Ik probeer het altijd wel uit te stellen tot half November, dat lukt tot nu toe ook aardigquote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup, misschien moet ik toch maar mijn beleid herzien.
Ik koop altijd alleen op 5 december sinterklaas dingen (taai taai en chocoladekruidnootjes) zodat ik er niet al vanaf oktober van kan eten. Mja kon de 5e nu niet, dus ik dacht, geen punt, ga de 6e dan wel. Maar nergens meer te vinden dus. Domme pech.
Het is werk in ieder gevalquote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag straks nog.. Kwart voor 12 op de zaak zijn.. Kwart over 12 vertrekken naar Lage Zwaluwe of all places, om welgeteld 1 ritje te doen vanaf daar naar Rotterdam Centraal
Mwah, niet echt, maar ik ouwehoer hier maar weer gewoon gezellig mee en stop de rest weg.quote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yats
Beetje beter aan het voelen al?
Alleen als ze er nog zijnquote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan mag je ze zaterdag meenemen
Is strooigoed wel de juiste term hier?quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
<Faxie>
Vrouwen houden van strooigoed
[ afbeelding ]
</Faxie>
Net zoals mijn familie?quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van zijn pa en moe, die tevens neef en nicht zijn.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een uitzonderingIk heb vlaai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Hypocriet zegquote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hou dan op met die negatieve onzin te posten hier en gedraag je een beetje.
Dan heb je het niet echt begrepen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er zijn echt wel dingen die ik moet. En werken is daar één van.
Fylax hehequote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fylax, je wordt cranky van dat slaaptekort. Ga naar bed.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, niet echt, maar ik ouwehoer hier maar weer gewoon gezellig mee en stop de rest weg.
Goed zo, verdrinken of verdringen, kropt het maar op. Verdrinken of verdringen, zo los je dat op.quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, niet echt, maar ik ouwehoer hier maar weer gewoon gezellig mee en stop de rest weg.
Kom erbij en vrolijk dit topic op, gezellige gozer!quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sms morgen wel even. Dat is het enige voordeel van een dorp, daar blijven dingen vaak langer voorradig.quote:
Alsof dat voor mij zou werkenquote:Op zondag 7 december 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Laat fax jouw 'geheim' maar niet horen
Daar ben ik blond voor.quote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan heb je het niet echt begrepen.
True, als er niks veranderd ben ik omstreeks 04:00 weer thuis ofzo.. En dan de rest van de dag vrij..quote:
Sterker nog: hetzalallemaalwel is jouw halfbroer en neefquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Net zoals mijn familie?
[..]
Ik heb vlaai.
Cool, en dan wel alleen chocoladekruidnootjes natuurlijk.:)quote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sms morgen wel even. Dat is het enige voordeel van een dorp, daar blijven dingen vaak langer voorradig.
Even geen alcohol voor mijquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik zou je een biertje willen aanbieden, maar ik moet nog rijden..
Dank je voor dit slechte adviesquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo, verdrinken of verdringen, kropt het maar op. Verdrinken of verdringen, zo los je dat op.
Ha haquote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
<Faxie>
Vrouwen houden van strooigoed
[ afbeelding ]
</Faxie>
Misschien staat ze wel onder de douchequote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sterker nog: hetzalallemaalwel is jouw halfbroer en neef![]()
Is Inolvi alweer weg? Moe, maar voldaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |