Niet meer zo goedquote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je ook nog waar die droom over ging?
Niet als er toch geen troep uitkomtquote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef yats het volgende:
[..]
Natte dromen zijn kut om te hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer zo goed
Ik weet niet meer of degene in de droom een bekende was of niet, dat heb ik denk ik verdrongen ofzo
Waar is hier? Hier hebben ze allemaal een minimumbezorgbedragquote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kleine kapsalon laten bezorgen kost hier maar 4 euro
Daarom, meestal droom ik wel over mensen die ik goed ken, dus het zou eigenlijk raar zijn als dat hier niet zo was. Maar ik kan het me echt niet meer herinnerenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je nooit droomt over onbekenden, althans dat ieder gezicht dat je ziet in een droom een gezicht is dat je ooit echt hebt gezien.
Dat doet het vrijwel altijd wel helaas.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als er toch geen troep uitkomt
Zeistquote:Op woensdag 10 december 2014 17:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Waar is hier? Hier hebben ze allemaal een minimumbezorgbedrag
Dat klopt wel. Of het gezicht is een waas. Bij mij dan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je nooit droomt over onbekenden, althans dat ieder gezicht dat je ziet in een droom een gezicht is dat je ooit echt hebt gezien.
Wees blij. Zoveel mis je daar niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een natte droom heb gehad.
Jaquote:
Ik heb wel een paar keer een enorm prettig gevoel gehad, soort van orgasmisch, maar nooit sperma.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij. Zoveel mis je daar niet aan.
Wat moet je daarquote:Op woensdag 10 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Lekker tussen alle inrichtingen en jeugdgevangenissen enzo.
Maar wel een chille bezorgturk in de buurt
Freud zou zich vermaken met deze droomquote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
Laatst droomde ik trouwens dat ik met mijn familie en een aantal vrienden een quiz deed over de geschiedenis van mijn familie en andere trtriviavragen. Een vriend was aan het winnen. En mijn ouders waren naakt en hadden enorme geslachtsdelen.
Nee, maar de UU is een kwartiertje fietsen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat moet je daarzit daar überhaupt een hbo?
Dichtbij Utrecht.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat moet je daarzit daar überhaupt een hbo?
Naarquote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
Laatst droomde ik trouwens dat ik met mijn familie en een aantal vrienden een quiz deed over de geschiedenis van mijn familie en andere trtriviavragen. Een vriend was aan het winnen. En mijn ouders waren naakt en hadden enorme geslachtsdelen.
Oh, wist niet dat dat zo.dichtbij zatquote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar de UU is een kwartiertje fietsen.
Mijn dromen zijn echt achterlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Freud zou zich vermaken met deze droom
Arme jongen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar
Ik droomde wel een keer dat een van mijn vrienden een micropenis had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |