Wauw.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch niet Faxie, die zou ze sturen zonder te vragen.
Hehe.quote:
True, true.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch niet Faxie, die zou ze sturen zonder te vragen.
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je weer in m'n FoBo lopen lurken ouwe snoepert. :$
Dan stop ik er per direct mee. Dan ga ik voor een tonijnvervanger van ehm... Soja. Mja, ik had nog. Deze was al dood.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tonijntjes zijn zielig.Bijna uitgestorven.
Klopt. De zon maakt me blij. Alleen laat hij me een beetje in de steek.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoel
Bij een beetje zon wordt het wel meteen wat minder erg, dan krijg ik ineens wel zin om iets te doen.
zonnesteekquote:Op woensdag 10 december 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. De zon maakt me blij. Alleen laat hij me een beetje in de steek.
Dank je. Niet aan gedacht, gek genoeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vitamine D nemen.Misschien helpt het.
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijdingquote:Op woensdag 10 december 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[pic] FOK!ker ontmoet Kees K*nkerkachel
Ja toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijding
quote:
Hij is een Kees-stalkerquote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |