JAAAAAquote:Op woensdag 10 december 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OMG OMG OMG CALL THE NEWSPAPER CALL THE TELEGRAAF
ze zei al dat ze me mooi vindtquote:Op woensdag 10 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
pas je op fylax dat je niet dit gebeurt?
[ afbeelding ]
Wehehehehequote:Op woensdag 10 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had op m'n 15e geen afspraakjes hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn ooit allemaal 15 geweest. Voor de een is het 20 jaar geleden, voor de ander 4
Toen zat je al in een relatie zeker?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op m'n 15e geen afspraakjes hoor![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen zat je al in een relatie zeker?
Maar nu vast welquote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op m'n 15e geen afspraakjes hoor![]()
Ook niet, ook niet echt op zoek.quote:
Ach gosquote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet, ook niet echt op zoek.
Maar op m'n 15e werd ik nog gewoon lekker ouderwetsch gepest door alle jongens hoor
Ja ja, of deed je stiekem toch vieze dingen.na de zwemles?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet, ook niet echt op zoek.
Maar op m'n 15e werd ik nog gewoon lekker ouderwetsch gepest door alle jongens hoor
Ik had op m'n 15e al een tijdje geen zwemles meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ja, of deed je stiekem toch vieze dingen.na de zwemles?
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op m'n 15e al een tijdje geen zwemles meer.
Wedstrijdzwemmen FTW.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:45 schreef bamibij het volgende:
Mensen die niet tot de vijfde zwemvaardigheid en reddingsbrigade zijn doorgegaan
Uh ja zovaak.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Fylax, heb je ooit een "relatie" gehad?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan Fylax niet een ban krijgen ofzo?
Word zo moe van dat mannetje
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht even, die snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 10 december 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Thijs! Ik heb net ook een recruiter gesproken die me 5 minuten nadat ik mijn cv opstuurde enthousiast belde voor een toelichting en daarna niets meer liet horen. Blijkbaar vinden ze mijn cv interessant en willen ze me mogelijk ergens plaatsen, maar ze hebben nog wat vragen waar ik me de komende dagen over ga buigen.
Banaanvraag, ban voor kaneelstokje bittequote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Banaanvraag, ban voor kaneelstokje bitte
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
<insert>ohnoyoudidnotnegers.gif</insert>
Wel goed geslapen?quote:
Eerst vanmorgen naar een tentamen geweest, daarna weer thuis in mijn bedje gegaanquote:Op woensdag 10 december 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wel goed geslapen?
Ik werd weer wakker met mijn onderbroek op mijn kussen
Ah, toch maar tentamen gedaan? Was het het drama dat je verwachtte?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst vanmorgen naar een tentamen geweest, daarna weer thuis in mijn bedje gegaan
Waarom slaap je eigenlijk in een onderbroek als die steeds uitgaat?
Ik wist 6 van de 8 vragen wel ongeveer en heb bij de andere maar een zwamverhaal neergezetquote:Op woensdag 10 december 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, toch maar tentamen gedaan? Was het het drama dat je verwachtte?
Ik heb geen idee eigenlijk. Voor de warmte, voor de steun.
Waarom gaat je onderbroek uit in je slaap?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst vanmorgen naar een tentamen geweest, daarna weer thuis in mijn bedje gegaan
Waarom slaap je eigenlijk in een onderbroek als die steeds uitgaat?
Ja ik ook, zit alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom gaat je onderbroek uit in je slaap?![]()
Ik vind ondergoed vervelend zitten als ik in bed lig
Wow.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist 6 van de 8 vragen wel ongeveer en heb bij de andere maar een zwamverhaal neergezet
Het is nooit zo erg als ik verwacht, op de een of andere manier. Al zou het belachelijk zijn als ik het gehaald heb, dan is er gewoon iets mis met het vak
Alleen in een nachthemd slapen vind ik toch het beste
Als ik dat eens wist.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom gaat je onderbroek uit in je slaap?![]()
Ik vind ondergoed vervelend zitten als ik in bed lig
Doe je dat in je slaap? Dat is me nooit gelukt gelukkig, met een boxer slaapt toch net even fijner dan zonder.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, toch maar tentamen gedaan? Was het het drama dat je verwachtte?
Ik heb geen idee eigenlijk. Voor de warmte, voor de steun.
Maar ik was dus maar twee van de tien keer naar college geweestquote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Nouja, ik hoefde ook nooit echt te leren voor tentamens. Je onthoudt sowieso dingen uit colleges en dergelijke.
[..]
Als ik dat eens wist.
*knuffel*quote:
Ik heb dat juist andersom.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je dat in je slaap? Dat is me nooit gelukt gelukkig, met een boxer slaapt toch net even fijner dan zonder.
Ik ga altijd slapen met boxer, maar 50% van de keren word ik wakker zonder.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je dat in je slaap? Dat is me nooit gelukt gelukkig, met een boxer slaapt toch net even fijner dan zonder.
Ripquote:
Nu even lekker ontspannen danquote:Op woensdag 10 december 2014 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik was dus maar twee van de tien keer naar college geweest
Wel af en toe in de trein wat uit het boek gelezen, en gisteren wat geleerd, maar het verbaast me toch een beetje.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww
Kun je het dit jaar nog een keer herkansen?
Ik denk dat je pener een eigen wil heeft en zichzelf 's nachts wil bevrijden.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga altijd slapen met boxer, maar 50% van de keren word ik wakker zonder.
Vervelendquote:Op woensdag 10 december 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik scoorde wel een heel punt beter dan de eerste poging.
Dit klinkt als een of ander Kippenvel verhaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat je pener een eigen wil heeft en zichzelf 's nachts wil bevrijden.
Het zou ook nog een weerpiemel kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een of ander Kippenvel verhaal.
De bezeten piemel.
Ok, ik vind dat altijd zo hinderlijk heen en weer gaan. Een boxer houd de boel wat strakker. Of slaap ik gewoon extreem onrustig?quote:
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend
Volgende keer gewoon nog een puntje erbij?
Dat die met volle maan iets anders wordt?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou ook nog een weerpiemel kunnen zijn.
Je bent wel cute maar ook een beetje irritantquote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
hoe kunnen mensen haten op mij ik ben super lief
Omdat je naamtopics voor jezelf maakt. Blasphemy!quote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
hoe kunnen mensen haten op mij ik ben super lief
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat die met volle maan iets anders wordt?
Dus?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je naamtopics voor jezelf maakt. Blasphemy!
Is daar een medische term voor?quote:
Dat zou ook nog kunnen. Ik word wel geregeld wakker van een erectie.quote:
Misschien maar eens een camera kopen en mezelf filmen dan. Brrr.quote:
26 zelfgemaakte naamtopics ook echtquote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
26 zelfgemaakte naamtopics ook echt
Nocturnes Fappus Sleepus?quote:
Of dat.quote:
Freaky shit. Ook mensen die dan hun bedpartner gaan neuken.quote:
Natte droom?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had laatst een orgasme in mijn slaap, dat vond ik heel erg raar.
Wat? Dat heb ik nog nooit gehoord van een vrouw eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik meld me.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil de camera in de gaten houden voor wat ik en mijn piemel 's nachts uitvreten?
Anders dan de standaard natte droom? Of komt dat alleen bij mannen voor?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ook wel eens gehad ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Selfies maar dan anders. Schaamteloos.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?
Ja, ik was half aan het wakker worden maar ik wilde niet omdat de droom net leuk begon te worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Dat heb ik nog nooit gehoord van een vrouw eigenlijk.
Droomde je ook iets?
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Selfies maar dan anders. Schaamteloos.
Oh tijdens seksdromen heb ik dat wel vaker, maar niet 'echt' als in een natte droom of zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je ook nog waar die droom over ging?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was half aan het wakker worden maar ik wilde niet omdat de droom net leuk begon te worden.
Het is toen gelukt om door te dromen tot het gelukt was
Ik denk vrij zeker te weten dat ik niets heb aangeraakt. Was wel heel apart.
Een kleine kapsalon laten bezorgen kost hier maar 4 euroquote:Op woensdag 10 december 2014 17:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Spannend
Ik heb geen zin om te koken en geen geld om te laten bezorgen
Natte dromen zijn kut om te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh tijdens seksdromen heb ik dat wel vaker, maar niet 'echt' als in een natte droom of zo.
Niet meer zo goedquote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je ook nog waar die droom over ging?
Niet als er toch geen troep uitkomtquote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef yats het volgende:
[..]
Natte dromen zijn kut om te hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer zo goed
Ik weet niet meer of degene in de droom een bekende was of niet, dat heb ik denk ik verdrongen ofzo
Waar is hier? Hier hebben ze allemaal een minimumbezorgbedragquote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kleine kapsalon laten bezorgen kost hier maar 4 euro
Daarom, meestal droom ik wel over mensen die ik goed ken, dus het zou eigenlijk raar zijn als dat hier niet zo was. Maar ik kan het me echt niet meer herinnerenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je nooit droomt over onbekenden, althans dat ieder gezicht dat je ziet in een droom een gezicht is dat je ooit echt hebt gezien.
Dat doet het vrijwel altijd wel helaas.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als er toch geen troep uitkomt
Zeistquote:Op woensdag 10 december 2014 17:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Waar is hier? Hier hebben ze allemaal een minimumbezorgbedrag
Dat klopt wel. Of het gezicht is een waas. Bij mij dan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je nooit droomt over onbekenden, althans dat ieder gezicht dat je ziet in een droom een gezicht is dat je ooit echt hebt gezien.
Wees blij. Zoveel mis je daar niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een natte droom heb gehad.
Jaquote:
Ik heb wel een paar keer een enorm prettig gevoel gehad, soort van orgasmisch, maar nooit sperma.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij. Zoveel mis je daar niet aan.
Wat moet je daarquote:Op woensdag 10 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Lekker tussen alle inrichtingen en jeugdgevangenissen enzo.
Maar wel een chille bezorgturk in de buurt
Freud zou zich vermaken met deze droomquote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
Laatst droomde ik trouwens dat ik met mijn familie en een aantal vrienden een quiz deed over de geschiedenis van mijn familie en andere trtriviavragen. Een vriend was aan het winnen. En mijn ouders waren naakt en hadden enorme geslachtsdelen.
Nee, maar de UU is een kwartiertje fietsen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat moet je daarzit daar überhaupt een hbo?
Dichtbij Utrecht.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat moet je daarzit daar überhaupt een hbo?
Naarquote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
Laatst droomde ik trouwens dat ik met mijn familie en een aantal vrienden een quiz deed over de geschiedenis van mijn familie en andere trtriviavragen. Een vriend was aan het winnen. En mijn ouders waren naakt en hadden enorme geslachtsdelen.
Oh, wist niet dat dat zo.dichtbij zatquote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar de UU is een kwartiertje fietsen.
Mijn dromen zijn echt achterlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Freud zou zich vermaken met deze droom
Arme jongen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar
Ik droomde wel een keer dat een van mijn vrienden een micropenis had.
Aardwetenschappen, ik ga dit jaar mijn bachelordiploma halen als het goed isquote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat zo.dichtbij zat
Wat studeer je?
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar
Ik droomde wel een keer dat een van mijn vrienden een micropenis had.
Dromen zijn altijd achterlijk, alleen lijken ze heel logisch op het moment.quote:
Nee, van deze zou ik het niet weten. Wel dat het heel raar zou staan omdat hij zo groot isquote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Weet je ook de daadwerkelijke afmetingen van die vriend?
Good busy! Na hoeveel jaar?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aardwetenschappen, ik ga dit jaar mijn bachelordiploma halen als het goed is
Ik heb ook wel andere dromen gehad. Meer emotioneel.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Dromen zijn altijd achterlijk, alleen lijken ze heel logisch op het moment.
Ik geloof het eerste.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Soms wordt je wakker en kom je binnen een minuut op de oplossing voor een probleem waar je de hele vorige avond over had nagedacht. Zou je er dan in je slaap mee bezig zijn geweest of is dat gewoon een frisse blik?
Ik heb ooit gelezen dat je er mee bezig bent in je onderbewustzijn. Geen idee of het waar is, maar klinkt redelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Soms wordt je wakker en kom je binnen een minuut op de oplossing voor een probleem waar je de hele vorige avond over had nagedacht. Zou je er dan in je slaap mee bezig zijn geweest of is dat gewoon een frisse blik?
Gewoon op tijd, ik zit nu halverwege het derde jaar.quote:
Dat dus. Al zitten er soms logische dromen tussen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Dromen zijn altijd achterlijk, alleen lijken ze heel logisch op het moment.
Nominaal studerenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon op tijd, ik zit nu halverwege het derde jaar.
Hiervoor nog een blauwe maandag ergens anders gestudeerd, dus ik vond dat ik dit maar gewoon in een keer moest doen
Die van mij in januari 2016. En dan moet ik nog 2.5 jaarquote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk
Bovendien is de stufi al op in april.
Wowquote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook nog minstens 2.5 jaar wanneer het op is jaquote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die van mij in januari 2016. En dan moet ik nog 2.5 jaar
Premaster?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet ook nog minstens 2.5 jaar wanneer het op is ja
1 kapsalonquote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
Komkommer, paprika, tonijn, beetje zwarte peper. Je hebt niet zoveel nodig om te etennomnomnom.
Ik weet niet of dit nu zielig of zorgwekkend isquote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?
Paprika.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
Komkommer, paprika, tonijn, beetje zwarte peper. Je hebt niet zoveel nodig om te etennomnomnom.
Groene zijn wel oké, ergens in verwerkt. Zwarte zijn smerig.quote:
I tried.quote:
En met wiens piemel in de hand?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, plaatje gevonden van een meisje met een piemel in haar hand dat sprekend lijkt op een meisje dat ik vroeger kende
Ik heb vanmorgen een banaan gegetenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
Vandaag yoghurt met havermout, twee boterhammen met kaas en appelstroop en straks lasagne. Meer eet ik niet vandaag.
Kaneel heeft die skillsquote:Op woensdag 10 december 2014 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand herkennen aan zijn piemel is best wel knap
Dat had ik gisteren. Toen alleen twee droge broodjes die er nog lagen en een pizza gegeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een banaan gegeten
Eetlust is volledig afwezig
Goed bezigquote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
Vandaag yoghurt met havermout, twee boterhammen met kaas en appelstroop en straks lasagne. Meer eet ik niet vandaag.
Probeer nog wat warms te eten straks.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een banaan gegeten
Eetlust is volledig afwezig
Vervelend is datquote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Toen alleen twee droge broodjes die er nog lagen en een pizza gegeten.
Gisteren had ik wat lekkers gemaakt. Dat staat nog steeds in de koelkast omdat ik geen zin hadquote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer nog wat warms te eten straks.
Ah oké! Ben je nog lid ergens in utrechchhtht?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De master duurt twee jaar.
Ik weet alleen nog niet precies welke het gaat worden.
Wat had je voor lekkers gemaakt?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat
Van die dagen waarop alles vies smaakt, ofzo.
[..]
Gisteren had ik wat lekkers gemaakt. Dat staat nog steeds in de koelkast omdat ik geen zin had
Nee, ik ben geen lid. Wel actief bij de studievereniging.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:34 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah oké! Ben je nog lid ergens in utrechchhtht?
Ja inderdaad. Niets is lekker, nergens zin in. Maar ik ben nog steeds van slag. Lusteloos, beetje depri. Ik denk een winterdip.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat
[..]
Gisteren had ik wat lekkers gemaakt. Dat staat nog steeds in de koelkast omdat ik geen zin had
Herkenbaar gevoelquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Niets is lekker, nergens zin in. Maar ik ben nog steeds van slag. Lusteloos, beetje depri. Ik denk een winterdip.
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 10 december 2014 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoel
Bij een beetje zon wordt het wel meteen wat minder erg, dan krijg ik ineens wel zin om iets te doen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat
[..]
Linzensoepquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had je voor lekkers gemaakt?
Even opwarmen kan geen kwaad waarschijnlijk. Wel een beetje op jezelf blijven letten.
Ik wil dat al zo lang maken maar stel het steeds uit.quote:
Hier ook. En het stoppen met medicatie en het gebrek aan slaap helpt niet echtquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Niets is lekker, nergens zin in. Maar ik ben nog steeds van slag. Lusteloos, beetje depri. Ik denk een winterdip.
Okéquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen lid. Wel actief bij de studievereniging.
Ik had het met dit recept gedaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dat al zo lang maken maar stel het steeds uit.
Hoe heb je het gedaan?
Wat zou je kunnen gebruiken ipv de paddenstoelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het met dit recept gedaan.
http://www.okokorecepten.(...)ensoep-paddenstoelen
Vitamine D nemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze fatty.quote:
Je kunt gewoon een recept zoeken zonder paddenstoelen. Of er iets van pittige worst in doen, chorizo ofzo, dat is ook wel lekker denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je kunnen gebruiken ipv de paddenstoelen?
"vitamine" Dquote:Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vitamine D nemen.Misschien helpt het.
Lijkt me sterk, ervan uitgaande dat er in een kapsalon 1800 kcal zitten.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag nog steeds te weinig gegeten als ik zo een kapsalon haal
Ja, je hebt toch 2000 nodig dacht ik?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ervan uitgaande dat er in een kapsalon 1800 kcal zitten.Aldus google.
Vegetarier?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]#fattyforlife
Nee, vanavond braaf aan de chinese boontjes, lupine burger en komkommersalade.
Oh je hebt echt helemaal niks gegeten verder? Als je de hele dag alleen bankhangt en slank bent, zou 1800 wel eens genoeg kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch 2000 nodig dacht ik?Of minder als vrouw?
Vandaag wel weinig actief geweest, alleen maar een halfuurtje gefietst vanmorgenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je hebt echt helemaal niks gegeten verder?
Als je de hele dag alleen bankhangt en slank bent, zou 1800 wel eens genoeg kunnen zijn.
Faxie, ben jij het?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"vitamine" D [ afbeelding ]
Tonijntjes zijn zielig.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
Wauw.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch niet Faxie, die zou ze sturen zonder te vragen.
Hehe.quote:
True, true.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je weer in m'n FoBo lopen lurken ouwe snoepert. :$
Dan stop ik er per direct mee. Dan ga ik voor een tonijnvervanger van ehm... Soja. Mja, ik had nog. Deze was al dood.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tonijntjes zijn zielig.Bijna uitgestorven.
Klopt. De zon maakt me blij. Alleen laat hij me een beetje in de steek.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoel
Bij een beetje zon wordt het wel meteen wat minder erg, dan krijg ik ineens wel zin om iets te doen.
zonnesteekquote:Op woensdag 10 december 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. De zon maakt me blij. Alleen laat hij me een beetje in de steek.
Dank je. Niet aan gedacht, gek genoeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vitamine D nemen.Misschien helpt het.
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijdingquote:Op woensdag 10 december 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[pic] FOK!ker ontmoet Kees K*nkerkachel
Ja toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijding
quote:
Hij is een Kees-stalkerquote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijding
Hehehe.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan stop ik er per direct mee. Dan ga ik voor een tonijnvervanger van ehm... Soja. Mja, ik had nog. Deze was al dood.
Jep, maar nothing compares to probleemwijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
Er is nu een soort nieuwe probleemwijken, he. Op rtl4 volgen ze mensen in de schilderswijk.
Ik eet meestal scholletjes, mooi wel dat ze blijkbaar oke zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.goedevis.nl/Goedevis/alle-vissen
Groen is goed. Ik probeer er een beetje op te letten.
curve is zooooo 2013. Bah, speel het nooit meerquote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het ermee, curvegod?
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het ermee, curvegod?
Dit eigenlijk ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
curve is zooooo 2013. Bah, speel het nooit meer
Dankje! Ik probeer dat ook een beetje. Ik weet heel veel dingen niet (net als met vlees) en dit kan helpenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
DigitalCombatSimulatorquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
DigitalCombatSimulator
Beetje formatie's vliegen met kleurtjes in multiplayer G. Soort curvefever maar dan met minder lag![]()
[ afbeelding ]
Dolfijn, welkom op onze groep....quote:Op woensdag 10 december 2014 18:10 schreef Toto69 het volgende:
https://www.facebook.com/groups/740463875996842/?fref=ts
wat
de
fuck
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dolfijn, welkom op onze groep....
dolfijn?
In antwoord op jouw "haaai"
Handig.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij twijfel gewoon niet kopen, zoals bij tonijn dus bijvoorbeeld. Daar kun je moeilijk tot onmogelijk vanaf de verpakking garanderen dat het oke is.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Handig.
Alleen weet ik niet of ik precies weet hoe het werk. Want er zijn groene van dezelfde soort en afkomst, maar ook rode. Alleen de vistechniek is dan anders, maar dat staat niet op de verpakking volgens mij.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dingen zoals zalm en garnalen vind ik wel heel lekker.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon niet kopen, zoals bij tonijn dus bijvoorbeeld. Daar kun je moeilijk tot onmogelijk vanaf de verpakking garanderen dat het oke is.
Dan gaat het om het keurmerk wat erop staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Handig.
Alleen weet ik niet of ik precies weet hoe het werk. Want er zijn groene van dezelfde soort en afkomst, maar ook rode. Alleen de vistechniek is dan anders, maar dat staat niet op de verpakking volgens mij.
Oké. Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan gaat het om het keurmerk wat erop staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
Ja bij zalm is het wel tricky. Misschien kunnen ze het je vertellen bij een visboer ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dingen zoals zalm en garnalen vind ik wel heel lekker.
Waarom is normale kip bijv. beter dan rund- en varkensvlees dan? (behalve dat het gezonder is)quote:Op woensdag 10 december 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik zal eens kijken.![]()
Ik let er nu met vlees ook steeds meer op eigenlijk. Ik eet geen rund- en varkensvlees meer. Dus nog even afscheid nemen van kroketten en frikandellen.En ik koop ook geen plofkip.
Hmmm, dat zou ook nog kunnen. Als dat niet te duur is.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja bij zalm is het wel tricky. Misschien kunnen ze het je vertellen bij een visboer ofzo
Gezonder ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is normale kip bijv. beter dan rund- en varkensvlees dan? (behalve dat het gezonder is)
Rood vlees is niet erg gezond en veel CO2 uitstoot. Ook wordt het vaak uit het buitenland gehaald en dat vervoer gaat ook niet altijd even goed.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom geen rundvlees?
Ik had altijd de indruk dat vleesrunderen nog wel een vrij goed leven hadden.
Ik dacht dat rundvlees juist een van de meer gezonde soorten vlees was, wanneer je het niet vaker dan een keer per week at. CO2-uitstoot komt ook doordat er vrij veel ruimte beschikbaar is per vleeskoe. Vlees uit het buitenland is natuurlijk nooit iets goedsquote:Op woensdag 10 december 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Rood vlees is niet erg gezond en veel CO2 uitstoot. Ook wordt het vaak uit het buitenland gehaald en dat vervoer gaat ook niet altijd even goed.
Het gaat me niet zozeer om dierenwelzijn, hoewel dat natuurlijk ook belangrijk is. Maar als dat mijn hoofdmotief was, was ik wel vegetariër geworden.
Kip is de meest gezonde optie naar mijn weet. Maakt ook niet uit, ik at sowieso al niet veel rund- en varkensvlees. Ik vind het ook niet zo lekker.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat rundvlees juist een van de meer gezonde soorten vlees was, wanneer je het niet vaker dan een keer per week at. CO2-uitstoot komt ook doordat er vrij veel ruimte beschikbaar is per vleeskoe. Vlees uit het buitenland is natuurlijk nooit iets goeds
Ik vind rund wel het lekkerst. Varken, meh.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Kip is de meest gezonde optie naar mijn weet. Maakt ook niet uit, ik at sowieso al niet veel rund- en varkensvlees. Ik vind het ook niet zo lekker.
Rare berichtjes?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef Californium het volgende:
Ik had afgesproken om met iemand die ik via Tinder heb leren kennen (3 dagen een account gehad) wat te gaan drinken en nu ik aan het daten ben met iemand in Nijmegen had ik m ook al duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk was en hij wilde ook gewoon meer mensen leren kennen enzo. Prima. Nu begin ik te twijfelen omdat hij af en toe rare berichtjes stuurt ineens
Of ik wel eens sex heb op een eerste date… dat soort dingenquote:
Doordat het zo smaakneutraal is, gaat het enorm goed bij veel gerechten waar je kruiden bij doet. Dus "veelzijdig".quote:Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ze noemen kip veelzijdig, maar eigenlijk smaakt het gewoon net naar niks
Dat is ook prima hoor, maar lekker is anders.
En, heb je dat?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Of ik wel eens sex heb op een eerste date… dat soort dingen
Ok...Iets zegt me dat hij ergens op hoopt.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan weet je toch genoeg? Hij wil gewoon een keer over je heen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Met mijn huidige date had ik sex op de eerste date… Normaal gesproken niet. Maar het punt was dat dit geen date was en ik nu het idee krijg dat hij vind van welquote:
Duh. Ze kan wel roepen dat het vriendschappelijk is, maar dat houdt hem waarschijnlijk niet tegen om alsnog een poging te wagen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ok...Iets zegt me dat hij ergens op hoopt.
Daaromquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ok...Iets zegt me dat hij ergens op hoopt.
Heb m dus al heel duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk is en dat het niet gaat gebeuren. Wat wil ie nog van me.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan weet je toch genoeg? Hij wil gewoon een keer over je heen.
Sukkelquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh. Ze kan wel roepen dat het vriendschappelijk is, maar dat houdt hem waarschijnlijk niet tegen om alsnog een poging te wagen.
Misschien denkt 'ie dat 'ie je wel kan overtuigen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb m dus al heel duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk is en dat het niet gaat gebeuren. Wat wil ie nog van me.
Die probeert je alsnog voor zich te winnenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef Californium het volgende:
Ik had afgesproken om met iemand die ik via Tinder heb leren kennen (3 dagen een account gehad) wat te gaan drinken en nu ik aan het daten ben met iemand in Nijmegen had ik m ook al duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk was en hij wilde ook gewoon meer mensen leren kennen enzo. Prima. Nu begin ik te twijfelen omdat hij af en toe rare berichtjes stuurt ineens
Soms zijn mannen aanhoudend omdat ze weten dat er na de 4de "nee" soms een "ja" komt.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb m dus al heel duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk is en dat het niet gaat gebeuren. Wat wil ie nog van me.
Ja dat zekerquote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
Maar weet je, it takes two to tango. Misschien is het alsnog heel gezellig met hem. En als hij ergens op hoopt heeft hij toch gewoon pech?
O, dan kent hij mij nog nietquote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms zijn mannen aanhoudend omdat ze weten dat er na de 4de "nee" soms een "ja" komt.
Hij wil je gewoon neuken dus, weet je dat ook weer.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus als het je nog steeds leuk lijkt om wat af te spreken, gewoon doen.quote:
Ergens valt dat wel te begrijpen, al zou ik het zelf niet doenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh. Ze kan wel roepen dat het vriendschappelijk is, maar dat houdt hem waarschijnlijk niet tegen om alsnog een poging te wagen.
Tja,doorzichtige pogingquote:
Ja dat zeggen ze vakerquote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
"Normaal doe ik dit nooit." Tuurlijk, meid.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze vakerEn vervolgens is het 'Tja het kwam er gewoon opeens van'
Komt dat voor ja?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kan twee kanten op gaan natuurlijk, soms komt er na de 4e nee gewoon een trap in de ballen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms zijn mannen aanhoudend omdat ze weten dat er na de 4de "nee" soms een "ja" komt.
Het gaat niet gebeuren want ik ben met mijn hoofd bij een ander.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om jezelf deugdelijker voor te doen dan je daadwerkelijk bent om mensen een beter beeld van je te laten hebben en hun ego op te krikken.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Normaal doe ik dit nooit." Tuurlijk, meid.
Jij bent toch 14?quote:
Jawel.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
Wat maakt het nou uit of je seks op een eerste date hebt? Je bent heus niet minderwaardig als persoon.
Uiteraard. Alleen zijn er kennelijk voldoende vrouwen die toch "ja" zeggen, getuige de vele verslagen op FOK! en irl.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan twee kanten op gaan natuurlijk, soms komt er na de 4e nee gewoon een trap in de ballen.
Je weet dat ik me daar weinig van aantrek Insoboii.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |