Het is net het echte leven, wacht je te lang, wordt het voor je neus weggekaapt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
Thijs wat doe je.Ik mocht hem openen van haar met hele mooie TT.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net het echte leven, wacht je te lang, wordt het voor je neus weggekaapt.
Ik stond gewoon op het punt om er een te openen, maar ik kon het niet. Ik begreep niet in welke subcategorie en hoe het plaatje er zo snel in moest enzo. Kan niet eens een topic maken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Precies.
Volgende keer mag jij aeque.
Was jij Sinterklaas vieren ofzo?quote:
Er komt dan een knop 'open nieuw deel' dan staat alles er al.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik stond gewoon op het punt om er een te openen, maar ik kon het niet. Ik begreep niet in welke subcategorie en hoe het plaatje er zo snel in moest enzo. Kan niet eens een topic maken.
Blondje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
Ik stond gewoon op het punt om er een te openen, maar ik kon het niet. Ik begreep niet in welke subcategorie en hoe het plaatje er zo snel in moest enzo. Kan niet eens een topic maken.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Er komt dan een knop 'open nieuw deel' dan staat alles er al.
Fuck.quote:
Nee, zat in Antwerpenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was jij Sinterklaas vieren ofzo?
Oh. Was het leuk?quote:
*geeft een knuffel*quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De knop "nieuw topic aanmaken" doet dat vanzelf, op het plaatje na.. Maar dat kun je naderhand nog wijzigen..quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
Mwa.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De knop "nieuw topic aanmaken" doet dat vanzelf, op het plaatje na.. Maar dat kun je naderhand nog wijzigen..
Weet niet wat ik hierop moet zeggen.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 5 december 2014 23:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Volgende keer gaat het me lukken jongens.
[..]
Weet niet wat ik hierop moet zeggen.![]()
Elke keer als FOK down is sterft er een klein beetje Inolvi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |