Mag ik meine FLAMMENWERFER brengen dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
De kampen zijn verdeeld. Pak de kapmessen en fakkels maar!
quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
pek en veren voor het andere kamp, en lekker voor mij!quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Nee dat mag nietquote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik meine FLAMMENWERFER brengen dan?
[ afbeelding ]
jij wil ook pek en veren?quote:Op zondag 7 december 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pek en veren voor het andere kamp, en lekker voor mij!
This is a flammenwerfer.quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooruit, jij wel. Als ik ook een keertje magquote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, je bent een echte chick.quote:Op zondag 7 december 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pek en veren voor het andere kamp, en lekker voor mij!
is een lekker calorierijk friet, shoarma, saus en salade prutjequote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef Samzz het volgende:
Wie geeft Art even een klap op z'n hasses? Hij zit vast.
Je hebt een punt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als je zo nodig een lapo moet hebben en dan met zo'n kut TT komt.Het is echt een kut TT, ongeacht of kapsalon te vreten is of niet.
Zo nodig Lapo moeten hebben?quote:Op zondag 7 december 2014 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als je zo nodig een lapo moet hebben en dan met zo'n kut TT komt.Het is echt een kut TT, ongeacht of kapsalon te vreten is of niet.
Mja, laat maarquote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een lekker calorierijk friet, shoarma, saus en salade prutje
Is niet te hopenquote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was hij niet juist de toetjesaanbieding?
Je kunt ook gewoon zeggen: "Ja, klopt."quote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo nodig Lapo moeten hebben?
Dude, as if..
Nee, omdat het gewoon niet waar is lambal..quote:Op zondag 7 december 2014 17:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen: "Ja, klopt."
In plaats van zo'n omslachtig 'ontkennend' antwoord.
Klopt. Minder fappen op busjes kerel. Ik zeg nooit "vol".quote:Op zondag 7 december 2014 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon niet waar is lambal..
Dat zijn die posters die "Vol" gaan posten om hem dicht te krijgen, zoals jij regelmatig doet.
Mij eerlijk gezegd ook niet en ik lust alles.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wacht netjes op je Engelse toetjes?
Zoiets als haggis. Ook een gerecht welke je niet hoeft te proeven om te weten dat je het niet lekker zult vinden.quote:
Ik vind haggis en een kapsalon toch echt niet te vergelijkenquote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als haggis. Ook een gerecht welke je niet hoeft te proeven om te weten dat je het niet lekker zult vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |