Misschien denkt 'ie dat 'ie je wel kan overtuigen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb m dus al heel duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk is en dat het niet gaat gebeuren. Wat wil ie nog van me.
Die probeert je alsnog voor zich te winnenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef Californium het volgende:
Ik had afgesproken om met iemand die ik via Tinder heb leren kennen (3 dagen een account gehad) wat te gaan drinken en nu ik aan het daten ben met iemand in Nijmegen had ik m ook al duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk was en hij wilde ook gewoon meer mensen leren kennen enzo. Prima. Nu begin ik te twijfelen omdat hij af en toe rare berichtjes stuurt ineens
Soms zijn mannen aanhoudend omdat ze weten dat er na de 4de "nee" soms een "ja" komt.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb m dus al heel duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk is en dat het niet gaat gebeuren. Wat wil ie nog van me.
Ja dat zekerquote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
Maar weet je, it takes two to tango. Misschien is het alsnog heel gezellig met hem. En als hij ergens op hoopt heeft hij toch gewoon pech?
O, dan kent hij mij nog nietquote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms zijn mannen aanhoudend omdat ze weten dat er na de 4de "nee" soms een "ja" komt.
Hij wil je gewoon neuken dus, weet je dat ook weer.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Of ik wel eens sex heb op een eerste date… dat soort dingen
Dus als het je nog steeds leuk lijkt om wat af te spreken, gewoon doen.quote:
Ergens valt dat wel te begrijpen, al zou ik het zelf niet doenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh. Ze kan wel roepen dat het vriendschappelijk is, maar dat houdt hem waarschijnlijk niet tegen om alsnog een poging te wagen.
Tja,doorzichtige pogingquote:
Ja dat zeggen ze vakerquote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
"Normaal doe ik dit nooit." Tuurlijk, meid.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze vakerEn vervolgens is het 'Tja het kwam er gewoon opeens van'
Komt dat voor ja?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kan twee kanten op gaan natuurlijk, soms komt er na de 4e nee gewoon een trap in de ballen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms zijn mannen aanhoudend omdat ze weten dat er na de 4de "nee" soms een "ja" komt.
Het gaat niet gebeuren want ik ben met mijn hoofd bij een ander.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om jezelf deugdelijker voor te doen dan je daadwerkelijk bent om mensen een beter beeld van je te laten hebben en hun ego op te krikken.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Normaal doe ik dit nooit." Tuurlijk, meid.
Jij bent toch 14?quote:
Jawel.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
Wat maakt het nou uit of je seks op een eerste date hebt? Je bent heus niet minderwaardig als persoon.
Uiteraard. Alleen zijn er kennelijk voldoende vrouwen die toch "ja" zeggen, getuige de vele verslagen op FOK! en irl.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan twee kanten op gaan natuurlijk, soms komt er na de 4e nee gewoon een trap in de ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |