Je moet het bekijken als twee zinnen die los van elkaar staan, dan klopt het gewoonquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn, maar elke keer een ander doet mij pijn. Maar dat past niet op de muziek, he.
Nee, dat gaat niet op de maatquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn, maar elke keer een ander doet mij pijn. Maar dat past niet op de muziek, he.
jaquote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we nog eens uiteten gaan?
Liever rijstevlaaiquote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen antwoord. Een beetje t zelfde als: wil je appeltaart óf rijstevlaai en je zegt: ja.
Kan niemand iets mee.
Hangt dan toch ook van de reden van de permban af toch? Het is nooit leuk voor de ander maar als het een goede reden heeft dan snap ik het wel als ik vanuit crew kijkquote:Op zondag 7 december 2014 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat als bv. je broertje een ban heeft, jij geen activiteiten mag ontplooien als crewlid. Dan word jij dus indirect ook gestraft.
Nu ik je naam lees, moet ik denken aan een user die ik gemeet heb met ongeveer dezelfde naam die zich behoorlijk misdroeg op de desbetreffende meet in het noorden van het land. Je bent niet toevallig de kloon daarvan hé?quote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Grove beschuldiging dit. Ook abject infaam
Plsquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat KLB. Omdat sociaal invalide mensen daar posten.
Nee, hoor. Je noemt me onorigineel en 13 in een dozijn. Prima, hoor. Maar niet erg aardigquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Grove beschuldiging dit. Ook abject infaam
Maar het is wel een antwoord. Dus je opmerking klopt niet.quote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen antwoord. Een beetje t zelfde als: wil je appeltaart óf rijstevlaai en je zegt: ja.
Kan niemand iets mee.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je Inolvi the Old Lickaroo gegeven?
Ja? Iemand die los ergens van staat 'straffen' om wat een familielid doet?quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef Moppert het volgende:
[..]
Hangt dan toch ook van de reden van de permban af toch? Het is nooit leuk voor de ander maar als het een goede reden heeft dan snap ik het wel als ik vanuit crew kijk
Ze was even naar de wc.quote:
hetzalallemaalwelquote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar het is wel een antwoord. Dus je opmerking klopt niet.
Ik ben nog niet op het punt aanbeland dat ik FOK!kers ga meeten.. Niet dat dat moment ooi zou gaan komen trouwensquote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu ik je naam lees, moet ik denken aan een user die ik gemeet heb met ongeveer dezelfde naam die zich behoorlijk misdroeg op de desbetreffende meet in het noorden van het land. Je bent niet toevallig de kloon daarvan hé?
In KLB? Welnee manquote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pls.. Zijn er genoeg die jouw slowchat-kennis overschrijden
Dan nog is het een vreemde woordkeus/volgorde. Zal wel iets Volendams zijn...quote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet het bekijken als twee zinnen die los van elkaar staan, dan klopt het gewoon
Ik vind het altijd aandoenlijk als users nieuwe woordjes hebben geleerd, omdat pa en moe het 8 uur journaal kijken. Semi-intellectueel met befaamde woordjes van Brammetje strooien.quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pls.. Zijn er genoeg die jouw slowchat-kennis overschrijden
Klopt, ik snap het wel.quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef Moppert het volgende:
[..]
Hangt dan toch ook van de reden van de permban af toch? Het is nooit leuk voor de ander maar als het een goede reden heeft dan snap ik het wel als ik vanuit crew kijk
Mijn eerste zin was: Hoii, hoe is 't leven?quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je noemt me onorigineel en 13 in een dozijn. Prima, hoor. Maar niet erg aardig.
...laat maar, haal dingen door elkaar...quote:
Heb je ook de PI gezien die ervoor stond? Nee, hé?quote:Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn eerste zin was: Hoii, hoe is 't leven?
Jij antwoordt met: het zal allemaal wel.
Beetje de rollen omdraaien, dit
Ik heb je nummer niet.quote:
Je manier van posten lijkt er namelijk ook op. Weet je het heel zeker?quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op het punt aanbeland dat ik FOK!kers ga meeten.. Niet dat dat moment ooi zou gaan komen trouwens
Ja? Leg eens uit dan, ik snap het namelijk niet.quote:
nou, ja, eigenlijk wel. Haar familielid kan anders onder haar naam toch dingen posten. En daarvan is t begrijpelijk dat ze t niet willen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Iemand die los ergens van staat 'straffen' om wat een familielid doet?
quote:
Ja, maar dat wilde ik niet hardop zeggen, dan gaat ie misschien huilen..quote:Op zondag 7 december 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet eens precies weet wat hij bedoelt met "slowchat-kennis".
Ik weet niet, maar dat vind ik best wel ver gezochtquote:Op zondag 7 december 2014 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ja, eigenlijk wel. Haar familielid kan anders onder haar naam toch dingen posten. En daarvan is t begrijpelijk dat ze t niet willen.
Bij de politie kijken ze ook naar de criminele geschiedenis van je familie enzo.
Jij denkt met een lach overal mee weg te komen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ook de PI gezien die ervoor stond? Nee, hé?
Flikker nu maar gewoon op.quote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij denkt met een lach overal mee weg te komen?
Ik dacht dat het wel duidelijk maakte dat ik een grapje maaktequote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen (perm)ban is hetzelfde natuurlijk, maar ik snap wel dat ze het risico niet willen lopen met iemand die redelijk haatdragend was jegens FOK! en crew.quote:Op zondag 7 december 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Leg eens uit dan, ik snap het namelijk niet.
Jezus man, waar maak je je druk om? Het is een forum, hier neemt niemand iets serieus tenzij het van dien aard is dat het wel moet. Trek een blik Fanta open en geniet.quote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen uitmaken voor 'kloontje' omdat de zinnetjes op elkaar lijken, hoe simpelquote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je manier van posten lijkt er namelijk ook op. Weet je het heel zeker?
Frank_drebin weet nog wel eens watquote:Op zondag 7 december 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah man, ik weet na x aantal jaar Fok wel beter
Het doet er ook niet meer toe, natuurlijk. Maar ik vind het wel raarquote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen (perm)ban is hetzelfde natuurlijk, maar ik snap wel dat ze het risico niet willen lopen met iemand die redelijk haatdragend was jegens FOK! en crew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |