Goed dat je het hebt gezegd.quote:Op zondag 7 december 2014 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ik had het ze verteld en ze waren wel meelevend, mijn vader is alleen een vreselijk tactloze hark
Maar dat betekent gewoon dat hij lief probeert te zijn.
Neuh, al zou je me dan sowieso een ban moeten geven.quote:Op zondag 7 december 2014 20:55 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat zou niet zo gek zijn toch als dat een reden is?
Beetje een kutopmerking, vind je niet?quote:
Een kut-opmerking? Lijkt me gewoon de realiteit, iig beter dan elkaars kont likken en nooit vooruit komen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, al zou je me dan sowieso een ban moeten geven.
Vond alleen de manier waarop het (niet) werd afgehandeld een nogal vervelend. Ik stuur niet voor mijn lol allemaal persoonlijke info, scans van ID pas om dan vervolgens genegeerd te worden.
[..]
Beetje een kutopmerking, vind je niet?
Je mag trouwens een nieuw topic openen als je de lapo hebt.
Hoi hoiquote:
Gek genoeg, nee.quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat er een comic bestaat die The New Adventures of Hitler heet?
Het zal allemaal wel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoii, hoe staat 't met het leven?
Ik vind het raar dat als bv. je broertje een ban heeft, jij geen activiteiten mag ontplooien als crewlid. Dan word jij dus indirect ook gestraft.quote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, al zou je me dan sowieso een ban moeten geven.
Vond alleen de manier waarop het (niet) werd afgehandeld een nogal vervelend. Ik stuur niet voor mijn lol allemaal persoonlijke info, scans van ID pas om dan vervolgens genegeerd te worden..
het zal allemaal welquote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben blij dat je inziet dat het aan jezelf ligt.
Al te vaak gemaakt, kan er niet meer on glimlachenquote:
Ik heb geen flauw idee wie je bent, verder.quote:Op zondag 7 december 2014 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al te vaak gemaakt, kan er niet meer on glimlachen![]()
Maar goed vrouwen en originaliteit blijken wel vaker een slechte match te zijn.
Is iig origineel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn nichtje liket op FB een filmpje van een of andere baby.
Kind heet Albertjano![]()
![]()
Mwah, niet echt :´)quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je het hebt gezegd.
Voelt het nu beter?
Nieuwsgierig aagje.quote:Op zondag 7 december 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig of je South Park al gezien hebt
Prefereer je de kalasjnikov of heb je liever katana's?quote:
Sinds wanneer is dat relevant voor een originele opmerking?quote:Op zondag 7 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie je bent, verder.
ik heb geen idee waar t over gaat verder, maar je kan je best kut voelen door een ander.quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een kut-opmerking? Lijkt me gewoon de realiteit, iig beter dan elkaars kont likken en nooit vooruit komen.
Walther PPK. Silenced.quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prefereer je de kalasjnikov of heb je liever katana's?
Heb je Inolvi the Old Lickaroo gegeven?quote:
Doe maar geweer, is snellerquote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer vanavond in ieder geval wat langer te slapen. Dat scheelt al enorm.quote:
Ik ga geen moeite doen om origineel te zijnquote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat relevant voor een originele opmerking?
Uiteraard de Katana.quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ze nog lopen?quote:
Hij koos de Kalasjnikovquote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard de Katana.
Kaneel is een man van eer.
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een kut-opmerking? Lijkt me gewoon de realiteit, iig beter dan elkaars kont likken en nooit vooruit komen.
Katana zijn voor Japanofielen. Daar reken ik mezelf niet onder.quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard de Katana.
Kaneel is een man van eer.
Beter je tijdelijk kut voelen dan al die kontenlikkerij.quote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar t over gaat verder, maar je kan je best kut voelen door een ander.
Gezelligquote:
het zal allemaal welquote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat relevant voor een originele opmerking?
Hoe verzinnen mensen datquote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik 'ken' ook n kind dat Valiano heet
Vandaar dat je zo'n 13 in een dozijn meisje bentquote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen om origineel te zijn.
huh, dat heeft toch geen reet (haha) te maken met wat ik zeg?quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter je tijdelijk kut voelen dan al die kontenlikkerij.
Is er weer een man de botte botterik aan het spelen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?
Alsof die opmerking van jou ook maar iemand vooruit helpt. Kom nou.
Absoluut.quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?
Alsof die opmerking van jou ook maar iemand vooruit helpt. Kom nou.
Oeh, burnquote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo'n 13 in een dozijn meisje bent
Claymores gaan 9/10 keer toch niet af.quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katana zijn voor Japanofielen. Daar reken ik mezelf niet onder.
Doe dan maar een claymore.
Wat is jou vandaag overkomen manquote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goffer, teveel citroenen gegeten ofzo?quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet alles exact voorkauwen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh, dat heeft toch geen reet (haha) te maken met wat ik zeg?
Het is een zwaard. Die kan niet afgaan.quote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Claymores gaan 9/10 keer toch niet af.
Afgaan? Hoe?quote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Claymores gaan 9/10 keer toch niet af.
liever niet nee, smeerlapquote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet alles exact voorkauwen.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een zwaard. Die kan niet afgaan.
Ik vond dat Rosanne-liedje altijd zo raar. "Rosanne, je weet dat er heel veel mannen zijn". Oké.quote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik de eerste keer dat liedje hoorde van: "Dan volg je haar benen" verstond ik penis.![]()
raar liedje.
Stoer welquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tegenwoordig n bril en gisteren 25cm haar gedoneerd voor kika![]()
quote:
Dude, Kaneel heeft het over Claymore het zwaard, als in Manga.quote:
geen antwoord dusquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op de vraag of iets relatief of absoluut is.
Geld kunnen ze meer mee.quote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tegenwoordig n bril en gisteren 25cm haar gedoneerd voor kika![]()
ik weet dat, niet jijquote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond dat Rosanne-liedje altijd zo raar. "Rosanne, je weet dat er heel veel mannen zijn". Oké.
Ja, gaat over een sletje. Maar dat is tegenwoordig de standaard, hequote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond dat Rosanne-liedje altijd zo raar. "Rosanne, je weet dat er heel veel mannen zijn". Oké.
Wat heeft Manga er mee te maken?quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, Kaneel heeft het over Claymore het zwaard, als in Manga.
Ik geef geen neuk, mijn toetsenbord doet geen puntjes.quote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is überhaupt lastig om uberhaupt goed te schrijven.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, Kaneel heeft het over Claymore het zwaard, als in Manga.
Och, we hebben weer wat van die hentai lovers op FOK! hoorquote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er niet al een heel stuk langer een zwaard dat zo heet.
Correctie, "Ik weet"..quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is toch ook een manga strip? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:
De zinvorming vind ik vooral raar.quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, gaat over een sletje. Maar dat is tegenwoordig de standaard, he
Nou, ik eigenlijk helemaal niet. Maar soms pik je wat op.quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Och, we hebben weer wat van die hentai lovers op FOK! hoor
Zullen we nog eens uiteten gaan?quote:
Je rechtermuisknop is ook kaduuk?quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, mijn toetsenbord doet geen puntjes.
Oh dat weet ik niet.quote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch ook een manga strip? Of haal ik nu dingen door elkaar?
quote:
Ook, maar het is Gaelic voor groot zwaardquote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je verwart dingen denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch... Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn, elke keer weer een ander en mij doet het pijn. Want jouw liefde waarmee jij mij soms verblijdt, wil ik liever, liever, liever voor altijd.quote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
De zinvorming vind ik vooral raar.
Och, we hadden ook eerst naar je pohi moeten kijken.quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Och, we hebben weer wat van die hentai lovers op FOK! hoor
Dan was mijn opmerking abject en infaam, excuses.quote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk helemaal niet. Maar soms pik je wat op.
ik had ook teveelquote:
Omdat?quote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Och, we hadden ook eerst naar je pohi moeten kijken.
Nee, even opgezocht en het is ook een manga.quote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je verwart dingen denk ik
Claymore is gewoon een type zwaard
Net als de Katana of een Rapier
Ach, je doet niks anders hé.quote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan was mijn opmerking abject en infaam, excuses.
Slaap lekkerquote:
Ik zou zeggen: Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn, maar elke keer een ander doet mij pijn. Maar dat past niet op de muziek, he.quote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch... Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn, elke keer weer een ander en mij doet het pijn. Want jouw liefde waarmee jij mij soms verblijdt, wil ik liever, liever, liever voor altijd.
?
Ik las even Raidenquote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je verwart dingen denk ik
Claymore is gewoon een type zwaard
Net als de Katana of een Rapier
geen antwoord. Een beetje t zelfde als: wil je appeltaart óf rijstevlaai en je zegt: ja.quote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal geen antwoord of gewoonweg een antwoord dat jouw niet aanstaat?
Je moet het bekijken als twee zinnen die los van elkaar staan, dan klopt het gewoonquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn, maar elke keer een ander doet mij pijn. Maar dat past niet op de muziek, he.
Nee, dat gaat niet op de maatquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn, maar elke keer een ander doet mij pijn. Maar dat past niet op de muziek, he.
jaquote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we nog eens uiteten gaan?
Liever rijstevlaaiquote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen antwoord. Een beetje t zelfde als: wil je appeltaart óf rijstevlaai en je zegt: ja.
Kan niemand iets mee.
Hangt dan toch ook van de reden van de permban af toch? Het is nooit leuk voor de ander maar als het een goede reden heeft dan snap ik het wel als ik vanuit crew kijkquote:Op zondag 7 december 2014 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat als bv. je broertje een ban heeft, jij geen activiteiten mag ontplooien als crewlid. Dan word jij dus indirect ook gestraft.
Nu ik je naam lees, moet ik denken aan een user die ik gemeet heb met ongeveer dezelfde naam die zich behoorlijk misdroeg op de desbetreffende meet in het noorden van het land. Je bent niet toevallig de kloon daarvan hé?quote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Grove beschuldiging dit. Ook abject infaam
Plsquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat KLB. Omdat sociaal invalide mensen daar posten.
Nee, hoor. Je noemt me onorigineel en 13 in een dozijn. Prima, hoor. Maar niet erg aardigquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Grove beschuldiging dit. Ook abject infaam
Maar het is wel een antwoord. Dus je opmerking klopt niet.quote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen antwoord. Een beetje t zelfde als: wil je appeltaart óf rijstevlaai en je zegt: ja.
Kan niemand iets mee.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je Inolvi the Old Lickaroo gegeven?
Ja? Iemand die los ergens van staat 'straffen' om wat een familielid doet?quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef Moppert het volgende:
[..]
Hangt dan toch ook van de reden van de permban af toch? Het is nooit leuk voor de ander maar als het een goede reden heeft dan snap ik het wel als ik vanuit crew kijk
Ze was even naar de wc.quote:
hetzalallemaalwelquote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar het is wel een antwoord. Dus je opmerking klopt niet.
Ik ben nog niet op het punt aanbeland dat ik FOK!kers ga meeten.. Niet dat dat moment ooi zou gaan komen trouwensquote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu ik je naam lees, moet ik denken aan een user die ik gemeet heb met ongeveer dezelfde naam die zich behoorlijk misdroeg op de desbetreffende meet in het noorden van het land. Je bent niet toevallig de kloon daarvan hé?
In KLB? Welnee manquote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pls.. Zijn er genoeg die jouw slowchat-kennis overschrijden
Dan nog is het een vreemde woordkeus/volgorde. Zal wel iets Volendams zijn...quote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet het bekijken als twee zinnen die los van elkaar staan, dan klopt het gewoon
Ik vind het altijd aandoenlijk als users nieuwe woordjes hebben geleerd, omdat pa en moe het 8 uur journaal kijken. Semi-intellectueel met befaamde woordjes van Brammetje strooien.quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pls.. Zijn er genoeg die jouw slowchat-kennis overschrijden
Klopt, ik snap het wel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef Moppert het volgende:
[..]
Hangt dan toch ook van de reden van de permban af toch? Het is nooit leuk voor de ander maar als het een goede reden heeft dan snap ik het wel als ik vanuit crew kijk
Mijn eerste zin was: Hoii, hoe is 't leven?quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je noemt me onorigineel en 13 in een dozijn. Prima, hoor. Maar niet erg aardig.
...laat maar, haal dingen door elkaar...quote:
Heb je ook de PI gezien die ervoor stond? Nee, hé?quote:Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn eerste zin was: Hoii, hoe is 't leven?
Jij antwoordt met: het zal allemaal wel.
Beetje de rollen omdraaien, dit
Ik heb je nummer niet.quote:
Je manier van posten lijkt er namelijk ook op. Weet je het heel zeker?quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op het punt aanbeland dat ik FOK!kers ga meeten.. Niet dat dat moment ooi zou gaan komen trouwens
Ja? Leg eens uit dan, ik snap het namelijk niet.quote:
nou, ja, eigenlijk wel. Haar familielid kan anders onder haar naam toch dingen posten. En daarvan is t begrijpelijk dat ze t niet willen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Iemand die los ergens van staat 'straffen' om wat een familielid doet?
quote:
Ja, maar dat wilde ik niet hardop zeggen, dan gaat ie misschien huilen..quote:Op zondag 7 december 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet eens precies weet wat hij bedoelt met "slowchat-kennis".
Ik weet niet, maar dat vind ik best wel ver gezochtquote:Op zondag 7 december 2014 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ja, eigenlijk wel. Haar familielid kan anders onder haar naam toch dingen posten. En daarvan is t begrijpelijk dat ze t niet willen.
Bij de politie kijken ze ook naar de criminele geschiedenis van je familie enzo.
Jij denkt met een lach overal mee weg te komen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ook de PI gezien die ervoor stond? Nee, hé?
Flikker nu maar gewoon op.quote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij denkt met een lach overal mee weg te komen?
Ik dacht dat het wel duidelijk maakte dat ik een grapje maaktequote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen (perm)ban is hetzelfde natuurlijk, maar ik snap wel dat ze het risico niet willen lopen met iemand die redelijk haatdragend was jegens FOK! en crew.quote:Op zondag 7 december 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Leg eens uit dan, ik snap het namelijk niet.
Jezus man, waar maak je je druk om? Het is een forum, hier neemt niemand iets serieus tenzij het van dien aard is dat het wel moet. Trek een blik Fanta open en geniet.quote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen uitmaken voor 'kloontje' omdat de zinnetjes op elkaar lijken, hoe simpelquote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je manier van posten lijkt er namelijk ook op. Weet je het heel zeker?
Frank_drebin weet nog wel eens watquote:Op zondag 7 december 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah man, ik weet na x aantal jaar Fok wel beter
Het doet er ook niet meer toe, natuurlijk. Maar ik vind het wel raarquote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen (perm)ban is hetzelfde natuurlijk, maar ik snap wel dat ze het risico niet willen lopen met iemand die redelijk haatdragend was jegens FOK! en crew.
Och, dan app ik haar maar niet meer. Probleem opgelost.quote:
Vaak heeft betreffende user nog gelijk ook. Just saying..quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen uitmaken voor 'kloontje' omdat de zinnetjes op elkaar lijken, hoe simpel
Tja, soms lijken dingen simpel en zijn ze dat ook gewoon.quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
éigenlijk is: het zal allemaal wel typisch n reactie van iemand die t geen reet kan schelenquote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die er weer eens goed naast zit.
Vrouwen een grapjes, ook al zo'n ongelukkige combinatiequote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel duidelijk maakte dat ik een grapje maakte.
Dude, het viel me gewoon op. Het zou toch gewoon kunnen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga anders gewoon lekker weg als je alleen maar vervelend kunt doen naar andere mensenquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vrouwen een grapjes, ook al zo'n ongelukkige combinatie
Nou, pak de pek en veren maar samen met de fakkels en hooivorken. Dit wordt een lange nacht.quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef Capstan het volgende:
Zo, mensen, hoe gaat het hier?
Behalve dat het allemaal wel zal, kennelijk.
Euhm, ik pas even, net gedouched en schoon uniform aan dudequote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, pak de pek en veren maar samen met de fakkels en hooivorken. Dit wordt een lange nacht.
Leuk is het niet maar als die persoon een permban heeft dan heeft het een goede reden.quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Iemand die los ergens van staat 'straffen' om wat een familielid doet?
Van zijn pa en moe, die tevens neef en nicht zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, van wie is hetzalallemaal wel familie?
Ik heb nog niet eerder een account gehad op FOK!. Duidelijk nu?quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dude, het viel me gewoon op. Het zou toch gewoon kunnen?
Zucht. Voor jou dan de katapult.quote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, ik pas even, net gedouched en schoon uniform aan dude
Gisteren nog drie pallets besteld. Zijn nog niet binnenquote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, pak de pek en veren maar samen met de fakkels en hooivorken. Dit wordt een lange nacht.
Projectiequote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga anders gewoon lekker weg als je alleen maar vervelend kunt doen naar andere mensen?
Nee, eigenlijk nog niet. Zegt Donker Afrika je iets?quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eerder een account gehad op FOK!. Duidelijk nu?
Van vrij veel mensenquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, van wie is hetzalallemaal wel familie?
Je zou denken dat je een crewlid wel kan vertrouwen daar discreet mee om te gaan. Maar goed, het doet er ook niet toe verderquote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Moppert het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar als die persoon een permban heeft dan heeft het een goede reden.
Dan wil je toch koste wat het kost voorkomen dat die persoon mee kan lezen achter de schermen.
Heel vervelend hoor voor strawberryik snap het alleen wel
Kettingen en een paar zware accu's?quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gisteren nog drie pallets besteld. Zijn nog niet binnen
Hallo Yviequote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon vervelend.
En het is alweer zondagavond
Ja, daar gaan mijn modkansen. Snikquote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Moppert het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar als die persoon een permban heeft dan heeft het een goede reden.
Dan wil je toch koste wat het kost voorkomen dat die persoon mee kan lezen achter de schermen.
Heel vervelend hoor voor strawberryik snap het alleen wel
Erg jammer inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou, ik vind jou ook lief hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoi, volgens mij kunnen we dat van jou niet echt zeggen, of wel?quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad.
Hoi, leuk dat je er bent.
Ik heb helemaal geen zondag gevoel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Paar zaklantaarns ook...niks geen fakkels meer nodig!quote:Op zondag 7 december 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kettingen en een paar zware accu's?
Jij bent natuurlijk een uitzonderingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meteen op de eerste de beste vrouwelijke user springen nu, dat is niet netjes.quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad.
Hoi, leuk dat je er bent.
Op jou kunnen we rekenen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Paar zaklantaarns ook...niks geen fakkels meer nodig!
quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een uitzonderingEn cocolade kruidnootjes, en ijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het weekend gewoon gewerktquote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb me alvast maar weer op de maandag ingesteld.
Ik vind het heel verstandig dat je dat eerst even aan mij vraagt. Zouden meer mensen hier moeten doen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoi, volgens mij kunnen we dat van jou niet echt zeggen, of wel?
de eerste de beste?quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet meteen op de eerste de beste vrouwelijke user springen nu, dat is niet netjes.
Zegt Donker Afrika je nu iets?
Als je ergens anders woont wel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar gaan mijn modkansen. Snik
Best hoorquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Is dat nou lekker, zo'n cocoladekruidnoot?
Super lekker, maar dit jaar helaas nog geen 1tje opquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
mwah, de chocolade variant is beterquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ze nog, ik bof maar met een mama die bij de Aldi werktquote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super lekker, maar dit jaar helaas nog geen 1tje op![]()
Wilde ze gisteren halen, maar nergens meer verkrijgbaar.
Dat deden ze ook. Ze maken een geintje en meteen is de stemming zo bitter dat zelfs een witlof zoet ermee vergeleken is.quote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het heel verstandig dat je dat eerst even aan mij vraagt. Zouden meer mensen hier moeten doen.
Dat kun je van mij ook wel zeggen hoor.
Ik ben 9 winkels afgeweest. Alles was er nog, behalve de chocoladekruidnootjesquote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze nog, ik bof maar met een mama die bij de Aldi werkt
Die hier binnenkomt bedoel ikquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de eerste de beste?
Ik ga weer iets anders doen btw
Prettig werkenquote:Op zondag 7 december 2014 21:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt. Op de zondagavond
Ik heb nog heel veel. Om vrouwen mee te lokkenquote:Op zondag 7 december 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben 9 winkels afgeweest. Alles was er nog, behalve de chocoladekruidnootjes
Geintjes maak je maar in ONZ.quote:Op zondag 7 december 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deden ze ook. Ze maken een geintje en meteen is de stemming zo bitter dat zelfs een witlof zoet ermee vergeleken is.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laat fax jouw 'geheim' maar niet horenquote:Op zondag 7 december 2014 21:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel. Om vrouwen mee te lokken. En kapsalon om Kaneel mee te lokken.
Ach ja, ik vind het niet erg, eigenlijkquote:
Daar zijn geen regels voor. Hier worden aan de lopende band grappen gemaakt. Als je daar niet mee kan omgaan, open er dan een topic over.quote:Op zondag 7 december 2014 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geintjes maak je maar in ONZ.
Voor een vrouw ben je wel een slechte shopper danquote:Op zondag 7 december 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Fax heeft zijn aversie jegens kapsalon al duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Laat fax jouw 'geheim' maar niet horen
Hier lagen ze gisteren nog heel veel. De gewone waren wel op, en die zocht ik juistquote:Op zondag 7 december 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag straks nog.. Kwart voor 12 op de zaak zijn.. Kwart over 12 vertrekken naar Lage Zwaluwe of all places, om welgeteld 1 ritje te doen vanaf daar naar Rotterdam Centraalquote:Op zondag 7 december 2014 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die hier binnenkomt bedoel ik
[..]
Prettig werken
Nou, een luie zondag. Ik moest gewoon werkenquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is jouw normale zondag gevoel dan?
Jup, misschien moet ik toch maar mijn beleid herzien.quote:
Ik open geen topics.quote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar zijn geen regels voor. Hier worden aan de lopende band grappen gemaakt. Als je daar niet mee kan omgaan, open er dan een topic over.
Ook bazen boven de bazen moeten aan hun weekend komenquote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het niet erg, eigenlijk. Ik was donderdag en vrijdag vrij.
Hier zijn ze ook weg. De chocoladevariant is er nog wel ja.quote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier lagen ze gisteren nog heel veel. De gewone waren wel op, en die zocht ik juist
Je moet niks.quote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, een luie zondag. Ik moest gewoon werken.
Yatsquote:Op zondag 7 december 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook bazen boven de bazen moeten aan hun weekend komen
Is dat iedere week zo?
Hier lagen ze gisteren nog. Zal ik kijken of ze er morgen nog liggen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hou dan op met die negatieve onzin te posten hier en gedraag je een beetje.quote:
ik zal een zakje voor je bewarenquote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup, misschien moet ik toch maar mijn beleid herzien.
Ik koop altijd alleen op 5 december sinterklaas dingen (taai taai en chocoladekruidnootjes) zodat ik er niet al vanaf oktober van kan eten. Mja kon de 5e nu niet, dus ik dacht, geen punt, ga de 6e dan wel. Maar nergens meer te vinden dus. Domme pech.
Ja, dan mag je ze zaterdag meenemenquote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Hier lagen ze gisteren nog. Zal ik kijken of ze er morgen nog liggen?
Oh, er zijn echt wel dingen die ik moet. En werken is daar één van.quote:
Ik probeer het altijd wel uit te stellen tot half November, dat lukt tot nu toe ook aardigquote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup, misschien moet ik toch maar mijn beleid herzien.
Ik koop altijd alleen op 5 december sinterklaas dingen (taai taai en chocoladekruidnootjes) zodat ik er niet al vanaf oktober van kan eten. Mja kon de 5e nu niet, dus ik dacht, geen punt, ga de 6e dan wel. Maar nergens meer te vinden dus. Domme pech.
Het is werk in ieder gevalquote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag straks nog.. Kwart voor 12 op de zaak zijn.. Kwart over 12 vertrekken naar Lage Zwaluwe of all places, om welgeteld 1 ritje te doen vanaf daar naar Rotterdam Centraal
Mwah, niet echt, maar ik ouwehoer hier maar weer gewoon gezellig mee en stop de rest weg.quote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yats
Beetje beter aan het voelen al?
Alleen als ze er nog zijnquote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan mag je ze zaterdag meenemen
Is strooigoed wel de juiste term hier?quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
<Faxie>
Vrouwen houden van strooigoed
[ afbeelding ]
</Faxie>
Net zoals mijn familie?quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van zijn pa en moe, die tevens neef en nicht zijn.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een uitzonderingIk heb vlaai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Hypocriet zegquote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hou dan op met die negatieve onzin te posten hier en gedraag je een beetje.
Dan heb je het niet echt begrepen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er zijn echt wel dingen die ik moet. En werken is daar één van.
Fylax hehequote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fylax, je wordt cranky van dat slaaptekort. Ga naar bed.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, niet echt, maar ik ouwehoer hier maar weer gewoon gezellig mee en stop de rest weg.
Goed zo, verdrinken of verdringen, kropt het maar op. Verdrinken of verdringen, zo los je dat op.quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, niet echt, maar ik ouwehoer hier maar weer gewoon gezellig mee en stop de rest weg.
Kom erbij en vrolijk dit topic op, gezellige gozer!quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sms morgen wel even. Dat is het enige voordeel van een dorp, daar blijven dingen vaak langer voorradig.quote:
Alsof dat voor mij zou werkenquote:Op zondag 7 december 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik blond voor.quote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan heb je het niet echt begrepen.
True, als er niks veranderd ben ik omstreeks 04:00 weer thuis ofzo.. En dan de rest van de dag vrij..quote:
Sterker nog: hetzalallemaalwel is jouw halfbroer en neefquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Net zoals mijn familie?
[..]
Ik heb vlaai.
Cool, en dan wel alleen chocoladekruidnootjes natuurlijk.:)quote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sms morgen wel even. Dat is het enige voordeel van een dorp, daar blijven dingen vaak langer voorradig.
Even geen alcohol voor mijquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik zou je een biertje willen aanbieden, maar ik moet nog rijden..
Dank je voor dit slechte adviesquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo, verdrinken of verdringen, kropt het maar op. Verdrinken of verdringen, zo los je dat op.
Ha haquote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
<Faxie>
Vrouwen houden van strooigoed
[ afbeelding ]
</Faxie>
Misschien staat ze wel onder de douchequote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sterker nog: hetzalallemaalwel is jouw halfbroer en neef![]()
Is Inolvi alweer weg? Moe, maar voldaan?
Oh, het is mijn levensmotto.quote:Op zondag 7 december 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Even geen alcohol voor mij
[..]
Dank je voor dit slechte advies
Heerlijkquote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, als er niks veranderd ben ik omstreeks 04:00 weer thuis ofzo.. En dan de rest van de dag vrij..
Zo doe ik het al jarenquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo, verdrinken of verdringen, kropt het maar op. Verdrinken of verdringen, zo los je dat op.
Ah,in dat geval kan ik je de hand schuddenquote:
En die van Royke.quote:Op zondag 7 december 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,in dat geval kan ik je de hand schudden
Mijn werkgever kennende heb ik het wel zojuist gejinxedquote:
Jepquote:
Tja, heb er geenquote:Op zondag 7 december 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou zeker wel naar Putte rijden voor (veel) pure chocoladekruidnootjes!
Zijn moeder?quote:Op zondag 7 december 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien staat ze wel onder de douche
Ik probeer de pure over te laten, maar ik faalquote:Op zondag 7 december 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben er wel blij mee, 's zomers heeft het een gouden glans. Pornoblond staat me ook wel, maar verven is met mijn haar veel te duur.quote:
En maar haten op mij, die Faxie. Kom ik toch weer met de goede tips he.quote:Op zondag 7 december 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goudlokje.quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben er wel blij mee, 's zomers heeft het een gouden glans. Pornoblond staat me ook wel, maar verven is met mijn haar veel te duur.
Je haar verven is ook gewoon lelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben er wel blij mee, 's zomers heeft het een gouden glans. Pornoblond staat me ook wel, maar verven is met mijn haar veel te duur.
Natuurlijk!quote:
Laat jij nu als troost wat pure chocoladekruidnootjes voor mij over?quote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
En maar haten op mij, die Faxie. Kom ik toch weer met de goede tips he.
Wat? Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn moeder?![]()
Dat zou ik wel baas vinden van aeque. #smoothlikeaeque
Vaarwel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jeuj, geïnstalleerd. Kan eindelijk m'n spelletje spelen.
doeidoei allemaal
Vaak genoeg choconoten gehad hier, geen Yvie gezienquote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
En maar haten op mij, die Faxie. Kom ik toch weer met de goede tips he.
Mjeh, ik heb niks helaas. Ik heb weer andere goede punten.quote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laat jij nu als troost wat pure chocoladekruidnootjes voor mij over?
Toen was het nog geen 5dec geweest. Wel opletten!quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vaak genoeg choconoten gehad hier, geen Yvie gezien
Nee doelde op inolviquote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je Inolv en haar moeder tegelijk hosselt..
Daar heb ik niks aan natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh, ik heb niks helaas. Ik heb weer andere goede punten.
ik ook niet hoor Fax.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vaak genoeg choconoten gehad hier, geen Yvie gezien
Ik wilde een grap met de kleur paars makenquote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh, ik heb niks helaas. Ik heb weer andere goede punten.
En een puntige lans?quote:Op zondag 7 december 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde een grap met de kleur paars maken
ohwja, dat is dan wel weer slim!quote:Op zondag 7 december 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ook niet iedere vrouw hier inpalmen. Maak ik alleen maar vijanden mee.
quote:
Whut?quote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je Inolv en haar moeder tegelijk hosselt..
Half uurtje geleden weggereden.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of Inolvi onder de douche staat of al naar huis is?
*BOOT*quote:Op zondag 7 december 2014 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Faxie, ga eens van Thijs z'n account, vlegel!
Allemaal.quote:
Oeh, mag ik ook?quote:
Een hoop, maar ik schijnbaar ook.quote:Op zondag 7 december 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*BOOT*
Zo, ben ik weer. Wat heb ik gemist?
...
Well fuck.
Jij hebt Inolvi gemeet. En ze kan nog lopen hoop ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |