Dit dus.quote:
Zenuwen?quote:
Beetje welquote:
Dat komt vast goed.Herkenbaar overigens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje welheb wel zin om m weer lekker te zoenen, lekker ongegeneerd op het station
Komt goedquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt vast goed.Herkenbaar overigens.
Zo rollen ze hier.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:37 schreef Jelia het volgende:
Morning bitches!![]()
Jullie gaan wel fakking snel zeg haha!
I sure hope soquote:
Als het vanavond niet gebeurd komen we allemaal langs om je een schop onder je reet te geven..quote:
Dat!quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het vanavond niet gebeurd komen we allemaal langs om je een schop onder je reet te geven..
Gelukkig weten weinig fokkers waar ik precies woonquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het vanavond niet gebeurd komen we allemaal langs om je een schop onder je reet te geven..
Probeer anders eens een kusje op haar wang?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig weten weinig fokkers waar ik precies woon
Als het aan mij ligt word er gezoend,maar dat moet zij ook willen natuurlijk.
Anders zou ze niet met je afspreken lijkt me.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Op de wang is geen probleem.Sowieso begroet ik vrouwen altijd met drie zoenen op de wang.En nee,we zijn niet heel fysiek geweest,daarom was ik ook terughoudend qua zoenen aangezien dat wel een signaal is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer anders eens een kusje op haar wang?
Heeft ze je de vorige date niet aangeraakt? Hand op je been bijv.?
Gewoon ervoor zorgen dat ze het wil tochquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ja, beetje meer fysieke aandacht geven, yats.
Behoorlijk, ook goed voor je humeur trouwens.quote:
Ja, stukken beter dan constant bewolkt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk, ook goed voor je humeur trouwens.
Yup. Net boodschappen gedaan en dadelijk naar een vriend van me. Beetje relaxed weekend houdenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken beter dan constant bewolkt.
Give it a good old rub?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Kaneel.Heb mijn zusje de beroemde uitspraak van Ainsley geleerd.
Dat hangt bij mij nogal met de locatie samenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat ze het wil toch
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ja, beetje meer fysieke aandacht geven, yats.
Lewd.quote:
Ik vond het al zo raar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lewd.niet die.
'Hehe Yeah boyyyyy'
Linker of rechterhelft?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar.
Ik ben de helft van mijn baard kwijt.
Het is nu veel minder lang en ruw.
quote:
Je komt maar een keertje kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Linker of rechterhelft?
Tevens pics
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neukenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:12 schreef Californium het volgende:
In de treinjammer dat het een korte date wordt en dat ik vanavond met een andere vriend heb afgesproken... ik vind wel dat ik er leuk uitzie
Is goed :$$$quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een baas is het toch ook.
[..]
Je komt maar een keertje kijken.
Idem hier qua korte date waarschijnlijk.Al hoef ik niet de trein in en moet ik me zo nog even omkleden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:12 schreef Californium het volgende:
In de treinjammer dat het een korte date wordt en dat ik vanavond met een andere vriend heb afgesproken... ik vind wel dat ik er leuk uitzie
Als dat zo simpel was...quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neuken
Ik zou het best willenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neuken
Nu maak je het moeilijker dan het is.quote:
Hier is het gewoon een grauwe bende. Wel minder koud dan gister, maar ja, nog steeds koud.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Overal lees ik dat het lekker weer is. Hier motregent het
Winter, I don't like it.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier is het gewoon een grauwe bende. Wel minder koud dan gister, maar ja, nog steeds koud.
Dat californium seks gaat hebben twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch vaker gezien?
Nee joh, 20 graden en zon hier hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Overal lees ik dat het lekker weer is. Hier motregent het
Nee,niet nee.Helaasquote:
Ja, dat zei ik ook altijd toen ik in Portugal woonde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh, 20 graden en zon hier hoor.
En waarom woon je er niet meer dan? Portugalquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook altijd toen ik in Portugal woonde.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat californium seks gaat hebben twijfel ik niet aan
Lang verhaal, laten we 't op medische zooi houdenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom woon je er niet meer dan? PortugalMooi land
Arme jijquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lang verhaal, laten we 't op medische zooi houden![]()
Heel erg mooi jaLissabon
Ik heb geen hekel aan Nederland, but I would choose any other country like this over it.quote:
True.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Nederland, but I would choose any other country like this over it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |