Maar ik was dus maar twee van de tien keer naar college geweestquote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Nouja, ik hoefde ook nooit echt te leren voor tentamens. Je onthoudt sowieso dingen uit colleges en dergelijke.
[..]
Als ik dat eens wist.
*knuffel*quote:
Ik heb dat juist andersom.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je dat in je slaap? Dat is me nooit gelukt gelukkig, met een boxer slaapt toch net even fijner dan zonder.
Ik ga altijd slapen met boxer, maar 50% van de keren word ik wakker zonder.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je dat in je slaap? Dat is me nooit gelukt gelukkig, met een boxer slaapt toch net even fijner dan zonder.
Ripquote:
Nu even lekker ontspannen danquote:Op woensdag 10 december 2014 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik was dus maar twee van de tien keer naar college geweest
Wel af en toe in de trein wat uit het boek gelezen, en gisteren wat geleerd, maar het verbaast me toch een beetje.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww
Kun je het dit jaar nog een keer herkansen?
Ik denk dat je pener een eigen wil heeft en zichzelf 's nachts wil bevrijden.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga altijd slapen met boxer, maar 50% van de keren word ik wakker zonder.
Vervelendquote:Op woensdag 10 december 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik scoorde wel een heel punt beter dan de eerste poging.
Dit klinkt als een of ander Kippenvel verhaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat je pener een eigen wil heeft en zichzelf 's nachts wil bevrijden.
Het zou ook nog een weerpiemel kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een of ander Kippenvel verhaal.
De bezeten piemel.
Ok, ik vind dat altijd zo hinderlijk heen en weer gaan. Een boxer houd de boel wat strakker. Of slaap ik gewoon extreem onrustig?quote:
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend
Volgende keer gewoon nog een puntje erbij?
Dat die met volle maan iets anders wordt?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou ook nog een weerpiemel kunnen zijn.
Je bent wel cute maar ook een beetje irritantquote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
hoe kunnen mensen haten op mij ik ben super lief
Omdat je naamtopics voor jezelf maakt. Blasphemy!quote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
hoe kunnen mensen haten op mij ik ben super lief
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat die met volle maan iets anders wordt?
Dus?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je naamtopics voor jezelf maakt. Blasphemy!
Is daar een medische term voor?quote:
Dat zou ook nog kunnen. Ik word wel geregeld wakker van een erectie.quote:
Misschien maar eens een camera kopen en mezelf filmen dan. Brrr.quote:
26 zelfgemaakte naamtopics ook echtquote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
26 zelfgemaakte naamtopics ook echt
Nocturnes Fappus Sleepus?quote:
Of dat.quote:
Freaky shit. Ook mensen die dan hun bedpartner gaan neuken.quote:
Natte droom?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had laatst een orgasme in mijn slaap, dat vond ik heel erg raar.
Wat? Dat heb ik nog nooit gehoord van een vrouw eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik meld me.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil de camera in de gaten houden voor wat ik en mijn piemel 's nachts uitvreten?
Anders dan de standaard natte droom? Of komt dat alleen bij mannen voor?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ook wel eens gehad ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Selfies maar dan anders. Schaamteloos.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Ja, ik was half aan het wakker worden maar ik wilde niet omdat de droom net leuk begon te worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Dat heb ik nog nooit gehoord van een vrouw eigenlijk.
Droomde je ook iets?
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Selfies maar dan anders. Schaamteloos.
Oh tijdens seksdromen heb ik dat wel vaker, maar niet 'echt' als in een natte droom of zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je ook nog waar die droom over ging?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was half aan het wakker worden maar ik wilde niet omdat de droom net leuk begon te worden.
Het is toen gelukt om door te dromen tot het gelukt was
Ik denk vrij zeker te weten dat ik niets heb aangeraakt. Was wel heel apart.
Een kleine kapsalon laten bezorgen kost hier maar 4 euroquote:Op woensdag 10 december 2014 17:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Spannend
Ik heb geen zin om te koken en geen geld om te laten bezorgen
Natte dromen zijn kut om te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh tijdens seksdromen heb ik dat wel vaker, maar niet 'echt' als in een natte droom of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |