Wauw.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch niet Faxie, die zou ze sturen zonder te vragen.
Hehe.quote:
True, true.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je weer in m'n FoBo lopen lurken ouwe snoepert. :$
Dan stop ik er per direct mee. Dan ga ik voor een tonijnvervanger van ehm... Soja. Mja, ik had nog. Deze was al dood.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tonijntjes zijn zielig.Bijna uitgestorven.
Klopt. De zon maakt me blij. Alleen laat hij me een beetje in de steek.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoel
Bij een beetje zon wordt het wel meteen wat minder erg, dan krijg ik ineens wel zin om iets te doen.
zonnesteekquote:Op woensdag 10 december 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. De zon maakt me blij. Alleen laat hij me een beetje in de steek.
Dank je. Niet aan gedacht, gek genoeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vitamine D nemen.Misschien helpt het.
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijdingquote:Op woensdag 10 december 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[pic] FOK!ker ontmoet Kees K*nkerkachel
Ja toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijding
quote:
Hij is een Kees-stalkerquote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik gelezen, als je daarvoor vanuit Twente komt heb je best wel toewijding
Hehehe.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan stop ik er per direct mee. Dan ga ik voor een tonijnvervanger van ehm... Soja. Mja, ik had nog. Deze was al dood.
Jep, maar nothing compares to probleemwijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
Er is nu een soort nieuwe probleemwijken, he. Op rtl4 volgen ze mensen in de schilderswijk.
Ik eet meestal scholletjes, mooi wel dat ze blijkbaar oke zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.goedevis.nl/Goedevis/alle-vissen
Groen is goed. Ik probeer er een beetje op te letten.
curve is zooooo 2013. Bah, speel het nooit meerquote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het ermee, curvegod?
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het ermee, curvegod?
Dit eigenlijk ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
curve is zooooo 2013. Bah, speel het nooit meer
Dankje! Ik probeer dat ook een beetje. Ik weet heel veel dingen niet (net als met vlees) en dit kan helpenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
DigitalCombatSimulatorquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
DigitalCombatSimulator
Beetje formatie's vliegen met kleurtjes in multiplayer G. Soort curvefever maar dan met minder lag![]()
[ afbeelding ]
Dolfijn, welkom op onze groep....quote:Op woensdag 10 december 2014 18:10 schreef Toto69 het volgende:
https://www.facebook.com/groups/740463875996842/?fref=ts
wat
de
fuck
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dolfijn, welkom op onze groep....
dolfijn?
In antwoord op jouw "haaai"
Handig.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij twijfel gewoon niet kopen, zoals bij tonijn dus bijvoorbeeld. Daar kun je moeilijk tot onmogelijk vanaf de verpakking garanderen dat het oke is.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Handig.
Alleen weet ik niet of ik precies weet hoe het werk. Want er zijn groene van dezelfde soort en afkomst, maar ook rode. Alleen de vistechniek is dan anders, maar dat staat niet op de verpakking volgens mij.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dingen zoals zalm en garnalen vind ik wel heel lekker.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon niet kopen, zoals bij tonijn dus bijvoorbeeld. Daar kun je moeilijk tot onmogelijk vanaf de verpakking garanderen dat het oke is.
Dan gaat het om het keurmerk wat erop staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Handig.
Alleen weet ik niet of ik precies weet hoe het werk. Want er zijn groene van dezelfde soort en afkomst, maar ook rode. Alleen de vistechniek is dan anders, maar dat staat niet op de verpakking volgens mij.
Oké. Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan gaat het om het keurmerk wat erop staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
Ja bij zalm is het wel tricky. Misschien kunnen ze het je vertellen bij een visboer ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dingen zoals zalm en garnalen vind ik wel heel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |