ik heb geen idee waar t over gaat verder, maar je kan je best kut voelen door een ander.quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een kut-opmerking? Lijkt me gewoon de realiteit, iig beter dan elkaars kont likken en nooit vooruit komen.
Walther PPK. Silenced.quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prefereer je de kalasjnikov of heb je liever katana's?
Heb je Inolvi the Old Lickaroo gegeven?quote:
Doe maar geweer, is snellerquote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer vanavond in ieder geval wat langer te slapen. Dat scheelt al enorm.quote:
Ik ga geen moeite doen om origineel te zijnquote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat relevant voor een originele opmerking?
Uiteraard de Katana.quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ze nog lopen?quote:
Hij koos de Kalasjnikovquote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard de Katana.
Kaneel is een man van eer.
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een kut-opmerking? Lijkt me gewoon de realiteit, iig beter dan elkaars kont likken en nooit vooruit komen.
Katana zijn voor Japanofielen. Daar reken ik mezelf niet onder.quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard de Katana.
Kaneel is een man van eer.
Beter je tijdelijk kut voelen dan al die kontenlikkerij.quote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar t over gaat verder, maar je kan je best kut voelen door een ander.
Gezelligquote:
het zal allemaal welquote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat relevant voor een originele opmerking?
Hoe verzinnen mensen datquote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik 'ken' ook n kind dat Valiano heet
Vandaar dat je zo'n 13 in een dozijn meisje bentquote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen om origineel te zijn.
huh, dat heeft toch geen reet (haha) te maken met wat ik zeg?quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter je tijdelijk kut voelen dan al die kontenlikkerij.
Is er weer een man de botte botterik aan het spelen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?
Alsof die opmerking van jou ook maar iemand vooruit helpt. Kom nou.
Absoluut.quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag iemand zich niet gewoon even zielig voelen?
Alsof die opmerking van jou ook maar iemand vooruit helpt. Kom nou.
Oeh, burnquote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo'n 13 in een dozijn meisje bent
Claymores gaan 9/10 keer toch niet af.quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katana zijn voor Japanofielen. Daar reken ik mezelf niet onder.
Doe dan maar een claymore.
Wat is jou vandaag overkomen manquote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goffer, teveel citroenen gegeten ofzo?quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet alles exact voorkauwen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh, dat heeft toch geen reet (haha) te maken met wat ik zeg?
Het is een zwaard. Die kan niet afgaan.quote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Claymores gaan 9/10 keer toch niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |