Mag ik meine FLAMMENWERFER brengen dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
De kampen zijn verdeeld. Pak de kapmessen en fakkels maar!
quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
pek en veren voor het andere kamp, en lekker voor mij!quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Nee dat mag nietquote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik meine FLAMMENWERFER brengen dan?
[ afbeelding ]
jij wil ook pek en veren?quote:Op zondag 7 december 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pek en veren voor het andere kamp, en lekker voor mij!
This is a flammenwerfer.quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooruit, jij wel. Als ik ook een keertje magquote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, je bent een echte chick.quote:Op zondag 7 december 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pek en veren voor het andere kamp, en lekker voor mij!
is een lekker calorierijk friet, shoarma, saus en salade prutjequote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef Samzz het volgende:
Wie geeft Art even een klap op z'n hasses? Hij zit vast.
Je hebt een punt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als je zo nodig een lapo moet hebben en dan met zo'n kut TT komt.Het is echt een kut TT, ongeacht of kapsalon te vreten is of niet.
Zo nodig Lapo moeten hebben?quote:Op zondag 7 december 2014 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als je zo nodig een lapo moet hebben en dan met zo'n kut TT komt.Het is echt een kut TT, ongeacht of kapsalon te vreten is of niet.
Mja, laat maarquote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een lekker calorierijk friet, shoarma, saus en salade prutje
Is niet te hopenquote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was hij niet juist de toetjesaanbieding?
Je kunt ook gewoon zeggen: "Ja, klopt."quote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo nodig Lapo moeten hebben?
Dude, as if..
Nee, omdat het gewoon niet waar is lambal..quote:Op zondag 7 december 2014 17:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen: "Ja, klopt."
In plaats van zo'n omslachtig 'ontkennend' antwoord.
Klopt. Minder fappen op busjes kerel. Ik zeg nooit "vol".quote:Op zondag 7 december 2014 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon niet waar is lambal..
Dat zijn die posters die "Vol" gaan posten om hem dicht te krijgen, zoals jij regelmatig doet.
Mij eerlijk gezegd ook niet en ik lust alles.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wacht netjes op je Engelse toetjes?
Zoiets als haggis. Ook een gerecht welke je niet hoeft te proeven om te weten dat je het niet lekker zult vinden.quote:
Ik vind haggis en een kapsalon toch echt niet te vergelijkenquote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als haggis. Ook een gerecht welke je niet hoeft te proeven om te weten dat je het niet lekker zult vinden.
Tegen de tijd dat je met lange tanden door de hoeveelheid gesmolten kaas heen bent is je friet dusdanig doorweekt dat het nieteens meer smaaktquote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij eerlijk gezegd ook niet en ik lust alles.
Zou sowieso het bakje niet leeg krijgen denk ik zo.
Of kippenlever, klinkt niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als haggis. Ook een gerecht welke je niet hoeft te proeven om te weten dat je het niet lekker zult vinden.
Haggis schijnt gewoon te smaken naar gekruid gehakt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze qua smaak op elkaar lijken?quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haggis en een kapsalon toch echt niet te vergelijken.
Meh ik hou niet van klamme frieten. Ik heb ze het liefst knapperigquote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je met lange tanden door de hoeveelheid gesmolten kaas heen bent is je frietdusdanig doorweekt dat het nieteens meer smaakt
Daarom.. het wordt nat van de warme kaas, en de stomende shoarma onderop, en dan ook nog eens warme slablaadjes ertussen.. No thanksquote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meh ik hou niet van klamme frieten. Ik heb ze het liefst knapperig
Zeg ik dat ze qua smaak op elkaar lijken, danquote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze qua smaak op elkaar lijken?
Een haggissalon!quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze qua smaak op elkaar lijken, dan?
quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
In mijn hoofd lees ik lambal altijd als lamabal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ook dat beweer ik dan ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze qua smaak op elkaar lijken, dan?
Ik snap de vergelijking niet. Een kapsalon ziet er op foto's tenminste uit als iets dat je kunt eten zonder bang te zijn voor een darminfectie.quote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ook dat beweer ik dan ook niet.
Nou.. Nee.. Dat is werkelijk dus niet zoquote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet. Een kapsalon ziet er op foto's tenminste uit als iets dat je kunt eten zonder bang te zijn voor een darminfectie.
Niet anders dan normaal mijn hertjequote:
Ja, jij zou kiezen voor de haggis als je twee foto's zou zienquote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Nee.. Dat is werkelijk dus niet zo
Terwijl haggis juist zorgt voor... eh... oh.quote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet. Een kapsalon ziet er op foto's tenminste uit als iets dat je kunt eten zonder bang te zijn voor een darminfectie.
Ik kijk naar wat er in zit en hoe het gemaakt is, en denk "Meh, I think I'll pass...."quote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat niet zou weten en puur van foto's uit gaat kies ook jij niet voor haggis.quote:Op zondag 7 december 2014 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kijk naar wat er in zit en hoe het gemaakt is, en denk "Meh, I think I'll pass...."
Afzonderlijk niets.quote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
En wat is er mis met patat, kaas en shoarma?
Ik ben ondertussen een serie aan het kijken en mijn nagels aan het vijlen. Dan houd ik het niet allemaal bij.quote:Op zondag 7 december 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet anders dan normaal mijn hertje
We zitten nog niet eens op de helft Art. Doe eens een beetje moeite.quote:
Nee, ik weet hoe kapsalon er werkelijk uitziet.. Zo mooi als je het op foto's ziet kom je het dus niet tegen.. Net als die mcDonalds hamburgers uit de reclames..quote:Op zondag 7 december 2014 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij zou kiezen voor de haggis als je twee foto's zou zien.
Ik geloof niet dat er gecombineerd wel iets mis mee isquote:
Helaas zijn er geen samenvattingen. Maar het gaat over kapsalon, vol en nog iets.quote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen een serie aan het kijken en mijn nagels aan het vijlen. Dan houd ik het niet allemaal bij.
Prima, vreet jij toch lekker haggis.quote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe kapsalon er werkelijk uitziet.. Zo mooi als je het op foto's ziet kom je het dus niet tegen.. Net als die mcDonalds hamburgers uit de reclames..
Kapsalon had ik meegekregen ja. Omnom.quote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas zijn er geen samenvattingen. Maar het gaat over kapsalon, vol en nog iets.
Maar ik weet het nu, dus een beetje irrelevant argument lijkt me...quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat niet zou weten en puur van foto's uit gaat kies ook jij niet voor haggis.
Fine. Eet lekker haggis.quote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik weet het nu, dus een beetje irrelevant argument lijkt me...
Omdat het er gewoon geen van beiden uitzietquote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fine. Eet lekker haggis.
Jeetje mina, toegeven dat het er op foto's prima te vreten uit ziet is lastig, blijkbaar.
Ik eet gewoon beiden nietquote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fine. Eet lekker haggis.
Jeetje mina, toegeven dat het er op foto's prima te vreten uit ziet is lastig, blijkbaar.
Smaak is smaakquote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fine. Eet lekker haggis.
Jij vergelijkt haggis met een kapsalon, ik zeg dat het geen vergelijk is en dat niemand voor haggis zou kiezen wanneer de gerechten op een foto worden getoond. Maar jij natuurlijk wel, want jij weet hoe kapsalon gemaakt is. Ril, de horror.quote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik eet gewoon beiden nietIk weet niet wat een foto van beiden ermee te doen heeft.
Tegen dit soort vooringenomenheid valt niet te argumenteren op een zondagavondquote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vergelijkt haggis met een kapsalon, ik zeg dat het geen vergelijk is en dat niemand voor haggis zou kiezen wanneer de gerechten op een foto worden getoond. Maar jij natuurlijk wel, want jij weet hoe kapsalon gemaakt is. Ril, de horror.
Het is dat ik vegetariër ben, anders had ik het vast lekker gevondenquote:
En hoe is mijn oordeel niet waar dan? Jij zegt zelf nooit voor kapsalon te kiezenquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen dit soort vooringenomenheid valt niet te argumenteren op een zondagavond
Ik ga een filmpje kijken.
erger nog, want zwetende kaas en sla en de warme stomende Shoarma onderopquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dat ik vegetariër ben, anders had ik het vast lekker gevonden. Ik denk dat de patat net zo slap is als de patat waar een flinke hoeveelheid warme pindasaus overheen is gegaan
.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Echt dit soort dingen zal ik nooit begrijpen ben ik bang.
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaasquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
erger nog, want zwetende kaas en sla en de warme stomende Shoarma onderop
quote:
Had niet verwacht dat jij van de slappe exemplaren hieldquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dat ik vegetariër ben, anders had ik het vast lekker gevonden. Ik denk dat de patat net zo slap is als de patat waar een flinke hoeveelheid warme pindasaus overheen is gegaan
.
Geen problemen met slappe patatquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij van de slappe exemplaren hield
Allemaal mooie kapsters?quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Mijn kapsalon ziet er hartstikke mooi uit.
Ik ben bang dat het kapsalon is vanwege de shoarma eigenlijk.. Ik heb zelf nog nooit vegetarische shoarma gezien..quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaas. Gesmolten kaas
.
Zou er ook een vegetarische versie van kapsalon zijn..?
Nee het is hier koud.quote:
O ok...quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Ja, hier op de hoek hebben ze die. Ik weet niet wat de vleesvervanger is alleen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaas. Gesmolten kaas
.
Zou er ook een vegetarische versie van kapsalon zijn..?
Hij wil ons even jelly makenquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Oh, er zijn ook wel tofureepjes verkrijgbaar die de shoarma zouden kunnen vervangen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het kapsalon is vanwege de shoarma eigenlijk.. Ik heb zelf nog nooit vegetarische shoarma gezien..
Kapsalon, niet kapselquote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Mijn kapsalon ziet er hartstikke mooi uit.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een kraan waar meteen kokend water uit komt.
Zo'n quooker geval? Lijkt me vet handig wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Awwwquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ons even jelly maken![]()
Het werkt
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijenquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
Nee mooie shoarma, goed gebakken friet, sla, ui, tomaat, kaas etc. En dan maak ik dat mooi op op een bord.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijen.
Dan zou het evt mogelijk kunnen zijn ja..quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er zijn ook wel tofureepjes verkrijgbaar die de shoarma zouden kunnen vervangen.
Hoef je Barbie niet voor te zetten, die walgt bij het ideequote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mooie shoarma, goed gebakken friet, sla, ui, tomaat, kaas etc. En dan maak ik dat mooi op op een bord.
Klopt, kreeg 'm niet op ook.quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijen.
Dan krijgt die mooi niks.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoef je Barbie niet voor te zetten, die walgt bij het idee.
Mag ik jouw kapsalon maar dan met vleesvervangerquote:
Ja hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik jouw kapsalon maar dan met vleesvervanger?
Zal ik je een testberichtje sturen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
Echt fucking irritant, mijn whatsapp doet het heel slecht.
Ik wil deze zo mooi binnenschieten maar ik doe het uit respect voor een jong lid toch maar niet.quote:
Maar toch maak je 'm op die manierquote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil deze zo mooi binnenschieten maar ik doe het uit respect voor een jong lid toch maar niet.
Misschien is er een update aanstaande?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
Echt fucking irritant, mijn whatsapp doet het heel slecht.
Berinnen zijn slimquote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees dat ieder berenjong in een nest een andere vader kan hebben.
Beren zijn sletten
Heul nietquote:
Is dat een reden voor whatsapp om het niet te doen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien is er een update aanstaande?
Somsquote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een reden voor whatsapp om het niet te doen?
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Berinnen zijn slim. Genenspreiding, whoehoe.
HEHEHEquote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja overbelast het netwerk nog wat extra
De mens?quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?
Ik heb nog over dus kom maarquote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb liever een stukje verjaardagstaart
Katten, o.a.. Wel jammer, want daar zijn er echt niet meer van nodigquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?
En kattenpenissen hebben dan weerhaakjes om het sperma van andere mannetjes te verwijderen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katten, o.a.. Wel jammer, want daar zijn er echt niet meer van nodig.
Soms welquote:
Klopt. Een paring bij katten is ook net een verkrachting, echt niet normaal gewoon.quote:Op zondag 7 december 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En kattenpenissen hebben dan weerhaakjes om het sperma van andere mannetjes te verwijderen.
Bizar gewoon.
Door wie of wat?quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
Ik denk trouwens dat ik gewoon genegeerd word.
Door iemand die ik op Whatsapp heb, dat leek me wel duidelijk uit de voorgaande berichten, tochquote:
Niet, ik wilde alleen maar taart/cake.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jullie lokken die antwoorden zelf uit
Uiteraard, puur en alleen daarom kunnen wij jullie reactie voorspellen en erop anticiperenquote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jullie lokken die antwoorden zelf uit
En dat mag ook.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet, ik wilde alleen maar taart/cake.
Waarom zou je dat niet kunnen? Geen kinderkorting anders?quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Woensdag maar eens kijken of ik naar de bios kan
Bots.quote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wat? Sinds wanneer kunnen wat's WAen?
Ik... ik... ik vraag het maar....quote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door iemand die ik op Whatsapp heb, dat leek me wel duidelijk uit de voorgaande berichten, toch?
quote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen? Geen kinderkorting anders?
Je hoeft niet te huilen, hoorquote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bots.
[..]
Ik... ik... ik vraag het maar....![]()
Sorryquote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef twi het volgende:
[..]Yvie toch, ik dacht dat dat soort Jofu-grappen 2013 waren.
Sowieso heb ik een Pathepas dus kan ik zonder doekoes naar binnenquote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen? Geen kinderkorting anders?
Yvie mag nog, die is nog nieuwquote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef twi het volgende:
[..]Yvie toch, ik dacht dat dat soort Jofu-grappen 2013 waren.
Truequote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet te huilen, hoor. Ik zeg het met een glimlach
.
Ik ga morgen de knol verdoven, zal 'm krijgen, de rotzak.
Ik hou het wel bij smurf. En voor mij is bijna iedereen een smurfquote:
Zal het vanaf nu niet meer doen, wist niet dat dat zo 2013 was. Dus nu helemaal uit m'n systeem.quote:
Zoals ik zeg, ik voel me gediscrimineerdquote:
Ga je mee naar de Hobbit dan woensdag?quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik voel me gediscrimineerd.
Jepquote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef twi het volgende:
Smurf, dat is toch hoe al die hypocriete mensen die zeggen voor Jofu op te komen hem noemen?
Nee, daar begon ik zelf mee.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef twi het volgende:
Smurf, dat is toch hoe al die hypocriete mensen die zeggen voor Jofu op te komen hem noemen?
Hij weet wie het zeggen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef twi het volgende:
Gold of de normale?quote:Op zondag 7 december 2014 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso heb ik een Pathepas dus kan ik zonder doekoes naar binnen![]()
Maar als ik moet werken kan ik niet meteen op de premieredag
Nee, ik moet werken... En ik ben een beetje blutquote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je mee naar de Hobbit dan woensdag?
Dit gaat voor mij zeker op. Als ik zeg dat er niks is, dan is er over het algemeen altijd ietsquote:
Waarom noemen ze hem zo dan? Ik dacht altijd vanwege zijn UI.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef twi het volgende:
Alle vrouwen zijn zo..quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij zeker op. Als ik zeg dat er niks is, dan is er over het algemeen altijd iets. Binnenvetter ftw.
bitchquote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij zeker op. Als ik zeg dat er niks is, dan is er over het algemeen altijd iets. Binnenvetter ftw.
Omdat zelfs ik nog groter ben dan Jofu.quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom noemen ze hem zo dan? Ik dacht altijd vanwege zijn UI.Maar dat is dus het gevolg en niet de oorzaak begrijp ik.
Volgens mij niet.quote:
Niettesquote:
Meer nog dan personeelskorting. Unfair.quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gold
25% korting op drankjes en lekkers
Seriously?quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer nog dan personeelskorting. Unfair.
Zag hem op FB ook al voorbij komenquote:
Valt wel mee, hij betaalt voor de goldcard, het personeel krijgt betaaldquote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer nog dan personeelskorting. Unfair.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 7 december 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij betaalt voor de goldcard, het personeel krijgt betaald.
EN dat weet je omdat? Je er zelf gewerkt hebt?quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, Pathe personeel krijgt 20% korting.
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het werkt
Oefquote:
kom je bij de verkeerde toko'squote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe kapsalon er werkelijk uitziet.. Zo mooi als je het op foto's ziet kom je het dus niet tegen.. Net als die mcDonalds hamburgers uit de reclames..
quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN dat weet je omdat? Je er zelf gewerkt hebt?
Ik ook niet..... then again wil ik ook niet begrijpen....quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
We gaan morgen naar het gemeentehuis.Gratis jeweet.quote:
ik niet.... dat wordt te gevaarlijkquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het werkt
zit of weinig rauwkost op of erg veel kaasquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gaat nu tien keer achter elkaar in m'n fobo kijken zodat jouw naam er alleen maar staat?quote:
The thought had crossed my mindquote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat nu tien keer achter elkaar in m'n fobo kijken zodat jouw naam er alleen maar staat?
Que?quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jk..... guess what happened the other day?
Kekke IKEA tafeltjesquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
WHut? Kinderstoel? Sinds wanneer heb jij die?quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus maakte tegen mij de opmerking met de kinderstoel (en nog een stel van dat soort)
Sinds nooitquote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
WHut? Kinderstoel? Sinds wanneer heb jij die?
De opmerking met de kinderstoelquote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus maakte tegen mij de opmerking met de kinderstoel (en nog een stel van dat soort)
quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sinds nooit
Was tijdens het uitje.... daar stond er een
Long gonequote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar zijn toch die tijden dat ik mijn YT-personal-Engel-Topic had ...
Nee..... maar blijkbaar (en gecheckt op de foto's) was ik de kleinstequote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Maar je zus kent mij toch verder niet?
quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee..... maar blijkbaar (en gecheckt op de foto's) was ik de kleinste
Nee, ik denk dat mijn familie daar niet flauw genoeg voor isquote:
mijn zus was sowieso opdreef..... met een paar bier meer werd het leukerquote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat mijn familie daar niet flauw genoeg voor is.
Charma, dat vind ik wel een mooie.quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Charma
had je maar een kapsalon moeten nemen
Ik wilde precies hetzelfde zeggen, alleen dan karma i.p.v. charmaquote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Charma
had je maar een kapsalon moeten nemen
Jij haat op kapsalon, dus nu is je lasagne mehquote:
Maar waarom charma?quote:Op zondag 7 december 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij haat op kapsalon, dus nu is je lasagne meh.
Ik snap 'm nog steeds nietquote:Op zondag 7 december 2014 18:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wijze les he..... like it like it like it ...... but never hate it
shoarma, karma, charma ... do your thingquote:Op zondag 7 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap 'm nog steeds nietWat is er grappig aan 'charma' ipv 'karma'?
Oh, dat weet ik niet. Ik zeg gewoon karmaquote:
Briljantquote:Op zondag 7 december 2014 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
shoarma, karma, charma ... do your thing
quote:Op zondag 7 december 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik zeg gewoon karma.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
Charma, charma, charma, charma, charma Charmeleon.
Ik dacht altijd dat hij een vrouwennaam herhaalde ofzoquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij een vrouwennaam herhaalde ofzo
And you have not once thought about looking up the lyrics?quote:Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat het iets met een kam te maken had, maar ik wist niet precies wat. Kamme-kammelia.quote:Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Boeit mij datquote:Op zondag 7 december 2014 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
And you have not once thought about looking up the lyrics?
mehehequote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Nu snappen we wel waarom fax naar zoveel muziek luistert waar de lyrics er totaal niet toe doen.
don'tquote:
nee heb ik niet sorryquote:Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan met 5-10 minuten lopend naar haar toe
Maar ze heeft al boyki.
Misschien heeft ze nog een leuke vriendin die ik nog niet gedate heb
hehe jaquote:Op donderdag 4 december 2014 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, die is nu vies druk met haar boi natuurlijk
wij zagen elkaar voordat ik een vriend had ook soms drie maanden niet hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al echt 2 maanden niet gezien ofzo
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bevalt haar wel goed, een vriendje hebben![]()
Hij verstaat wat ie wil verstaan, en wat er echt gezongen wordt boeit 'm toch nietquote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Nu snappen we wel waarom fax naar zoveel muziek luistert waar de lyrics er totaal niet toe doen.
Hoi Sofje.quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
don't
[..]
nee heb ik niet sorry
plus ik heb geen zin meer om tussen twee mensen in te staan
[..]
hehe ja
en school pfff
[..]
wij zagen elkaar voordat ik een vriend had ook soms drie maanden niet hoor
en porter was laatst nog en toen irriteerde je je alleen maar aan mij ;s
[..]
Dag Sofje.quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
waarom praten mensen over mij in deze sc
vreemd ;s
doei
oh hey ksquote:
Geen idee, geen flauw idee wie je bent. Doei.quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
vreemd ;s
doei
quote:
Was ook niet serieusquote:[..]
nee heb ik niet sorry
plus ik heb geen zin meer om tussen twee mensen in te staan
Viel mee, waren een paar dingetjes die ik op het moment minder trokquote:[..]
hehe ja
en school pfff
[..]
wij zagen elkaar voordat ik een vriend had ook soms drie maanden niet hoor
en porter was laatst nog en toen irriteerde je je alleen maar aan mij ;s
[..]
Ik zal jouw kameleon eens klam makenquote:
Lekker weekend gehad?quote:
Ik weet niet eens wie je bent dus ik praat niet over je hoorquote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
vreemd ;s
doei
Wat ben je toch een lieve jongenquote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, geen flauw idee wie je bent. Doei.
Wie ben jij?!quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
vreemd ;s
doei
heb ik jou dan gequote?????quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent dus ik praat niet over je hoor
ik weet ook niet wie jij bent dus maakt me niks uitquote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, geen flauw idee wie je bent. Doei.
hehe ja sorryquote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Was ook niet serieusIk hoef voorlopig geen relatie
[..]
Viel mee, waren een paar dingetjes die ik op het moment minder trokWas ook gedeelte jaloezie
Ik doe m'n best, maar er komt gewoon alleen maar haat uit mijn vingers.quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat ben je toch een lieve jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |