'.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.
De characters zijn sowieso allemaal niet slecht ofzo, maar ik vind er gewoon weinig aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind die Bender wel 'aardig'.
Hoe kun je Futurama nou niet leuk vinden?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.
Watskeburt?quote:
Tsja.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe kun je Futurama nou niet leuk vinden?
Drank en een lever die blijkbaar niet meer naar behoren functioneert. Ze zijn nog aan 't onderzoeken. Gedoe was het wel.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Drank en een lever die blijkbaar niet meer naar behoren functioneert. Ze zijn nog aan 't onderzoeken. Gedoe was het wel.
Je 10.000ste post waarin ik gequote word. Wat een eerquote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou er geen punt van maken.
Nou, zou de vlag uit hangenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je 10.000ste post waarin ik gequote word. Wat een eer
Het stemtopic zelf echter niet, dat is wel jammer.quote:
Ja toevalligquote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
9.999 als je op mij doelt
Ja, logisch als je om de haverklap in een nieuw topic moet stemmen.. Doet het gewoon in één keer goedquote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het stemtopic zelf echter niet, dat is wel jammer.
heh?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, logisch als je om de haverklap in een nieuw topic moet stemmen.. Doet het gewoon in één keer goed
De prinsenvlag of die ene met een swastika?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, zou de vlag uit hangen
Post doorgestuurd naar de antifa.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De prinsenvlag of die ene met een swastika?
De vlag van de Galapagoseilanden.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De prinsenvlag of die ene met een swastika?
Shit, nu kan ik mijn zolderkamer helemaal niet meer verlatenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar de antifa.
Ja heel toevallig is het namelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zat meer dan een dag tussen.. boeiend ook trouwens ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |