Het is net het echte leven, wacht je te lang, wordt het voor je neus weggekaapt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
Thijs wat doe je.Ik mocht hem openen van haar met hele mooie TT.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net het echte leven, wacht je te lang, wordt het voor je neus weggekaapt.
Ik stond gewoon op het punt om er een te openen, maar ik kon het niet. Ik begreep niet in welke subcategorie en hoe het plaatje er zo snel in moest enzo. Kan niet eens een topic maken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Precies.
Volgende keer mag jij aeque.
Was jij Sinterklaas vieren ofzo?quote:
Er komt dan een knop 'open nieuw deel' dan staat alles er al.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik stond gewoon op het punt om er een te openen, maar ik kon het niet. Ik begreep niet in welke subcategorie en hoe het plaatje er zo snel in moest enzo. Kan niet eens een topic maken.
Blondje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
Ik stond gewoon op het punt om er een te openen, maar ik kon het niet. Ik begreep niet in welke subcategorie en hoe het plaatje er zo snel in moest enzo. Kan niet eens een topic maken.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Er komt dan een knop 'open nieuw deel' dan staat alles er al.
Fuck.quote:
Nee, zat in Antwerpenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was jij Sinterklaas vieren ofzo?
Oh. Was het leuk?quote:
*geeft een knuffel*quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De knop "nieuw topic aanmaken" doet dat vanzelf, op het plaatje na.. Maar dat kun je naderhand nog wijzigen..quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
Mwa.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De knop "nieuw topic aanmaken" doet dat vanzelf, op het plaatje na.. Maar dat kun je naderhand nog wijzigen..
Weet niet wat ik hierop moet zeggen.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 5 december 2014 23:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Volgende keer gaat het me lukken jongens.
[..]
Weet niet wat ik hierop moet zeggen.![]()
Elke keer als FOK down is sterft er een klein beetje Inolvi.
Heel goed. En we moeten nog doortypen ook anders krijg je natuurlijk nooit een herkansing op het openen van een nieuw topic.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
Hij doet het weer hoor niet zo zeuren kinders.
Dankje Yvie, deze TT staat me niet meer aan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel goed. En we moeten nog doortypen ook anders krijg je natuurlijk nooit een herkansing op het openen van een nieuw topic.
Kan ik mij voorstellen. Gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dankje Yvie, deze TT staat me niet meer aan.
Het is nu nog een beetje stilletjes...quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Gaat helemaal goed komen
Komt vast door de Ebola-dreiging die Kaneel net uitte.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is nu nog een beetje stilletjes...
Mannen zijn mietjes.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt vast door de Ebola-dreiging die Kaneel net uitte.
Heul niet...alleen moet ik morgen al vroeg mijn kater ophalen en dus vroeg op.Maar jullie vermaken je vast ook zonder mij.Welterustenquote:
Gelukkig zijn de gewone poppetjes terug, kunnen we in ieder geval zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, helaas is dat geen nieuws meer.
Toch voelde je je schijnbaar wel aangesprokenquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Heul niet...alleen moet ik morgen al vroeg mijn kater ophalen en dus vroeg op.Maar jullie vermaken je vast ook zonder mij.Welterusten
Oh ik zie nog steeds die stomme sint/piet dingen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de gewone poppetjes terug, kunnen we in ieder geval zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.
Ik was even wat anders aan het doenquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt vast door de Ebola-dreiging die Kaneel net uitte.
Fap fap.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was even wat anders aan het doen
Het lag aan de knipoog.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Al zegt dat meer over mij dan over hem ben ik bang
Zo, dat is even iets heel anders he.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje viespeuken.
Ik was Harry Potter aan het lezen.
Excuses bij deze. Hadden we kunnen weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje viespeuken.
Ik was Harry Potter aan het lezen.
Deel 6. Ben pas bij het 4de hoofdstuk ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zo, dat is even iets heel anders he.![]()
Welk deel?
Aanvaardquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Excuses bij deze. Hadden we kunnen weten natuurlijk.
Nooitquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch voelde je je schijnbaar wel aangesproken![]()
Slaap lekker!
De boeken zijn in ieder geval beter dan de films.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deel 6. Ben pas bij het 4de hoofdstuk ofzo.
Welterusten, voor de 2e keerquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga toch weer een 2e poging wagen.![]()
Welterusten Kaneel, Inolvi en alle lurkers!
quote:
Poging tot slapen mislukt?quote:
Wil niet lukken nee.quote:Op zaterdag 6 december 2014 03:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en de jouwe om het topic al vol te hebben ook zie ik
En de mensen zijn niet op...quote:Op zaterdag 6 december 2014 03:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is dan ook al wel erg laat, dan is de inspiratie op.
ook dat ja!quote:
Succes! Hopen dat het dit keer wel lukt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 03:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ook dat ja!
Ik ook zo hopelijk niet meer, ff wat water wezen halen en nu maar wat leuks op de achtergrond aan.
Hopelijk helpt het
Slaap lekker!
Feesthoedje?quote:
Ok doei.quote:
Dit dus.quote:
Zenuwen?quote:
Beetje welquote:
Dat komt vast goed.Herkenbaar overigens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje welheb wel zin om m weer lekker te zoenen, lekker ongegeneerd op het station
Komt goedquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt vast goed.Herkenbaar overigens.
Zo rollen ze hier.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:37 schreef Jelia het volgende:
Morning bitches!![]()
Jullie gaan wel fakking snel zeg haha!
I sure hope soquote:
Als het vanavond niet gebeurd komen we allemaal langs om je een schop onder je reet te geven..quote:
Dat!quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het vanavond niet gebeurd komen we allemaal langs om je een schop onder je reet te geven..
Gelukkig weten weinig fokkers waar ik precies woonquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het vanavond niet gebeurd komen we allemaal langs om je een schop onder je reet te geven..
Probeer anders eens een kusje op haar wang?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig weten weinig fokkers waar ik precies woon
Als het aan mij ligt word er gezoend,maar dat moet zij ook willen natuurlijk.
Anders zou ze niet met je afspreken lijkt me.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Op de wang is geen probleem.Sowieso begroet ik vrouwen altijd met drie zoenen op de wang.En nee,we zijn niet heel fysiek geweest,daarom was ik ook terughoudend qua zoenen aangezien dat wel een signaal is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer anders eens een kusje op haar wang?
Heeft ze je de vorige date niet aangeraakt? Hand op je been bijv.?
Gewoon ervoor zorgen dat ze het wil tochquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ja, beetje meer fysieke aandacht geven, yats.
Behoorlijk, ook goed voor je humeur trouwens.quote:
Ja, stukken beter dan constant bewolkt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk, ook goed voor je humeur trouwens.
Yup. Net boodschappen gedaan en dadelijk naar een vriend van me. Beetje relaxed weekend houdenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken beter dan constant bewolkt.
Give it a good old rub?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Kaneel.Heb mijn zusje de beroemde uitspraak van Ainsley geleerd.
Dat hangt bij mij nogal met de locatie samenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat ze het wil toch
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ja, beetje meer fysieke aandacht geven, yats.
Lewd.quote:
Ik vond het al zo raar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lewd.niet die.
'Hehe Yeah boyyyyy'
Linker of rechterhelft?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar.
Ik ben de helft van mijn baard kwijt.
Het is nu veel minder lang en ruw.
quote:
Je komt maar een keertje kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Linker of rechterhelft?
Tevens pics
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neukenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:12 schreef Californium het volgende:
In de treinjammer dat het een korte date wordt en dat ik vanavond met een andere vriend heb afgesproken... ik vind wel dat ik er leuk uitzie
Is goed :$$$quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een baas is het toch ook.
[..]
Je komt maar een keertje kijken.
Idem hier qua korte date waarschijnlijk.Al hoef ik niet de trein in en moet ik me zo nog even omkleden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:12 schreef Californium het volgende:
In de treinjammer dat het een korte date wordt en dat ik vanavond met een andere vriend heb afgesproken... ik vind wel dat ik er leuk uitzie
Als dat zo simpel was...quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neuken
Ik zou het best willenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neuken
Nu maak je het moeilijker dan het is.quote:
Hier is het gewoon een grauwe bende. Wel minder koud dan gister, maar ja, nog steeds koud.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Overal lees ik dat het lekker weer is. Hier motregent het
Winter, I don't like it.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier is het gewoon een grauwe bende. Wel minder koud dan gister, maar ja, nog steeds koud.
Dat californium seks gaat hebben twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch vaker gezien?
Nee joh, 20 graden en zon hier hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Overal lees ik dat het lekker weer is. Hier motregent het
Nee,niet nee.Helaasquote:
Ja, dat zei ik ook altijd toen ik in Portugal woonde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh, 20 graden en zon hier hoor.
En waarom woon je er niet meer dan? Portugalquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook altijd toen ik in Portugal woonde.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat californium seks gaat hebben twijfel ik niet aan
Lang verhaal, laten we 't op medische zooi houdenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom woon je er niet meer dan? PortugalMooi land
Arme jijquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lang verhaal, laten we 't op medische zooi houden![]()
Heel erg mooi jaLissabon
Ik heb geen hekel aan Nederland, but I would choose any other country like this over it.quote:
True.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Nederland, but I would choose any other country like this over it.
Ik maakte een kort wandelingetje voor ik naar werk ging vandaag, en ik geniet hier nog steeds van.quote:
Awesomequote:Op zaterdag 6 december 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maakte een kort wandelingetje voor ik naar werk ging vandaag, en ik geniet hier nog steeds van.
[ afbeelding ]
Het komt vast prima in orde met jullie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Ik probeer alleen op subtiele wijze uit te zoeken wat hij in mij ziet en dan kan het zijn dat dat niet verstandig is.
Romantischquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb gisteren trouwens tijdens christmas party een weekend in het Hilton voor twee gewonnen
Ik weet al wie ik mee ga vragenquote:
Sorry, maar dit ga ik met iemand anders delenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww
Wat lief dat je aan me denkt
<wijsheid>quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was te groot en viel uit elkaar bij het omkeren.Maar wel lekker.
Nicequote:Op zaterdag 6 december 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit ga ik met iemand anders delen
[ afbeelding ]
Hier cocktails drinkenquote:
Boh..quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier cocktails drinken
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier cocktails drinken
[ afbeelding ]
You should see the pooldecksquote:
D'awww....quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Durf niet te zoenen #2
Schattige ontknoping.
Ah. Maar zeggen dat je van iemand houdt.. Tricky haha. Was dan meteen afgeknapt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Schattige ontknoping.
Eens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:22 schreef perro. het volgende:
[..]
das dichtbij. en een kutstad trouwens is het.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:24 schreef Samzz het volgende:
Donna kwam kijken of ik wat te eten voor haar had. Nee, dus. Dus ik zei 'ik heb niks voor je, ga weg', loopt ze grommend weg. Maf beest.
omgomgomgomg.. Nog een jaar wachtenquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=772103009549185
*heavy breathing.
wereldreis? van waar kom je dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:34 schreef Koettie het volgende:
Man wat een wereldreis. Ik moet plassen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Schattige ontknoping.
Als iemand dat uberhaupt zegt of bedoel je in die fase van de 'relatie'?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:20 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ah. Maar zeggen dat je van iemand houdt.. Tricky haha. Was dan meteen afgeknapt.
Monica Belluci als bondgirl.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omgomgomgomg.. Nog een jaar wachten
Nee in die fase inderdaad. Nog niet eens gezoend en houden van.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand dat uberhaupt zegt of bedoel je in die fase van de 'relatie'?
Hyped I am.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo bijzonder
ik ook. daarom auto.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee in die fase inderdaad. Nog niet eens gezoend en houden van.uhu
En Haarlem. Is maar 2 u uur ofzo maar echt grafhekel aan treinen.
Nigga pls.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo bijzonder
Monica Bellucci.quote:
quote:
quote:
ok.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ken haartenzij ze eerder al op fok! zat onder een andere naam.
Die heeft toch een date?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:53 schreef artelligence het volgende:
Yats is weer bezig hoor:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=231333
Ze is je ex?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ken haartenzij ze eerder al op fok! zat onder een andere naam.
Waaaaauuwquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit ga ik met iemand anders delen
[ afbeelding ]
You weird.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zie niks bijzonders aan haar.
Gewoon lief kijken. Misschien mag je meequote:Op zaterdag 6 december 2014 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waaaaauuw. Dat soort dingen win ik nu nooit, he
.
quote:
Wat is er dan bijzonder aan haar?quote:
Art heeft overal zijn piemeltje in gestoken.quote:
Jij niet, toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan bijzonder aan haar?
Ze ziet er wel oud uit tegenwoordig trouwens.
[..]
Art heeft overal zijn piemeltje in gestoken.
Leeftijdsgenootquote:
Ben ook best blij jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waaaaauuw. Dat soort dingen win ik nu nooit, he
.
Koettie bedoel je?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even trouwens een lijntje trekken tussen Art en Inolvi.
Inolvi, onze nieuwe schattige telg van de Relaties SC familiequote:Op zaterdag 6 december 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben lekker ouder!quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Leeftijdsgenoot
Ik ben over twee weken 19.5
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel lijntjes heb ik nu?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, iedereen denkt 45 door m'n username.
Dat bedoel ik.quote:
Viespeuk dat je bent.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Inolvi, onze nieuwe schattige telg van de Relaties SC familie
Zwolle en Utrecht cs. De hosselaarsquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
[..]
Viespeuk dat je bent.
Moet ik gelijk nog meer lijnen trekken door Zwolle centraal?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga je je 19.5e verjaardag nog vieren
Ik heb eventjes gekeken op je FoBo, maar volgens mij hebben wij niet gesekst.quote:
Stuur die link van je nieuwe plaatje hier danquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het, ik hou het niet meer bij hoor.
Ik vier het altijdquote:
Sterktequote:Op zaterdag 6 december 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Te laat, the damage is done. Vanavond mezelf in slaap huilen.
Zal het Barb zijn die vraagt of je met hem die hotelovernachting wil doen?quote:
Als er hier iemand niet mag slutshamen...quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zwolle en Utrecht cs. De hosselaars
Ik vier het altijd een dag te vroeg, met pepernoten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vier het altijd
Met gourmet en kerstmuziek
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er hier iemand niet mag slutshamen...
Oh. Deze had ik nog niet gezien. Liefde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Inolvi, onze nieuwe schattige telg van de Relaties SC familie
Nee kloptquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb eventjes gekeken op je FoBo, maar volgens mij hebben wij niet gesekst.
Och, ze is meerderjarig, toch.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee kloptBeetje 'groot' leeftijdsverschil
Ik zou niet weten waarom hij dat via DM zou vragen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal het Barb zijn die vraagt of je met hem die hotelovernachting wil doen?
[..]
Ben vandaag 19,5 geworden hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee kloptBeetje 'groot' leeftijdsverschil
Ja dat is ook weer zo. Oud genoegquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben vandaag 19,5 geworden hoor.
Hoe oud ben jij dan? 40?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Oud genoeg
SSSST, straks denkt Kaneel nog dat hij niet de enige is die ik lastig val per dmquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom hij dat via DM zou vragen.
Het was Toot.
Te laatquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SSSST, straks denkt Kaneel nog dat hij niet de enige is die ik lastig val per dm
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te laat
En ook al onze dm's openbaren tegen Doddie.
Geen goede dag voor jou.
40+ dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik ben ook nog hartstikke jong! Zit je maar te plagen
Whehehe.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel mijn hart doormidden splijten. Ik hoor het ook gewoon... *kgggggggrrrrrr*
Ouch.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat durf ik toch niet johquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal het Barb zijn die vraagt of je met hem die hotelovernachting wil doen?
[..]
Neem een douche.quote:
Zie jou nu voor me met art naast je kruipend.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie jou nu voor me met art naast je kruipend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |