Gewoon ervoor zorgen dat ze het wil tochquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig weten weinig fokkers waar ik precies woon
Als het aan mij ligt word er gezoend,maar dat moet zij ook willen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ja, beetje meer fysieke aandacht geven, yats.
Behoorlijk, ook goed voor je humeur trouwens.quote:
Ja, stukken beter dan constant bewolkt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk, ook goed voor je humeur trouwens.
Yup. Net boodschappen gedaan en dadelijk naar een vriend van me. Beetje relaxed weekend houdenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken beter dan constant bewolkt.
Give it a good old rub?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Kaneel.Heb mijn zusje de beroemde uitspraak van Ainsley geleerd.
Dat hangt bij mij nogal met de locatie samenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat ze het wil toch
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ja, beetje meer fysieke aandacht geven, yats.
Lewd.quote:
Ik vond het al zo raar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lewd.niet die.
'Hehe Yeah boyyyyy'
Linker of rechterhelft?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar.
Ik ben de helft van mijn baard kwijt.
Het is nu veel minder lang en ruw.
quote:
Je komt maar een keertje kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Linker of rechterhelft?
Tevens pics
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neukenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:12 schreef Californium het volgende:
In de treinjammer dat het een korte date wordt en dat ik vanavond met een andere vriend heb afgesproken... ik vind wel dat ik er leuk uitzie
Is goed :$$$quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een baas is het toch ook.
[..]
Je komt maar een keertje kijken.
Idem hier qua korte date waarschijnlijk.Al hoef ik niet de trein in en moet ik me zo nog even omkleden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:12 schreef Californium het volgende:
In de treinjammer dat het een korte date wordt en dat ik vanavond met een andere vriend heb afgesproken... ik vind wel dat ik er leuk uitzie
Als dat zo simpel was...quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neuken
Ik zou het best willenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon heel snel het bed induiken en goed neuken
Nu maak je het moeilijker dan het is.quote:
Hier is het gewoon een grauwe bende. Wel minder koud dan gister, maar ja, nog steeds koud.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Overal lees ik dat het lekker weer is. Hier motregent het
Winter, I don't like it.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier is het gewoon een grauwe bende. Wel minder koud dan gister, maar ja, nog steeds koud.
Dat californium seks gaat hebben twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch vaker gezien?
Nee joh, 20 graden en zon hier hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Overal lees ik dat het lekker weer is. Hier motregent het
Nee,niet nee.Helaasquote:
Ja, dat zei ik ook altijd toen ik in Portugal woonde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh, 20 graden en zon hier hoor.
En waarom woon je er niet meer dan? Portugalquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook altijd toen ik in Portugal woonde.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat californium seks gaat hebben twijfel ik niet aan
Lang verhaal, laten we 't op medische zooi houdenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom woon je er niet meer dan? PortugalMooi land
Arme jijquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lang verhaal, laten we 't op medische zooi houden![]()
Heel erg mooi jaLissabon
Ik heb geen hekel aan Nederland, but I would choose any other country like this over it.quote:
True.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Nederland, but I would choose any other country like this over it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |