quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]EikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]als dat serieus gebeurt in de finale mag u mijn schijt opetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat niet voor niks in een spoiler.quote:
Vette serie hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Die (oude) film herinner ik mij vaag, die serie weet ik geen reet van, alleen dat er veel reten en tetten en lullen in beeld komen.
heb ik game of thrones ook voor tochquote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vette serie hoor![]()
Veel tetten en bloed
Welk account postte je eerst op dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef terrastegel het volgende:
Mijn account is van 2011 en ik heb nog maar 1200 posts
maarja ik ben sinds vorige maand pas terug actief op dit account.
ook niet gezienquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef terrastegel het volgende:
Band of brothers, das pas een bazenserie![]()
Spartacus is een heldenserie, gewoon kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
ach ja heb ik tenminste een serie minder die ik moet kijken
Beverton jwzquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welk account postte je eerst op dan?
op deze, maar ik deed er niet veel mee. nu opeens wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welk account postte je eerst op dan?
maar hij heeft het einde al gespoiledquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spartacus is een heldenserie, gewoon kijken
En de prequel ook kijken
Gedownload en staat te wachten, eerst maar Blade: The Seriesquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef terrastegel het volgende:
Band of brothers, das pas een bazenserie![]()
Nah, in 2013 vooral. En toen kreeg ik een ban die eigenlijk een half jaar zou duren.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was je wel wat negatiever aanwezig, volgens mij.
Ik had het niet over de serie maar over de film, al zal die niet veel anders kunnen eindigen lijkt mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
ach ja heb ik tenminste een serie minder die ik moet kijken
Schavuitquote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, in 2013 vooral. En toen kreeg ik een ban die eigenlijk een half jaar zou duren.
Heeft uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo geduurdquote:
Veel plezier ermee, vooral de delen in bastogne en in Nederland zij leuk vind ik zelf. En op het einde is het ook mooi.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gedownload en staat te wachten, eerst maar Blade: The Series
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo geduurd
KLB-verkiezingen winnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |