erger nog, want zwetende kaas en sla en de warme stomende Shoarma onderopquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dat ik vegetariėr ben, anders had ik het vast lekker gevonden. Ik denk dat de patat net zo slap is als de patat waar een flinke hoeveelheid warme pindasaus overheen is gegaan
.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Echt dit soort dingen zal ik nooit begrijpen ben ik bang.
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaasquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
erger nog, want zwetende kaas en sla en de warme stomende Shoarma onderop
quote:
Had niet verwacht dat jij van de slappe exemplaren hieldquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dat ik vegetariėr ben, anders had ik het vast lekker gevonden. Ik denk dat de patat net zo slap is als de patat waar een flinke hoeveelheid warme pindasaus overheen is gegaan
.
Geen problemen met slappe patatquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij van de slappe exemplaren hield
Allemaal mooie kapsters?quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Mijn kapsalon ziet er hartstikke mooi uit.
Ik ben bang dat het kapsalon is vanwege de shoarma eigenlijk.. Ik heb zelf nog nooit vegetarische shoarma gezien..quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaas. Gesmolten kaas
.
Zou er ook een vegetarische versie van kapsalon zijn..?
Nee het is hier koud.quote:
O ok...quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Ja, hier op de hoek hebben ze die. Ik weet niet wat de vleesvervanger is alleen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaas. Gesmolten kaas
.
Zou er ook een vegetarische versie van kapsalon zijn..?
Hij wil ons even jelly makenquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Oh, er zijn ook wel tofureepjes verkrijgbaar die de shoarma zouden kunnen vervangen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het kapsalon is vanwege de shoarma eigenlijk.. Ik heb zelf nog nooit vegetarische shoarma gezien..
Kapsalon, niet kapselquote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Mijn kapsalon ziet er hartstikke mooi uit.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een kraan waar meteen kokend water uit komt.
Zo'n quooker geval? Lijkt me vet handig wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een kraan waar meteen kokend water uit komt.
Awwwquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ons even jelly maken![]()
Het werkt
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijenquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |