Heel goed. En we moeten nog doortypen ook anders krijg je natuurlijk nooit een herkansing op het openen van een nieuw topic.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
Hij doet het weer hoor niet zo zeuren kinders.
Dankje Yvie, deze TT staat me niet meer aan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel goed. En we moeten nog doortypen ook anders krijg je natuurlijk nooit een herkansing op het openen van een nieuw topic.
Kan ik mij voorstellen. Gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dankje Yvie, deze TT staat me niet meer aan.
Het is nu nog een beetje stilletjes...quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Gaat helemaal goed komen
Komt vast door de Ebola-dreiging die Kaneel net uitte.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is nu nog een beetje stilletjes...
Mannen zijn mietjes.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt vast door de Ebola-dreiging die Kaneel net uitte.
Heul niet...alleen moet ik morgen al vroeg mijn kater ophalen en dus vroeg op.Maar jullie vermaken je vast ook zonder mij.Welterustenquote:
Gelukkig zijn de gewone poppetjes terug, kunnen we in ieder geval zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, helaas is dat geen nieuws meer.
Toch voelde je je schijnbaar wel aangesprokenquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Heul niet...alleen moet ik morgen al vroeg mijn kater ophalen en dus vroeg op.Maar jullie vermaken je vast ook zonder mij.Welterusten
Oh ik zie nog steeds die stomme sint/piet dingen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de gewone poppetjes terug, kunnen we in ieder geval zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.
Ik was even wat anders aan het doenquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt vast door de Ebola-dreiging die Kaneel net uitte.
Fap fap.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was even wat anders aan het doen
Het lag aan de knipoog.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Al zegt dat meer over mij dan over hem ben ik bang
Zo, dat is even iets heel anders he.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje viespeuken.
Ik was Harry Potter aan het lezen.
Excuses bij deze. Hadden we kunnen weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje viespeuken.
Ik was Harry Potter aan het lezen.
Deel 6. Ben pas bij het 4de hoofdstuk ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zo, dat is even iets heel anders he.![]()
Welk deel?
Aanvaardquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Excuses bij deze. Hadden we kunnen weten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |