Goed dat je het hebt gezegd.quote:Op zondag 7 december 2014 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ik had het ze verteld en ze waren wel meelevend, mijn vader is alleen een vreselijk tactloze hark
Maar dat betekent gewoon dat hij lief probeert te zijn.
Neuh, al zou je me dan sowieso een ban moeten geven.quote:Op zondag 7 december 2014 20:55 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat zou niet zo gek zijn toch als dat een reden is?
Beetje een kutopmerking, vind je niet?quote:
Een kut-opmerking? Lijkt me gewoon de realiteit, iig beter dan elkaars kont likken en nooit vooruit komen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, al zou je me dan sowieso een ban moeten geven.
Vond alleen de manier waarop het (niet) werd afgehandeld een nogal vervelend. Ik stuur niet voor mijn lol allemaal persoonlijke info, scans van ID pas om dan vervolgens genegeerd te worden.
[..]
Beetje een kutopmerking, vind je niet?
Je mag trouwens een nieuw topic openen als je de lapo hebt.
Hoi hoiquote:
Gek genoeg, nee.quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat er een comic bestaat die The New Adventures of Hitler heet?
Het zal allemaal wel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoii, hoe staat 't met het leven?
Ik vind het raar dat als bv. je broertje een ban heeft, jij geen activiteiten mag ontplooien als crewlid. Dan word jij dus indirect ook gestraft.quote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, al zou je me dan sowieso een ban moeten geven.
Vond alleen de manier waarop het (niet) werd afgehandeld een nogal vervelend. Ik stuur niet voor mijn lol allemaal persoonlijke info, scans van ID pas om dan vervolgens genegeerd te worden..
het zal allemaal welquote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben blij dat je inziet dat het aan jezelf ligt.
Al te vaak gemaakt, kan er niet meer on glimlachenquote:
Ik heb geen flauw idee wie je bent, verder.quote:Op zondag 7 december 2014 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al te vaak gemaakt, kan er niet meer on glimlachen![]()
Maar goed vrouwen en originaliteit blijken wel vaker een slechte match te zijn.
Is iig origineel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn nichtje liket op FB een filmpje van een of andere baby.
Kind heet Albertjano![]()
![]()
Mwah, niet echt :´)quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je het hebt gezegd.
Voelt het nu beter?
Nieuwsgierig aagje.quote:Op zondag 7 december 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig of je South Park al gezien hebt
Prefereer je de kalasjnikov of heb je liever katana's?quote:
Sinds wanneer is dat relevant voor een originele opmerking?quote:Op zondag 7 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie je bent, verder.
ik heb geen idee waar t over gaat verder, maar je kan je best kut voelen door een ander.quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een kut-opmerking? Lijkt me gewoon de realiteit, iig beter dan elkaars kont likken en nooit vooruit komen.
Walther PPK. Silenced.quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prefereer je de kalasjnikov of heb je liever katana's?
Heb je Inolvi the Old Lickaroo gegeven?quote:
Doe maar geweer, is snellerquote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer vanavond in ieder geval wat langer te slapen. Dat scheelt al enorm.quote:
Ik ga geen moeite doen om origineel te zijnquote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat relevant voor een originele opmerking?
Uiteraard de Katana.quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ze nog lopen?quote:
Hij koos de Kalasjnikovquote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard de Katana.
Kaneel is een man van eer.
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een kut-opmerking? Lijkt me gewoon de realiteit, iig beter dan elkaars kont likken en nooit vooruit komen.
Katana zijn voor Japanofielen. Daar reken ik mezelf niet onder.quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard de Katana.
Kaneel is een man van eer.
Beter je tijdelijk kut voelen dan al die kontenlikkerij.quote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar t over gaat verder, maar je kan je best kut voelen door een ander.
Gezelligquote:
het zal allemaal welquote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat relevant voor een originele opmerking?
Hoe verzinnen mensen datquote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik 'ken' ook n kind dat Valiano heet
Vandaar dat je zo'n 13 in een dozijn meisje bentquote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen om origineel te zijn.
huh, dat heeft toch geen reet (haha) te maken met wat ik zeg?quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter je tijdelijk kut voelen dan al die kontenlikkerij.
Is er weer een man de botte botterik aan het spelen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?
Alsof die opmerking van jou ook maar iemand vooruit helpt. Kom nou.
Absoluut.quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?
Alsof die opmerking van jou ook maar iemand vooruit helpt. Kom nou.
Oeh, burnquote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo'n 13 in een dozijn meisje bent
Claymores gaan 9/10 keer toch niet af.quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katana zijn voor Japanofielen. Daar reken ik mezelf niet onder.
Doe dan maar een claymore.
Wat is jou vandaag overkomen manquote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goffer, teveel citroenen gegeten ofzo?quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet alles exact voorkauwen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh, dat heeft toch geen reet (haha) te maken met wat ik zeg?
Het is een zwaard. Die kan niet afgaan.quote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Claymores gaan 9/10 keer toch niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |