En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaanquote:Op zondag 7 december 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje zacht geworden en zo. Lekker.
Ik ook nietquote:Op zondag 7 december 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan niet iedereen in dit topic zeggen.
Knarsetandend...quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaan
Even zoenen, papjes uitwisselen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaan
Lekker alles schoon schurenquote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even zoenen, papjes uitwisselen.
Kaneel en kapotte mondhoeken.... ?quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn kaneel-intolerantie lijkt voorbij te zijn.![]()
Geen kapotte mondhoeken meer, ondanks appel met kaneel te hebben gegeten.
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *riltquote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, met de mannelijke variant geen struggles gehad.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *rilt
Geef maar, ik lust ze welquote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel pepernoten, maar die durf ik vanavond niet meer aan te raken
Precies.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *rilt
Gewoon thuisblijven.quote:Op zondag 7 december 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgend weekend 3 feestjes.
Struggles
Je krijgt een leven, Kaneel.quote:Op zondag 7 december 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgend weekend 3 feestjes.
Struggles
Wow!quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hard gewordenquote:Op zondag 7 december 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even zoenen, papjes uitwisselen.
Mijn voetjes doen ook wel vaak zeer op feestjesquote:Op zondag 7 december 2014 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven.
anders dit
[ afbeelding ]
Zure sloot.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even dat plassmaakje weglikken.quote:
Precies dat.quote:Op zondag 7 december 2014 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven.
anders dit
[ afbeelding ]
Altijd in december. Dan is iedereen jarig en alles.quote:
Volgende keer beter wassen, viespeuk.quote:
Huehue. Wat doe jij eigenlijk om dat tegen te gaan? Snel even naar de badkamer om de boel op te frissen?quote:Op zondag 7 december 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even dat plassmaakje weglikken.
Bij mezelf bedoel je? Niets.quote:Op zondag 7 december 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Huehue. Wat doe jij eigenlijk om dat tegen te gaan? Snel even naar de badkamer om de boel op te frissen?
quote:Op zondag 7 december 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al over je afwijzing van gisteren heen zie ik
Misschien kan je ze nu kopen met korting.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dit jaar gewoon helemaal geen chocolade letter op.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we een strafpunten systeem in moeten voeren voor bans.
Een "niks mis mee" telt voor 1 punt. Bij 5 punten een 48-uurs ban.
Ze hadden geen M meer.quote:Op zondag 7 december 2014 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kan je ze nu kopen met korting.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we een strafpunten systeem in moeten voeren voor bans.
Een "niks mis mee" telt voor 1 punt. Bij 5 punten een 48-uurs ban.
Die telt voor twee.quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]Voor hoeveel punten telt een "
"?
Kutje, dan moet ik gaan letten op mijn smiley-gebruik.quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]Voor hoeveel punten telt een "
"?
Hij refereert daarmee aan iemand anders.quote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat is dit, wie moet ik slaan.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat is dit, wie moet ik slaan.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij refereert daarmee aan iemand anders.
Dan zit iemand al binnen een half uur aan een permban.quote:
Wat?quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
Nu het toch over bans gaat: mijn verzoek tot spellchecker hier op fok werd afgewezen vanwege m'n postverleden.
Je bij de kliek inlikkenquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Beroepstarrels als Mono en Stevenmac mogen wel mod worden, maar dat mag niet?
Ik zal dit wel even via dm beantwoorden, want straks krijg ik daar ook nog gezeik mee.quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Zo heftig is jouw postverleden toch niet?quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
Nu het toch over bans gaat: mijn verzoek tot spellchecker hier op fok werd afgewezen vanwege m'n postverleden.
Harde tante hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heftig is jouw postverleden toch niet?
Ik heb wel wat bans gehad, maar of dat terecht of ernstig is, kun je van mening over verschillen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heftig is jouw postverleden toch niet?
Idem.quote:
Ach, zo werd ik eens gevraagd om filmreviews te schrijven voor Fok. Vanalles opgestuurd, contact over en weer, waarna het ineens niet meer mocht van de 'hoge baas'.quote:Op zondag 7 december 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb wel wat bans gehad, maar of dat terecht of ernstig is, kun je van mening over verschillen.
Oh, wat zeg ik dat neutraal.
Ik vind het ongehoord dat ik nog geen mod benquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Hoezo niet?quote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, zo werd ik eens gevraagd om filmreviews te schrijven voor Fok. Vanalles opgestuurd, contact over en weer, waarna het ineens niet meer mocht van de 'hoge baas'.Graag of niet.
Misschien je nudies niet naar de juiste personen gestuurdquote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ongehoord dat ik nog geen mod ben.
Ik zie het, je zit niet eens op de helft van mijquote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ook niet zoveel gepost als de meesten hier.
Ik kan ook nog steeds niet bannenquote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ongehoord dat ik nog geen mod ben.
Lang verhaal. Hetzelfde IP adres als een user met een permban. Maar het was wel zo netjes geweest als me dat werd verteld zonder dat ik er zelf naar moest vragen en heel lang geen reactie kreeg.quote:
He, verdommequote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien je nudies niet naar de juiste personen gestuurd
Neuh, ik maak gewoon veel indrukquote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie het, je zit niet eens op de helft van mij
Ik dacht dat je al een heleboel gepost had!
Blijkbaarquote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neuh, ik maak gewoon veel indruk
Wat raar, er werd automatisch aangenomen dat jij daar iets mee van doen had?quote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lang verhaal. Hetzelfde IP adres als een user met een permban. Maar het was wel zo netjes geweest als me dat werd verteld zonder dat ik er zelf naar moest vragen en heel lang geen reactie kreeg.
True. Daar kan ik het enkel mee eens zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neuh, ik maak gewoon veel indruk
Stuur ze maar naar mij en ik zal zorgen dat ze bij de juiste persoon terecht komen.quote:
Meer dat ik niet kon uitsluiten dat die persoon gebruik zou maken van mijn account, denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat raar, er werd automatisch aangenomen dat jij daar iets mee van doen had?
zo behulpzaamquote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij en ik zal zorgen dat ze bij de juiste persoon terecht komen.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer dat ik niet kon uitsluiten dat die persoon gebruik zou maken van mijn account, denk ik.
Wat doet een spellchecker eigenlijk precies? Wat voor berichten moet je dan checken?
quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me een beetje zieligjes vanavond
Ik ben niet zo lang actief in SC'squote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Daar kan ik het enkel mee eens zijn.
Hoe was het met je ouders?quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
*knuffel voor jou*quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Zul je het zelf wel naar gemaakt hebben hè.quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Ik had het ze verteld en ze waren wel meelevend, mijn vader is alleen een vreselijk tactloze harkquote:
Wtf?quote:Op zondag 7 december 2014 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zul je het zelf wel naar gemaakt hebben hè.
Wie anders hequote:Op zondag 7 december 2014 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zul je het zelf wel naar gemaakt hebben hè.
Dat zou niet zo gek zijn toch als dat een reden is?quote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Meer dat ik niet kon uitsluiten dat die persoon gebruik zou maken van mijn account, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |