Ja, maar nu blokkeren ze jong talentquote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan
Anders word jij onz-mod, klb mod word je schijnbaar toch niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan
Ik heb daar niets te zoeken.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:13 schreef john-hert het volgende:
[..]
Anders word jij onz-mod, klb mod word je schijnbaar toch niet.
Zo zo, een atelier. Jij bent zeker zo'n vieze gore linkse grachtengordelbewoner.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:14 schreef terrastegel het volgende:
Ik moet zaterdag ook werken, en no way dat ik de kans heb om op me telefoon te kijken om te fok!en.
Volgens mij sta ik dan meteen op straat. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik in een atelier werk, dus er is geen tijd voor getreuzel.
een atelier in de metaal industrie wel te verstaanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo zo, een atelier. Jij bent zeker zo'n vieze gore linkse grachtengordelbewoner.
En je doet daar een beetje de boekhouding?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef terrastegel het volgende:
[..]
een atelier in de metaal industrie wel te verstaan
Nee, ik bewerk daar metaalquote:Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En je doet daar een beetje de boekhouding?
Ik heb dit soort shit maar opgegeven.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef HPLC het volgende:
*metaalindustrie
*welteverstaan
Gewoon alle woorden aan elkaar schrijven.
Klinkt vermoeiend.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:18 schreef terrastegel het volgende:
Lassen, slijpen, schuren, knippen, plooien etc
Zal ik die spoilen?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
verrek zeg ben er net pas achter dat de serie-finale van sons of anarchy paar dagen geleden was
kga denk ff de laatste 4 afleveringen kijken, beetje aardig tegen elkaar blijven terwijl ik weg ben
Gemma gaat dood.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
verrek zeg ben er net pas achter dat de serie-finale van sons of anarchy paar dagen geleden was
kga denk ff de laatste 4 afleveringen kijken, beetje aardig tegen elkaar blijven terwijl ik weg ben
bahquote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is gewoon vroeg opstaan op zaterdag
Gewoon 6 dagen in de week om 7 uur knallen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is gewoon vroeg opstaan op zaterdag
Ik had nooit verwacht dat ze Abel zou vermoorden.quote:
Op zaterdag is het 6 uur.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon 6 dagen in de week om 7 uur knallen.
Nou nou nouquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
WAAROM BEN IK NOG BLIJVEN LEZEN
EIKELS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |