JAAAAAquote:Op woensdag 10 december 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OMG OMG OMG CALL THE NEWSPAPER CALL THE TELEGRAAF
ze zei al dat ze me mooi vindtquote:Op woensdag 10 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
pas je op fylax dat je niet dit gebeurt?
[ afbeelding ]
Wehehehehequote:Op woensdag 10 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had op m'n 15e geen afspraakjes hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn ooit allemaal 15 geweest. Voor de een is het 20 jaar geleden, voor de ander 4
Toen zat je al in een relatie zeker?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op m'n 15e geen afspraakjes hoor![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen zat je al in een relatie zeker?
Maar nu vast welquote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op m'n 15e geen afspraakjes hoor![]()
Ook niet, ook niet echt op zoek.quote:
Ach gosquote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet, ook niet echt op zoek.
Maar op m'n 15e werd ik nog gewoon lekker ouderwetsch gepest door alle jongens hoor
Ja ja, of deed je stiekem toch vieze dingen.na de zwemles?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet, ook niet echt op zoek.
Maar op m'n 15e werd ik nog gewoon lekker ouderwetsch gepest door alle jongens hoor
Ik had op m'n 15e al een tijdje geen zwemles meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ja, of deed je stiekem toch vieze dingen.na de zwemles?
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op m'n 15e al een tijdje geen zwemles meer.
Wedstrijdzwemmen FTW.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:45 schreef bamibij het volgende:
Mensen die niet tot de vijfde zwemvaardigheid en reddingsbrigade zijn doorgegaan
Uh ja zovaak.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Fylax, heb je ooit een "relatie" gehad?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan Fylax niet een ban krijgen ofzo?
Word zo moe van dat mannetje
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht even, die snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 10 december 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Thijs! Ik heb net ook een recruiter gesproken die me 5 minuten nadat ik mijn cv opstuurde enthousiast belde voor een toelichting en daarna niets meer liet horen. Blijkbaar vinden ze mijn cv interessant en willen ze me mogelijk ergens plaatsen, maar ze hebben nog wat vragen waar ik me de komende dagen over ga buigen.
Banaanvraag, ban voor kaneelstokje bittequote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Banaanvraag, ban voor kaneelstokje bitte
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
<insert>ohnoyoudidnotnegers.gif</insert>
Wel goed geslapen?quote:
Eerst vanmorgen naar een tentamen geweest, daarna weer thuis in mijn bedje gegaanquote:Op woensdag 10 december 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wel goed geslapen?
Ik werd weer wakker met mijn onderbroek op mijn kussen
Ah, toch maar tentamen gedaan? Was het het drama dat je verwachtte?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst vanmorgen naar een tentamen geweest, daarna weer thuis in mijn bedje gegaan
Waarom slaap je eigenlijk in een onderbroek als die steeds uitgaat?
Ik wist 6 van de 8 vragen wel ongeveer en heb bij de andere maar een zwamverhaal neergezetquote:Op woensdag 10 december 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, toch maar tentamen gedaan? Was het het drama dat je verwachtte?
Ik heb geen idee eigenlijk. Voor de warmte, voor de steun.
Waarom gaat je onderbroek uit in je slaap?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst vanmorgen naar een tentamen geweest, daarna weer thuis in mijn bedje gegaan
Waarom slaap je eigenlijk in een onderbroek als die steeds uitgaat?
Ja ik ook, zit alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom gaat je onderbroek uit in je slaap?![]()
Ik vind ondergoed vervelend zitten als ik in bed lig
Wow.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist 6 van de 8 vragen wel ongeveer en heb bij de andere maar een zwamverhaal neergezet
Het is nooit zo erg als ik verwacht, op de een of andere manier. Al zou het belachelijk zijn als ik het gehaald heb, dan is er gewoon iets mis met het vak
Alleen in een nachthemd slapen vind ik toch het beste
Als ik dat eens wist.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom gaat je onderbroek uit in je slaap?![]()
Ik vind ondergoed vervelend zitten als ik in bed lig
Doe je dat in je slaap? Dat is me nooit gelukt gelukkig, met een boxer slaapt toch net even fijner dan zonder.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, toch maar tentamen gedaan? Was het het drama dat je verwachtte?
Ik heb geen idee eigenlijk. Voor de warmte, voor de steun.
Maar ik was dus maar twee van de tien keer naar college geweestquote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Nouja, ik hoefde ook nooit echt te leren voor tentamens. Je onthoudt sowieso dingen uit colleges en dergelijke.
[..]
Als ik dat eens wist.
*knuffel*quote:
Ik heb dat juist andersom.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je dat in je slaap? Dat is me nooit gelukt gelukkig, met een boxer slaapt toch net even fijner dan zonder.
Ik ga altijd slapen met boxer, maar 50% van de keren word ik wakker zonder.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je dat in je slaap? Dat is me nooit gelukt gelukkig, met een boxer slaapt toch net even fijner dan zonder.
Ripquote:
Nu even lekker ontspannen danquote:Op woensdag 10 december 2014 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik was dus maar twee van de tien keer naar college geweest
Wel af en toe in de trein wat uit het boek gelezen, en gisteren wat geleerd, maar het verbaast me toch een beetje.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww
Kun je het dit jaar nog een keer herkansen?
Ik denk dat je pener een eigen wil heeft en zichzelf 's nachts wil bevrijden.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga altijd slapen met boxer, maar 50% van de keren word ik wakker zonder.
Vervelendquote:Op woensdag 10 december 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik scoorde wel een heel punt beter dan de eerste poging.
Dit klinkt als een of ander Kippenvel verhaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat je pener een eigen wil heeft en zichzelf 's nachts wil bevrijden.
Het zou ook nog een weerpiemel kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een of ander Kippenvel verhaal.
De bezeten piemel.
Ok, ik vind dat altijd zo hinderlijk heen en weer gaan. Een boxer houd de boel wat strakker. Of slaap ik gewoon extreem onrustig?quote:
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend
Volgende keer gewoon nog een puntje erbij?
Dat die met volle maan iets anders wordt?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou ook nog een weerpiemel kunnen zijn.
Je bent wel cute maar ook een beetje irritantquote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
hoe kunnen mensen haten op mij ik ben super lief
Omdat je naamtopics voor jezelf maakt. Blasphemy!quote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
hoe kunnen mensen haten op mij ik ben super lief
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat die met volle maan iets anders wordt?
Dus?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je naamtopics voor jezelf maakt. Blasphemy!
Is daar een medische term voor?quote:
Dat zou ook nog kunnen. Ik word wel geregeld wakker van een erectie.quote:
Misschien maar eens een camera kopen en mezelf filmen dan. Brrr.quote:
26 zelfgemaakte naamtopics ook echtquote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
26 zelfgemaakte naamtopics ook echt
Nocturnes Fappus Sleepus?quote:
Of dat.quote:
Freaky shit. Ook mensen die dan hun bedpartner gaan neuken.quote:
Natte droom?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had laatst een orgasme in mijn slaap, dat vond ik heel erg raar.
Wat? Dat heb ik nog nooit gehoord van een vrouw eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik meld me.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil de camera in de gaten houden voor wat ik en mijn piemel 's nachts uitvreten?
Anders dan de standaard natte droom? Of komt dat alleen bij mannen voor?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ook wel eens gehad ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Selfies maar dan anders. Schaamteloos.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Ja, ik was half aan het wakker worden maar ik wilde niet omdat de droom net leuk begon te worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Dat heb ik nog nooit gehoord van een vrouw eigenlijk.
Droomde je ook iets?
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Selfies maar dan anders. Schaamteloos.
Oh tijdens seksdromen heb ik dat wel vaker, maar niet 'echt' als in een natte droom of zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je ook nog waar die droom over ging?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was half aan het wakker worden maar ik wilde niet omdat de droom net leuk begon te worden.
Het is toen gelukt om door te dromen tot het gelukt was
Ik denk vrij zeker te weten dat ik niets heb aangeraakt. Was wel heel apart.
Een kleine kapsalon laten bezorgen kost hier maar 4 euroquote:Op woensdag 10 december 2014 17:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Spannend
Ik heb geen zin om te koken en geen geld om te laten bezorgen
Natte dromen zijn kut om te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh tijdens seksdromen heb ik dat wel vaker, maar niet 'echt' als in een natte droom of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |