Aardwetenschappen, ik ga dit jaar mijn bachelordiploma halen als het goed isquote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat zo.dichtbij zat
Wat studeer je?
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar
Ik droomde wel een keer dat een van mijn vrienden een micropenis had.
Dromen zijn altijd achterlijk, alleen lijken ze heel logisch op het moment.quote:
Nee, van deze zou ik het niet weten. Wel dat het heel raar zou staan omdat hij zo groot isquote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Weet je ook de daadwerkelijke afmetingen van die vriend?
Good busy! Na hoeveel jaar?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aardwetenschappen, ik ga dit jaar mijn bachelordiploma halen als het goed is
Ik heb ook wel andere dromen gehad. Meer emotioneel.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Dromen zijn altijd achterlijk, alleen lijken ze heel logisch op het moment.
Ik geloof het eerste.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Soms wordt je wakker en kom je binnen een minuut op de oplossing voor een probleem waar je de hele vorige avond over had nagedacht. Zou je er dan in je slaap mee bezig zijn geweest of is dat gewoon een frisse blik?
Ik heb ooit gelezen dat je er mee bezig bent in je onderbewustzijn. Geen idee of het waar is, maar klinkt redelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Soms wordt je wakker en kom je binnen een minuut op de oplossing voor een probleem waar je de hele vorige avond over had nagedacht. Zou je er dan in je slaap mee bezig zijn geweest of is dat gewoon een frisse blik?
Gewoon op tijd, ik zit nu halverwege het derde jaar.quote:
Dat dus. Al zitten er soms logische dromen tussen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Dromen zijn altijd achterlijk, alleen lijken ze heel logisch op het moment.
Nominaal studerenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon op tijd, ik zit nu halverwege het derde jaar.
Hiervoor nog een blauwe maandag ergens anders gestudeerd, dus ik vond dat ik dit maar gewoon in een keer moest doen
Die van mij in januari 2016. En dan moet ik nog 2.5 jaarquote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk
Bovendien is de stufi al op in april.
Wowquote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
Laatst droomde ik trouwens dat ik met mijn familie en een aantal vrienden een quiz deed over de geschiedenis van mijn familie en andere trtriviavragen. Een vriend was aan het winnen. En mijn ouders waren naakt en hadden enorme geslachtsdelen.
Ik moet ook nog minstens 2.5 jaar wanneer het op is jaquote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die van mij in januari 2016. En dan moet ik nog 2.5 jaar
Premaster?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet ook nog minstens 2.5 jaar wanneer het op is ja
1 kapsalonquote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
Komkommer, paprika, tonijn, beetje zwarte peper. Je hebt niet zoveel nodig om te etennomnomnom.
Ik weet niet of dit nu zielig of zorgwekkend isquote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Paprika.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
Komkommer, paprika, tonijn, beetje zwarte peper. Je hebt niet zoveel nodig om te etennomnomnom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |