Afgaan? Hoe?quote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Claymores gaan 9/10 keer toch niet af.
liever niet nee, smeerlapquote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet alles exact voorkauwen.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een zwaard. Die kan niet afgaan.
Ik vond dat Rosanne-liedje altijd zo raar. "Rosanne, je weet dat er heel veel mannen zijn". Oké.quote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik de eerste keer dat liedje hoorde van: "Dan volg je haar benen" verstond ik penis.![]()
raar liedje.
Stoer welquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tegenwoordig n bril en gisteren 25cm haar gedoneerd voor kika![]()
quote:
Dude, Kaneel heeft het over Claymore het zwaard, als in Manga.quote:
geen antwoord dusquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op de vraag of iets relatief of absoluut is.
Geld kunnen ze meer mee.quote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tegenwoordig n bril en gisteren 25cm haar gedoneerd voor kika![]()
ik weet dat, niet jijquote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond dat Rosanne-liedje altijd zo raar. "Rosanne, je weet dat er heel veel mannen zijn". Oké.
Ja, gaat over een sletje. Maar dat is tegenwoordig de standaard, hequote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond dat Rosanne-liedje altijd zo raar. "Rosanne, je weet dat er heel veel mannen zijn". Oké.
Wat heeft Manga er mee te maken?quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, Kaneel heeft het over Claymore het zwaard, als in Manga.
Ik geef geen neuk, mijn toetsenbord doet geen puntjes.quote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is überhaupt lastig om uberhaupt goed te schrijven.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, Kaneel heeft het over Claymore het zwaard, als in Manga.
Och, we hebben weer wat van die hentai lovers op FOK! hoorquote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er niet al een heel stuk langer een zwaard dat zo heet.
Correctie, "Ik weet"..quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |