He, verdommequote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien je nudies niet naar de juiste personen gestuurd
Neuh, ik maak gewoon veel indrukquote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie het, je zit niet eens op de helft van mij
Ik dacht dat je al een heleboel gepost had!
Blijkbaarquote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neuh, ik maak gewoon veel indruk
Wat raar, er werd automatisch aangenomen dat jij daar iets mee van doen had?quote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lang verhaal. Hetzelfde IP adres als een user met een permban. Maar het was wel zo netjes geweest als me dat werd verteld zonder dat ik er zelf naar moest vragen en heel lang geen reactie kreeg.
True. Daar kan ik het enkel mee eens zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neuh, ik maak gewoon veel indruk
Stuur ze maar naar mij en ik zal zorgen dat ze bij de juiste persoon terecht komen.quote:
Meer dat ik niet kon uitsluiten dat die persoon gebruik zou maken van mijn account, denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat raar, er werd automatisch aangenomen dat jij daar iets mee van doen had?
zo behulpzaamquote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij en ik zal zorgen dat ze bij de juiste persoon terecht komen.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer dat ik niet kon uitsluiten dat die persoon gebruik zou maken van mijn account, denk ik.
Wat doet een spellchecker eigenlijk precies? Wat voor berichten moet je dan checken?
quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me een beetje zieligjes vanavond
Ik ben niet zo lang actief in SC'squote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Daar kan ik het enkel mee eens zijn.
Hoe was het met je ouders?quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
*knuffel voor jou*quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Zul je het zelf wel naar gemaakt hebben hè.quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Ik had het ze verteld en ze waren wel meelevend, mijn vader is alleen een vreselijk tactloze harkquote:
Wtf?quote:Op zondag 7 december 2014 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zul je het zelf wel naar gemaakt hebben hè.
Wie anders hequote:Op zondag 7 december 2014 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zul je het zelf wel naar gemaakt hebben hè.
Dat zou niet zo gek zijn toch als dat een reden is?quote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Meer dat ik niet kon uitsluiten dat die persoon gebruik zou maken van mijn account, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |