ik niet.... dat wordt te gevaarlijkquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een kraan waar meteen kokend water uit komt.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ons even jelly maken![]()
Het werkt
zit of weinig rauwkost op of erg veel kaasquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
Jij gaat nu tien keer achter elkaar in m'n fobo kijken zodat jouw naam er alleen maar staat?quote:
The thought had crossed my mindquote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat nu tien keer achter elkaar in m'n fobo kijken zodat jouw naam er alleen maar staat?
Que?quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jk..... guess what happened the other day?
Kekke IKEA tafeltjesquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
WHut? Kinderstoel? Sinds wanneer heb jij die?quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus maakte tegen mij de opmerking met de kinderstoel (en nog een stel van dat soort)
Sinds nooitquote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
WHut? Kinderstoel? Sinds wanneer heb jij die?
De opmerking met de kinderstoelquote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus maakte tegen mij de opmerking met de kinderstoel (en nog een stel van dat soort)
quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sinds nooit
Was tijdens het uitje.... daar stond er een
Long gonequote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar zijn toch die tijden dat ik mijn YT-personal-Engel-Topic had ...
Nee..... maar blijkbaar (en gecheckt op de foto's) was ik de kleinstequote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Maar je zus kent mij toch verder niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |