Waarom is normale kip bijv. beter dan rund- en varkensvlees dan? (behalve dat het gezonder is)quote:Op woensdag 10 december 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik zal eens kijken.![]()
Ik let er nu met vlees ook steeds meer op eigenlijk. Ik eet geen rund- en varkensvlees meer. Dus nog even afscheid nemen van kroketten en frikandellen.En ik koop ook geen plofkip.
Hmmm, dat zou ook nog kunnen. Als dat niet te duur is.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja bij zalm is het wel tricky. Misschien kunnen ze het je vertellen bij een visboer ofzo
Gezonder ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is normale kip bijv. beter dan rund- en varkensvlees dan? (behalve dat het gezonder is)
Rood vlees is niet erg gezond en veel CO2 uitstoot. Ook wordt het vaak uit het buitenland gehaald en dat vervoer gaat ook niet altijd even goed.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom geen rundvlees?
Ik had altijd de indruk dat vleesrunderen nog wel een vrij goed leven hadden.
Ik dacht dat rundvlees juist een van de meer gezonde soorten vlees was, wanneer je het niet vaker dan een keer per week at. CO2-uitstoot komt ook doordat er vrij veel ruimte beschikbaar is per vleeskoe. Vlees uit het buitenland is natuurlijk nooit iets goedsquote:Op woensdag 10 december 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Rood vlees is niet erg gezond en veel CO2 uitstoot. Ook wordt het vaak uit het buitenland gehaald en dat vervoer gaat ook niet altijd even goed.
Het gaat me niet zozeer om dierenwelzijn, hoewel dat natuurlijk ook belangrijk is. Maar als dat mijn hoofdmotief was, was ik wel vegetariër geworden.
Kip is de meest gezonde optie naar mijn weet. Maakt ook niet uit, ik at sowieso al niet veel rund- en varkensvlees. Ik vind het ook niet zo lekker.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat rundvlees juist een van de meer gezonde soorten vlees was, wanneer je het niet vaker dan een keer per week at. CO2-uitstoot komt ook doordat er vrij veel ruimte beschikbaar is per vleeskoe. Vlees uit het buitenland is natuurlijk nooit iets goeds
Ik vind rund wel het lekkerst. Varken, meh.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Kip is de meest gezonde optie naar mijn weet. Maakt ook niet uit, ik at sowieso al niet veel rund- en varkensvlees. Ik vind het ook niet zo lekker.
Rare berichtjes?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef Californium het volgende:
Ik had afgesproken om met iemand die ik via Tinder heb leren kennen (3 dagen een account gehad) wat te gaan drinken en nu ik aan het daten ben met iemand in Nijmegen had ik m ook al duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk was en hij wilde ook gewoon meer mensen leren kennen enzo. Prima. Nu begin ik te twijfelen omdat hij af en toe rare berichtjes stuurt ineens
Of ik wel eens sex heb op een eerste date… dat soort dingenquote:
Doordat het zo smaakneutraal is, gaat het enorm goed bij veel gerechten waar je kruiden bij doet. Dus "veelzijdig".quote:Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ze noemen kip veelzijdig, maar eigenlijk smaakt het gewoon net naar niks
Dat is ook prima hoor, maar lekker is anders.
En, heb je dat?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Of ik wel eens sex heb op een eerste date… dat soort dingen
Ok...Iets zegt me dat hij ergens op hoopt.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan weet je toch genoeg? Hij wil gewoon een keer over je heen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Met mijn huidige date had ik sex op de eerste date… Normaal gesproken niet. Maar het punt was dat dit geen date was en ik nu het idee krijg dat hij vind van welquote:
Duh. Ze kan wel roepen dat het vriendschappelijk is, maar dat houdt hem waarschijnlijk niet tegen om alsnog een poging te wagen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ok...Iets zegt me dat hij ergens op hoopt.
Daaromquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ok...Iets zegt me dat hij ergens op hoopt.
Heb m dus al heel duidelijk gemaakt dat het vriendschappelijk is en dat het niet gaat gebeuren. Wat wil ie nog van me.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan weet je toch genoeg? Hij wil gewoon een keer over je heen.
Sukkelquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh. Ze kan wel roepen dat het vriendschappelijk is, maar dat houdt hem waarschijnlijk niet tegen om alsnog een poging te wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |