Post doorgestuurd naar de antifa.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De prinsenvlag of die ene met een swastika?

De vlag van de Galapagoseilanden.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De prinsenvlag of die ene met een swastika?

Shit, nu kan ik mijn zolderkamer helemaal niet meer verlatenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar de antifa.

Ja heel toevallig is het namelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zat meer dan een dag tussen.. boeiend ook trouwens ..

Alleen Etto weet hoe die er uit ziet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De vlag van de Galapagoseilanden.

datismijnmening ook welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen Etto weet hoe die er uit ziet.

OPGEZOCHT!! TR GEMACHTquote:

quote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gedaan..
 _!
_!

gewoon gokken danquote:

Ja oké, dat soort vragen moet je gewoon negerenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Welke Franse Basketballer brak op 14 februari 1645 zijn teen?"

Negeren of Googelenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, dat soort vragen moet je gewoon negeren

Ik zei toch al heb 3000% winst op imtech hoef nooit meer te werken man.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter ga je goed beleggen eend

Dat is lamequote:

Oh shit, die was ik helemaal vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb ook nog niet gestemd. Het nominatie topic voor de topocs id ook dood.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |