En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaanquote:Op zondag 7 december 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje zacht geworden en zo. Lekker.
Ik ook nietquote:Op zondag 7 december 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan niet iedereen in dit topic zeggen.
Knarsetandend...quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaan
Even zoenen, papjes uitwisselen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan met die papperige substantie van gekauwde pepernoten in je mond gewoon verder gaan
Lekker alles schoon schurenquote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even zoenen, papjes uitwisselen.
Kaneel en kapotte mondhoeken.... ?quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn kaneel-intolerantie lijkt voorbij te zijn.![]()
Geen kapotte mondhoeken meer, ondanks appel met kaneel te hebben gegeten.
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *riltquote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, met de mannelijke variant geen struggles gehad.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *rilt
Geef maar, ik lust ze welquote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel pepernoten, maar die durf ik vanavond niet meer aan te raken
Precies.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de smaak van geslachtsdelen is ook niet altijd even heerlijk. *rilt
Gewoon thuisblijven.quote:Op zondag 7 december 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgend weekend 3 feestjes.
Struggles
Je krijgt een leven, Kaneel.quote:Op zondag 7 december 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgend weekend 3 feestjes.
Struggles
Wow!quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |