Is dat een reden voor whatsapp om het niet te doen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien is er een update aanstaande?
Somsquote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een reden voor whatsapp om het niet te doen?
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Berinnen zijn slim. Genenspreiding, whoehoe.
HEHEHEquote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja overbelast het netwerk nog wat extra
De mens?quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?
Ik heb nog over dus kom maarquote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb liever een stukje verjaardagstaart
Katten, o.a.. Wel jammer, want daar zijn er echt niet meer van nodigquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zeker slim, ja. Er zijn toch meer dieren die dat kunnen?
En kattenpenissen hebben dan weerhaakjes om het sperma van andere mannetjes te verwijderen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katten, o.a.. Wel jammer, want daar zijn er echt niet meer van nodig.
Soms welquote:
Klopt. Een paring bij katten is ook net een verkrachting, echt niet normaal gewoon.quote:Op zondag 7 december 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En kattenpenissen hebben dan weerhaakjes om het sperma van andere mannetjes te verwijderen.
Bizar gewoon.
Door wie of wat?quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
Ik denk trouwens dat ik gewoon genegeerd word.
Door iemand die ik op Whatsapp heb, dat leek me wel duidelijk uit de voorgaande berichten, tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |