erger nog, want zwetende kaas en sla en de warme stomende Shoarma onderopquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dat ik vegetariėr ben, anders had ik het vast lekker gevonden. Ik denk dat de patat net zo slap is als de patat waar een flinke hoeveelheid warme pindasaus overheen is gegaan
.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Echt dit soort dingen zal ik nooit begrijpen ben ik bang.
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaasquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
erger nog, want zwetende kaas en sla en de warme stomende Shoarma onderop
quote:
Had niet verwacht dat jij van de slappe exemplaren hieldquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dat ik vegetariėr ben, anders had ik het vast lekker gevonden. Ik denk dat de patat net zo slap is als de patat waar een flinke hoeveelheid warme pindasaus overheen is gegaan
.
Geen problemen met slappe patatquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij van de slappe exemplaren hield
Allemaal mooie kapsters?quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Mijn kapsalon ziet er hartstikke mooi uit.
Ik ben bang dat het kapsalon is vanwege de shoarma eigenlijk.. Ik heb zelf nog nooit vegetarische shoarma gezien..quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaas. Gesmolten kaas
.
Zou er ook een vegetarische versie van kapsalon zijn..?
Nee het is hier koud.quote:
O ok...quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Ja, hier op de hoek hebben ze die. Ik weet niet wat de vleesvervanger is alleen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er moeite mee ga hebben, kaas. Gesmolten kaas
.
Zou er ook een vegetarische versie van kapsalon zijn..?
Hij wil ons even jelly makenquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga offline dan![]()
Oh, er zijn ook wel tofureepjes verkrijgbaar die de shoarma zouden kunnen vervangen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het kapsalon is vanwege de shoarma eigenlijk.. Ik heb zelf nog nooit vegetarische shoarma gezien..
Kapsalon, niet kapselquote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Mijn kapsalon ziet er hartstikke mooi uit.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een kraan waar meteen kokend water uit komt.
Zo'n quooker geval? Lijkt me vet handig wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een kraan waar meteen kokend water uit komt.
Awwwquote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ons even jelly maken![]()
Het werkt
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijenquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze zag er ook niet heel lekker uit of zo, maar was het wel.
[ afbeelding ]
Nee mooie shoarma, goed gebakken friet, sla, ui, tomaat, kaas etc. En dan maak ik dat mooi op op een bord.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijen.
Dan zou het evt mogelijk kunnen zijn ja..quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er zijn ook wel tofureepjes verkrijgbaar die de shoarma zouden kunnen vervangen.
Hoef je Barbie niet voor te zetten, die walgt bij het ideequote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mooie shoarma, goed gebakken friet, sla, ui, tomaat, kaas etc. En dan maak ik dat mooi op op een bord.
Klopt, kreeg 'm niet op ook.quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijen.
Dan krijgt die mooi niks.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoef je Barbie niet voor te zetten, die walgt bij het idee.
Mag ik jouw kapsalon maar dan met vleesvervangerquote:
Ja hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik jouw kapsalon maar dan met vleesvervanger?
Zal ik je een testberichtje sturen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
Echt fucking irritant, mijn whatsapp doet het heel slecht.
Ik wil deze zo mooi binnenschieten maar ik doe het uit respect voor een jong lid toch maar niet.quote:
Maar toch maak je 'm op die manierquote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil deze zo mooi binnenschieten maar ik doe het uit respect voor een jong lid toch maar niet.
Misschien is er een update aanstaande?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
Echt fucking irritant, mijn whatsapp doet het heel slecht.
Berinnen zijn slimquote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees dat ieder berenjong in een nest een andere vader kan hebben.
Beren zijn sletten
Heul nietquote:
Is dat een reden voor whatsapp om het niet te doen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien is er een update aanstaande?
Somsquote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een reden voor whatsapp om het niet te doen?
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Berinnen zijn slim. Genenspreiding, whoehoe.
HEHEHEquote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja overbelast het netwerk nog wat extra
De mens?quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?
Ik heb nog over dus kom maarquote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb liever een stukje verjaardagstaart
Katten, o.a.. Wel jammer, want daar zijn er echt niet meer van nodigquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?
En kattenpenissen hebben dan weerhaakjes om het sperma van andere mannetjes te verwijderen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katten, o.a.. Wel jammer, want daar zijn er echt niet meer van nodig.
Soms welquote:
Klopt. Een paring bij katten is ook net een verkrachting, echt niet normaal gewoon.quote:Op zondag 7 december 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En kattenpenissen hebben dan weerhaakjes om het sperma van andere mannetjes te verwijderen.
Bizar gewoon.
Door wie of wat?quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
Ik denk trouwens dat ik gewoon genegeerd word.
Door iemand die ik op Whatsapp heb, dat leek me wel duidelijk uit de voorgaande berichten, tochquote:
Niet, ik wilde alleen maar taart/cake.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jullie lokken die antwoorden zelf uit
Uiteraard, puur en alleen daarom kunnen wij jullie reactie voorspellen en erop anticiperenquote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jullie lokken die antwoorden zelf uit
En dat mag ook.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet, ik wilde alleen maar taart/cake.
Waarom zou je dat niet kunnen? Geen kinderkorting anders?quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Woensdag maar eens kijken of ik naar de bios kan
Bots.quote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wat? Sinds wanneer kunnen wat's WAen?
Ik... ik... ik vraag het maar....quote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door iemand die ik op Whatsapp heb, dat leek me wel duidelijk uit de voorgaande berichten, toch?
quote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen? Geen kinderkorting anders?
Je hoeft niet te huilen, hoorquote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bots.
[..]
Ik... ik... ik vraag het maar....![]()
Sorryquote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef twi het volgende:
[..]Yvie toch, ik dacht dat dat soort Jofu-grappen 2013 waren.
Sowieso heb ik een Pathepas dus kan ik zonder doekoes naar binnenquote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen? Geen kinderkorting anders?
Yvie mag nog, die is nog nieuwquote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef twi het volgende:
[..]Yvie toch, ik dacht dat dat soort Jofu-grappen 2013 waren.
Truequote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet te huilen, hoor. Ik zeg het met een glimlach
.
Ik ga morgen de knol verdoven, zal 'm krijgen, de rotzak.
Ik hou het wel bij smurf. En voor mij is bijna iedereen een smurfquote:
Zal het vanaf nu niet meer doen, wist niet dat dat zo 2013 was. Dus nu helemaal uit m'n systeem.quote:
Zoals ik zeg, ik voel me gediscrimineerdquote:
Ga je mee naar de Hobbit dan woensdag?quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik voel me gediscrimineerd.
Jepquote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef twi het volgende:
Smurf, dat is toch hoe al die hypocriete mensen die zeggen voor Jofu op te komen hem noemen?
Nee, daar begon ik zelf mee.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef twi het volgende:
Smurf, dat is toch hoe al die hypocriete mensen die zeggen voor Jofu op te komen hem noemen?
Hij weet wie het zeggen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef twi het volgende:
Gold of de normale?quote:Op zondag 7 december 2014 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso heb ik een Pathepas dus kan ik zonder doekoes naar binnen![]()
Maar als ik moet werken kan ik niet meteen op de premieredag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |