En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaanquote:Op zondag 7 december 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje zacht geworden en zo. Lekker.
Ik ook nietquote:Op zondag 7 december 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan niet iedereen in dit topic zeggen.
Knarsetandend...quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaan
Even zoenen, papjes uitwisselen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaan
Lekker alles schoon schurenquote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even zoenen, papjes uitwisselen.
Kaneel en kapotte mondhoeken.... ?quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn kaneel-intolerantie lijkt voorbij te zijn.![]()
Geen kapotte mondhoeken meer, ondanks appel met kaneel te hebben gegeten.
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *riltquote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, met de mannelijke variant geen struggles gehad.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *rilt
Geef maar, ik lust ze welquote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel pepernoten, maar die durf ik vanavond niet meer aan te raken
Precies.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *rilt
Gewoon thuisblijven.quote:Op zondag 7 december 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgend weekend 3 feestjes.
Struggles
Je krijgt een leven, Kaneel.quote:Op zondag 7 december 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgend weekend 3 feestjes.
Struggles
Wow!quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hard gewordenquote:Op zondag 7 december 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even zoenen, papjes uitwisselen.
Mijn voetjes doen ook wel vaak zeer op feestjesquote:Op zondag 7 december 2014 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven.
anders dit
[ afbeelding ]
Zure sloot.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even dat plassmaakje weglikken.quote:
Precies dat.quote:Op zondag 7 december 2014 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven.
anders dit
[ afbeelding ]
Altijd in december. Dan is iedereen jarig en alles.quote:
Volgende keer beter wassen, viespeuk.quote:
Huehue. Wat doe jij eigenlijk om dat tegen te gaan? Snel even naar de badkamer om de boel op te frissen?quote:Op zondag 7 december 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even dat plassmaakje weglikken.
Bij mezelf bedoel je? Niets.quote:Op zondag 7 december 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Huehue. Wat doe jij eigenlijk om dat tegen te gaan? Snel even naar de badkamer om de boel op te frissen?
quote:Op zondag 7 december 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al over je afwijzing van gisteren heen zie ik
Misschien kan je ze nu kopen met korting.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dit jaar gewoon helemaal geen chocolade letter op.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we een strafpunten systeem in moeten voeren voor bans.
Een "niks mis mee" telt voor 1 punt. Bij 5 punten een 48-uurs ban.
Ze hadden geen M meer.quote:Op zondag 7 december 2014 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kan je ze nu kopen met korting.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we een strafpunten systeem in moeten voeren voor bans.
Een "niks mis mee" telt voor 1 punt. Bij 5 punten een 48-uurs ban.
Die telt voor twee.quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]Voor hoeveel punten telt een "
"?
Kutje, dan moet ik gaan letten op mijn smiley-gebruik.quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]Voor hoeveel punten telt een "
"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |