Vaak heeft betreffende user nog gelijk ook. Just saying..quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen uitmaken voor 'kloontje' omdat de zinnetjes op elkaar lijken, hoe simpel
Tja, soms lijken dingen simpel en zijn ze dat ook gewoon.quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
éigenlijk is: het zal allemaal wel typisch n reactie van iemand die t geen reet kan schelenquote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die er weer eens goed naast zit.
Vrouwen een grapjes, ook al zo'n ongelukkige combinatiequote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel duidelijk maakte dat ik een grapje maakte.
Dude, het viel me gewoon op. Het zou toch gewoon kunnen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga anders gewoon lekker weg als je alleen maar vervelend kunt doen naar andere mensenquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vrouwen een grapjes, ook al zo'n ongelukkige combinatie
Nou, pak de pek en veren maar samen met de fakkels en hooivorken. Dit wordt een lange nacht.quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef Capstan het volgende:
Zo, mensen, hoe gaat het hier?
Behalve dat het allemaal wel zal, kennelijk.
Euhm, ik pas even, net gedouched en schoon uniform aan dudequote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, pak de pek en veren maar samen met de fakkels en hooivorken. Dit wordt een lange nacht.
Leuk is het niet maar als die persoon een permban heeft dan heeft het een goede reden.quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Iemand die los ergens van staat 'straffen' om wat een familielid doet?
Van zijn pa en moe, die tevens neef en nicht zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, van wie is hetzalallemaal wel familie?
Ik heb nog niet eerder een account gehad op FOK!. Duidelijk nu?quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dude, het viel me gewoon op. Het zou toch gewoon kunnen?
Zucht. Voor jou dan de katapult.quote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, ik pas even, net gedouched en schoon uniform aan dude
Gisteren nog drie pallets besteld. Zijn nog niet binnenquote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, pak de pek en veren maar samen met de fakkels en hooivorken. Dit wordt een lange nacht.
Projectiequote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga anders gewoon lekker weg als je alleen maar vervelend kunt doen naar andere mensen?
Nee, eigenlijk nog niet. Zegt Donker Afrika je iets?quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eerder een account gehad op FOK!. Duidelijk nu?
Van vrij veel mensenquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, van wie is hetzalallemaal wel familie?
Je zou denken dat je een crewlid wel kan vertrouwen daar discreet mee om te gaan. Maar goed, het doet er ook niet toe verderquote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Moppert het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar als die persoon een permban heeft dan heeft het een goede reden.
Dan wil je toch koste wat het kost voorkomen dat die persoon mee kan lezen achter de schermen.
Heel vervelend hoor voor strawberryik snap het alleen wel
Kettingen en een paar zware accu's?quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gisteren nog drie pallets besteld. Zijn nog niet binnen
Hallo Yviequote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon vervelend.
En het is alweer zondagavond
Ja, daar gaan mijn modkansen. Snikquote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Moppert het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar als die persoon een permban heeft dan heeft het een goede reden.
Dan wil je toch koste wat het kost voorkomen dat die persoon mee kan lezen achter de schermen.
Heel vervelend hoor voor strawberryik snap het alleen wel
Erg jammer inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou, ik vind jou ook lief hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoi, volgens mij kunnen we dat van jou niet echt zeggen, of wel?quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad.
Hoi, leuk dat je er bent.
Ik heb helemaal geen zondag gevoel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Paar zaklantaarns ook...niks geen fakkels meer nodig!quote:Op zondag 7 december 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kettingen en een paar zware accu's?
Jij bent natuurlijk een uitzonderingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meteen op de eerste de beste vrouwelijke user springen nu, dat is niet netjes.quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad.
Hoi, leuk dat je er bent.
Op jou kunnen we rekenen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Paar zaklantaarns ook...niks geen fakkels meer nodig!
quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een uitzonderingEn cocolade kruidnootjes, en ijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het weekend gewoon gewerktquote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb me alvast maar weer op de maandag ingesteld.
Ik vind het heel verstandig dat je dat eerst even aan mij vraagt. Zouden meer mensen hier moeten doen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoi, volgens mij kunnen we dat van jou niet echt zeggen, of wel?
de eerste de beste?quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet meteen op de eerste de beste vrouwelijke user springen nu, dat is niet netjes.
Zegt Donker Afrika je nu iets?
Als je ergens anders woont wel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar gaan mijn modkansen. Snik
Best hoorquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Is dat nou lekker, zo'n cocoladekruidnoot?
Super lekker, maar dit jaar helaas nog geen 1tje opquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
mwah, de chocolade variant is beterquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ze nog, ik bof maar met een mama die bij de Aldi werktquote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super lekker, maar dit jaar helaas nog geen 1tje op![]()
Wilde ze gisteren halen, maar nergens meer verkrijgbaar.
Dat deden ze ook. Ze maken een geintje en meteen is de stemming zo bitter dat zelfs een witlof zoet ermee vergeleken is.quote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het heel verstandig dat je dat eerst even aan mij vraagt. Zouden meer mensen hier moeten doen.
Dat kun je van mij ook wel zeggen hoor.
Ik ben 9 winkels afgeweest. Alles was er nog, behalve de chocoladekruidnootjesquote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze nog, ik bof maar met een mama die bij de Aldi werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |