quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijen.
Dan zou het evt mogelijk kunnen zijn ja..quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er zijn ook wel tofureepjes verkrijgbaar die de shoarma zouden kunnen vervangen.
Hoef je Barbie niet voor te zetten, die walgt bij het ideequote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mooie shoarma, goed gebakken friet, sla, ui, tomaat, kaas etc. En dan maak ik dat mooi op op een bord.
Klopt, kreeg 'm niet op ook.quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er alleen al naar kijk zit er tien kilo aan m'n dijen.
Dan krijgt die mooi niks.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoef je Barbie niet voor te zetten, die walgt bij het idee.
Mag ik jouw kapsalon maar dan met vleesvervangerquote:
Ja hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik jouw kapsalon maar dan met vleesvervanger?
Zal ik je een testberichtje sturen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
Echt fucking irritant, mijn whatsapp doet het heel slecht.
Ik wil deze zo mooi binnenschieten maar ik doe het uit respect voor een jong lid toch maar niet.quote:
Maar toch maak je 'm op die manierquote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil deze zo mooi binnenschieten maar ik doe het uit respect voor een jong lid toch maar niet.
Misschien is er een update aanstaande?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
Echt fucking irritant, mijn whatsapp doet het heel slecht.
Berinnen zijn slimquote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees dat ieder berenjong in een nest een andere vader kan hebben.
Beren zijn sletten
Heul nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |