Nee, ik moet werken... En ik ben een beetje blutquote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je mee naar de Hobbit dan woensdag?
Dit gaat voor mij zeker op. Als ik zeg dat er niks is, dan is er over het algemeen altijd ietsquote:
Waarom noemen ze hem zo dan? Ik dacht altijd vanwege zijn UI.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef twi het volgende:
Smurf, dat is toch hoe al die hypocriete mensen die zeggen voor Jofu op te komen hem noemen?
Alle vrouwen zijn zo..quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij zeker op. Als ik zeg dat er niks is, dan is er over het algemeen altijd iets. Binnenvetter ftw.
bitchquote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij zeker op. Als ik zeg dat er niks is, dan is er over het algemeen altijd iets. Binnenvetter ftw.
Omdat zelfs ik nog groter ben dan Jofu.quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom noemen ze hem zo dan? Ik dacht altijd vanwege zijn UI.Maar dat is dus het gevolg en niet de oorzaak begrijp ik.
Volgens mij niet.quote:
Niettesquote:
Meer nog dan personeelskorting. Unfair.quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gold
25% korting op drankjes en lekkers
Seriously?quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer nog dan personeelskorting. Unfair.
Zag hem op FB ook al voorbij komenquote:
Valt wel mee, hij betaalt voor de goldcard, het personeel krijgt betaaldquote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer nog dan personeelskorting. Unfair.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 7 december 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij betaalt voor de goldcard, het personeel krijgt betaald.
EN dat weet je omdat? Je er zelf gewerkt hebt?quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, Pathe personeel krijgt 20% korting.
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ons even jelly maken![]()
Het werkt
Oefquote:
kom je bij de verkeerde toko'squote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe kapsalon er werkelijk uitziet.. Zo mooi als je het op foto's ziet kom je het dus niet tegen.. Net als die mcDonalds hamburgers uit de reclames..
quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN dat weet je omdat? Je er zelf gewerkt hebt?
Ik ook niet..... then again wil ik ook niet begrijpen....quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Echt dit soort dingen zal ik nooit begrijpen ben ik bang.
We gaan morgen naar het gemeentehuis.Gratis jeweet.quote:
ik niet.... dat wordt te gevaarlijkquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een kraan waar meteen kokend water uit komt.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ons even jelly maken![]()
Het werkt
zit of weinig rauwkost op of erg veel kaasquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
Jij gaat nu tien keer achter elkaar in m'n fobo kijken zodat jouw naam er alleen maar staat?quote:
The thought had crossed my mindquote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat nu tien keer achter elkaar in m'n fobo kijken zodat jouw naam er alleen maar staat?
Que?quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jk..... guess what happened the other day?
Kekke IKEA tafeltjesquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
WHut? Kinderstoel? Sinds wanneer heb jij die?quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus maakte tegen mij de opmerking met de kinderstoel (en nog een stel van dat soort)
Sinds nooitquote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
WHut? Kinderstoel? Sinds wanneer heb jij die?
De opmerking met de kinderstoelquote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus maakte tegen mij de opmerking met de kinderstoel (en nog een stel van dat soort)
quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sinds nooit
Was tijdens het uitje.... daar stond er een
Long gonequote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar zijn toch die tijden dat ik mijn YT-personal-Engel-Topic had ...
Nee..... maar blijkbaar (en gecheckt op de foto's) was ik de kleinstequote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Maar je zus kent mij toch verder niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |