Groene zijn wel oké, ergens in verwerkt. Zwarte zijn smerig.quote:
I tried.quote:
En met wiens piemel in de hand?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, plaatje gevonden van een meisje met een piemel in haar hand dat sprekend lijkt op een meisje dat ik vroeger kende
Ik heb vanmorgen een banaan gegetenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
Vandaag yoghurt met havermout, twee boterhammen met kaas en appelstroop en straks lasagne. Meer eet ik niet vandaag.
Kaneel heeft die skillsquote:Op woensdag 10 december 2014 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand herkennen aan zijn piemel is best wel knap
Dat had ik gisteren. Toen alleen twee droge broodjes die er nog lagen en een pizza gegeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een banaan gegeten
Eetlust is volledig afwezig
Goed bezigquote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
Vandaag yoghurt met havermout, twee boterhammen met kaas en appelstroop en straks lasagne. Meer eet ik niet vandaag.
Probeer nog wat warms te eten straks.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een banaan gegeten
Eetlust is volledig afwezig
Vervelend is datquote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Toen alleen twee droge broodjes die er nog lagen en een pizza gegeten.
Gisteren had ik wat lekkers gemaakt. Dat staat nog steeds in de koelkast omdat ik geen zin hadquote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer nog wat warms te eten straks.
Ah oké! Ben je nog lid ergens in utrechchhtht?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De master duurt twee jaar.
Ik weet alleen nog niet precies welke het gaat worden.
Wat had je voor lekkers gemaakt?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat
Van die dagen waarop alles vies smaakt, ofzo.
[..]
Gisteren had ik wat lekkers gemaakt. Dat staat nog steeds in de koelkast omdat ik geen zin had
Nee, ik ben geen lid. Wel actief bij de studievereniging.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:34 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah oké! Ben je nog lid ergens in utrechchhtht?
Ja inderdaad. Niets is lekker, nergens zin in. Maar ik ben nog steeds van slag. Lusteloos, beetje depri. Ik denk een winterdip.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat
[..]
Gisteren had ik wat lekkers gemaakt. Dat staat nog steeds in de koelkast omdat ik geen zin had
Herkenbaar gevoelquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Niets is lekker, nergens zin in. Maar ik ben nog steeds van slag. Lusteloos, beetje depri. Ik denk een winterdip.
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 10 december 2014 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoel
Bij een beetje zon wordt het wel meteen wat minder erg, dan krijg ik ineens wel zin om iets te doen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat
[..]
Linzensoepquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had je voor lekkers gemaakt?
Even opwarmen kan geen kwaad waarschijnlijk. Wel een beetje op jezelf blijven letten.
Ik wil dat al zo lang maken maar stel het steeds uit.quote:
Hier ook. En het stoppen met medicatie en het gebrek aan slaap helpt niet echtquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Niets is lekker, nergens zin in. Maar ik ben nog steeds van slag. Lusteloos, beetje depri. Ik denk een winterdip.
Okéquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen lid. Wel actief bij de studievereniging.
Ik had het met dit recept gedaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dat al zo lang maken maar stel het steeds uit.
Hoe heb je het gedaan?
Wat zou je kunnen gebruiken ipv de paddenstoelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het met dit recept gedaan.
http://www.okokorecepten.(...)ensoep-paddenstoelen
Vitamine D nemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze fatty.quote:
Je kunt gewoon een recept zoeken zonder paddenstoelen. Of er iets van pittige worst in doen, chorizo ofzo, dat is ook wel lekker denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je kunnen gebruiken ipv de paddenstoelen?
"vitamine" Dquote:Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vitamine D nemen.Misschien helpt het.
Lijkt me sterk, ervan uitgaande dat er in een kapsalon 1800 kcal zitten.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag nog steeds te weinig gegeten als ik zo een kapsalon haal
Ja, je hebt toch 2000 nodig dacht ik?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ervan uitgaande dat er in een kapsalon 1800 kcal zitten.Aldus google.
Vegetarier?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]#fattyforlife
Nee, vanavond braaf aan de chinese boontjes, lupine burger en komkommersalade.
Oh je hebt echt helemaal niks gegeten verder? Als je de hele dag alleen bankhangt en slank bent, zou 1800 wel eens genoeg kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch 2000 nodig dacht ik?Of minder als vrouw?
Vandaag wel weinig actief geweest, alleen maar een halfuurtje gefietst vanmorgenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je hebt echt helemaal niks gegeten verder?
Als je de hele dag alleen bankhangt en slank bent, zou 1800 wel eens genoeg kunnen zijn.
Faxie, ben jij het?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"vitamine" D [ afbeelding ]
Tonijntjes zijn zielig.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
Komkommer, paprika, tonijn, beetje zwarte peper. Je hebt niet zoveel nodig om te etennomnomnom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |