Zag hem op FB ook al voorbij komenquote:
Valt wel mee, hij betaalt voor de goldcard, het personeel krijgt betaaldquote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer nog dan personeelskorting. Unfair.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 7 december 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij betaalt voor de goldcard, het personeel krijgt betaald.
EN dat weet je omdat? Je er zelf gewerkt hebt?quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, Pathe personeel krijgt 20% korting.
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ons even jelly maken![]()
Het werkt
Oefquote:
kom je bij de verkeerde toko'squote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe kapsalon er werkelijk uitziet.. Zo mooi als je het op foto's ziet kom je het dus niet tegen.. Net als die mcDonalds hamburgers uit de reclames..
quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN dat weet je omdat? Je er zelf gewerkt hebt?
Ik ook niet..... then again wil ik ook niet begrijpen....quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Echt dit soort dingen zal ik nooit begrijpen ben ik bang.
We gaan morgen naar het gemeentehuis.Gratis jeweet.quote:
ik niet.... dat wordt te gevaarlijkquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een kraan waar meteen kokend water uit komt.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ons even jelly maken![]()
Het werkt
zit of weinig rauwkost op of erg veel kaasquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
Jij gaat nu tien keer achter elkaar in m'n fobo kijken zodat jouw naam er alleen maar staat?quote:
The thought had crossed my mindquote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat nu tien keer achter elkaar in m'n fobo kijken zodat jouw naam er alleen maar staat?
Que?quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jk..... guess what happened the other day?
Kekke IKEA tafeltjesquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |