Hij refereert daarmee aan iemand anders.quote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat is dit, wie moet ik slaan.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat is dit, wie moet ik slaan.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij refereert daarmee aan iemand anders.
Dan zit iemand al binnen een half uur aan een permban.quote:
Wat?quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
Nu het toch over bans gaat: mijn verzoek tot spellchecker hier op fok werd afgewezen vanwege m'n postverleden.
Je bij de kliek inlikkenquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Beroepstarrels als Mono en Stevenmac mogen wel mod worden, maar dat mag niet?
Ik zal dit wel even via dm beantwoorden, want straks krijg ik daar ook nog gezeik mee.quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Zo heftig is jouw postverleden toch niet?quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
Nu het toch over bans gaat: mijn verzoek tot spellchecker hier op fok werd afgewezen vanwege m'n postverleden.
Harde tante hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heftig is jouw postverleden toch niet?
Ik heb wel wat bans gehad, maar of dat terecht of ernstig is, kun je van mening over verschillen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heftig is jouw postverleden toch niet?
Idem.quote:
Ach, zo werd ik eens gevraagd om filmreviews te schrijven voor Fok. Vanalles opgestuurd, contact over en weer, waarna het ineens niet meer mocht van de 'hoge baas'.quote:Op zondag 7 december 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb wel wat bans gehad, maar of dat terecht of ernstig is, kun je van mening over verschillen.
Oh, wat zeg ik dat neutraal.
Ik vind het ongehoord dat ik nog geen mod benquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Hoezo niet?quote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, zo werd ik eens gevraagd om filmreviews te schrijven voor Fok. Vanalles opgestuurd, contact over en weer, waarna het ineens niet meer mocht van de 'hoge baas'.Graag of niet.
Misschien je nudies niet naar de juiste personen gestuurdquote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ongehoord dat ik nog geen mod ben.
Ik zie het, je zit niet eens op de helft van mijquote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ook niet zoveel gepost als de meesten hier.
Ik kan ook nog steeds niet bannenquote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ongehoord dat ik nog geen mod ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |