quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Gisteravond op "date" met m'n crush, avondje sporten in de sportschool (ze wilt gymchick worden) dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot optrekken![]()
Afijn, beetje onzin oefeningen verzinnen, spotten met 25kg, dr in mn nek nemen zodat ze zich kon optrekken (en ik kon squatten)
etc.
Naja ze vond het heel leuk en wou graag nog een keertje mee, dus dat was alleen maar goed, toen heb ik d'r om 23:00 naar huis gebracht en kwamen we om 23:30 bij dr huis aan. Voorgesteld aan dr moeder, en vervolgens zou ze mij even uitlaten maar in plaats van dat hebben we tot 2:00 bij de poort staan praten over van alles en nog wat. Ze geeft best wel mixed signalen, ze vind t leuk als ik dr schattig noem en moet soms blozen, maar toen ik (via app) vroeg of ze toevallig iemand leuk vond was t zo van uhmm nee. Maar als ze persè iemand moest zoenen uit onze klas dan zou ik het zijndus ik stond daar een beetje van moet ik dr nu gaan zoenen of niet. Naja toch maar niet gedaan, en in plaats daarvan maar 3 min geknuffeld ofzo, en naar huis gefietst, maar volgensmij had ik dr op zn minst wel een kusje kunnen geven
maarja zij is ook best verlegen dus t moet wel allemaal van mijn kant komen...
What to do...
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 02:56 schreef BredeBroeder het volgende:
T spijt dr dat ze me heeft afgewezen, het lag niet aan mij blabla, wilt vrienden blijven.. Echt wauw, maar toch ben ik blij dat ik het heb geprobeerd. Volgende keer wat sneller handelen, zo eng was t niet eens
quote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze me wel leuk vind, maar te bang is om te zoenen, maar gister zei ze heel wat anders
quote:Op zondag 30 november 2014 18:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja naja, morgen wilt ze "praten" en dan ook meteen ff de zaakjes op een rijtje krijgen.
Hij heeft een poging gedaan, zij draaide haar hoofd weg. Later gaf ze via WA aan dat ze TS wel leuk vindt maar niet durfde te zoenen.quote:Op maandag 1 december 2014 07:21 schreef terrastegel het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zaterdagavond van gekomen?
Ja niks dus.quote:Op maandag 1 december 2014 07:21 schreef terrastegel het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zaterdagavond van gekomen?
Dit.quote:Op maandag 1 december 2014 08:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij heeft een poging gedaan, zij draaide haar hoofd weg. Later gaf ze via WA aan dat ze TS wel leuk vindt maar niet durfde te zoenen.
Heeft er in het vorige deel al iemand op gewezen dat het 'ze wil' is en niet 'ze wilt'?quote:Op maandag 1 december 2014 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit.
Ze wilt vandaag met me praten na school, niet op school want dan gaat ze misschien huilenBen benieuwd..
Bij dezequote:Op maandag 1 december 2014 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft er in het vorige deel al iemand op gewezen dat het 'ze wil' is en niet 'ze wilt'?
Je kunt zoals ik het zie twee dingen doen:quote:Op maandag 1 december 2014 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit.
Ze wilt vandaag met me praten na school, niet op school want dan gaat ze misschien huilenBen benieuwd..
Klopt, ze zij ook dat ze me leuk vond als in leuk leuk maar het eng vind om vroeg te zoenen enzo, ik zei ook op app dat het de bedoeling was om dr gwn een kusje te geven en toen werd ze boos op zichzelf dat ze t niet had toegelatenquote:Op maandag 1 december 2014 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt zoals ik het zie twee dingen doen:
- Haar laten uitpraten en aanhoren dat ze het wel leuk vindt om met je te praten, maar niet leuk vindt op die manier. Wat dus neerkomt op 'ik vind het aandacht dat ik van je krijg wel leuk, meer niet'... Contact laten verwateren en verder gaan met je leven (jezelf openstellen voor andere meiden en geen aandacht meer aan haar schenken).
- Jullie hebben eerder geknuffeld, dus je zorgt ervoor dat jullie weer knuffelen. Zorg ervoor dat jullie veel aan elkaar zitten... En dan sla je toe: poging twee om te zoenen. Niet te veel praten, meisjes en vrouwen moeten zoveel complexe informatie verwerken dat dat in je nadeel werkt, want het zorgt ervoor dat ze hun gevoel minder goed begrijpen. Door te zoenen schakel je de ruis uit en heb je grote kans dat ze doet wat fijn is: jou terugzoenen.
Optie twee moet je alleen doen als je merkt dat ze klef doet of wanneer jij klef kunt zijn. En niet bang zijn als het mislukt: als ze je dit keer weer niet zoent of weer trekt en afstoot is dat het signaal voor je om er gewoon mee te kappen en verder te kijken. Hoe dan ook kun je echt een stap vooruit zetten, eventueel met haar en wanneer het moet zonder haar.
En ze geeft aan dat ze kan huilen, ga haar maar lekker troosten en knuffelen en. Je moet beetje leiden en beetje verleiden.
Onthoud echter dat je niets tegen haar zin mag/kan/zal doen en niets gaat forceren. Meteen afkappen wanneer het duidelijk is dat trek in je heeft.
ja, ze heeft dus toegegeven me leuk te vinden alleen durft niet een relatie aan te gaan, ze vind t allemaal een beetje eng en ze snapt zelf ook niet waarom, dusja, het heeft tijd nodig, ik dacht nog zal ik deze keer dan vragen of ze een kusje wilt maar toen dacht ik van nee, dat is echt eenquote:
Dat moet je ook niet vragen nee maar gewoon doen..quote:Op maandag 1 december 2014 19:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik dacht nog zal ik deze keer dan vragen of ze een kusje wilt maar toen dacht ik van nee, dat is echt eenvraag
Godverdommequote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef fokdenexamen het volgende:
Hallo BredeBroeder,
Wat jammer dat het niet gelukt is om te zoenen. Ik heb wat tips voor je volgende poging. Als eerste moet je een romantische sfeer creëren. Je hebt al met haar in bed een film gekeken, dus dat zou je nog een keer kunnen doen, maar nu met een kamer vol kaarsen, wat lekkers en rode wijn. Vervolgens kun je een slechte film (romcom) opzetten, zodat jullie meer met elkaar bezig zijn. Na een tijdje wil je wat wijn inschenken en knoei je 'perongeluk' wat wijn op haar jurk. Die moet ze natuurlijk schoonmaken, waar jij mee helpt. (Of nog beter, uittrekken, en een overhemd van je dragen) Op dat moment grijp je je kans. Tijdens het schoonmaken sta je recht voor haar met je hoofd dichtbij haar. Je maakt even oogcontact en buigt dan naar haar toe. De film blijft gewoon draaien. Je kruipt onder de lakens en gaat knuffelen en strelen. De volgende afspraak ga je met haar seksen.
Ik hoop dat je wat hieraan hebt.
haha wats dezequote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef fokdenexamen het volgende:
Hallo BredeBroeder,
Wat jammer dat het niet gelukt is om te zoenen. Ik heb wat tips voor je volgende poging. Als eerste moet je een romantische sfeer creëren. Je hebt al met haar in bed een film gekeken, dus dat zou je nog een keer kunnen doen, maar nu met een kamer vol kaarsen, wat lekkers en rode wijn. Vervolgens kun je een slechte film (romcom) opzetten, zodat jullie meer met elkaar bezig zijn. Na een tijdje wil je wat wijn inschenken en knoei je 'perongeluk' wat wijn op haar jurk. Die moet ze natuurlijk schoonmaken, waar jij mee helpt. (Of nog beter, uittrekken, en een overhemd van je dragen) Op dat moment grijp je je kans. Tijdens het schoonmaken sta je recht voor haar met je hoofd dichtbij haar. Je maakt even oogcontact en buigt dan naar haar toe. De film blijft gewoon draaien. Je kruipt onder de lakens en gaat knuffelen en strelen. De volgende afspraak ga je met haar seksen.
Ik hoop dat je wat hieraan hebt.
Als zij geïnteresseerd is, dan kan hij gewoon mijn manier proberen. Met opgeven bereik je niets.quote:Op maandag 1 december 2014 20:11 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
haha wats deze
@bredebroeder, volgende keer gewoon kussen en niet zo lang over nadenken. nu heb je een rare situatie gecreëerd. Ik zou dit meisje maar laten denk ik en opzoek gaan naar een ander meisje waarbij je wel sneller een move maakt. Dit wordt enkel pijnlijk
Jongen, uit je 'tip' op te maken heb je net zoveel ervaring als bredebroeder.quote:Op maandag 1 december 2014 20:13 schreef fokdenexamen het volgende:
[..]
Als zij geïnteresseerd is, dan kan hij gewoon mijn manier proberen. Met opgeven bereik je niets.
Je moet bij verlegen meisjes veel initiatief nemen en zelfverzekerd zijn. De volgende keer als ze wegdraait gewoon doorgaan. Ze durft het niet, maar wil het wel.quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Naja, @zargon,
ze is wel echt heel verlegen, heeft nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoend, dus aan de ene kant snap ik het wel.
Dat zeggen verkrachters ook altijd, ze wilde het wel!quote:Op maandag 1 december 2014 20:59 schreef fokdenexamen het volgende:
[..]
Je moet bij verlegen meisjes veel initiatief nemen en zelfverzekerd zijn. De volgende keer als ze wegdraait gewoon doorgaan. Ze durft het niet, maar wil het wel.
Het is al vaker tegen jou gezegd dat jij haar over de streep moet trekken... En dat doe je niet door afwachtend en passief te zijn, maar gewoon te doen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Naja, @zargon,
ze is wel echt heel verlegen, heeft nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoend, dus aan de ene kant snap ik het wel.
Is dat kind 15 ofzo? En het klinkt echt alsof dat kind misbruikt is door haar pa of iets in die richtingquote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Naja, @zargon,
Nee ze is verlegen, waarschijnlijk heeft ze ook schrik om het te verpesten of tijdens het kussen een verkeerde move te doen. Meestal begrijpen mensen die zelf niet verlegen zijn dit niet. Maarja iemand moet de eerste stap zetten.quote:Op maandag 1 december 2014 21:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Is dat kind 15 ofzo? En het klinkt echt alsof dat kind misbruikt is door haar pa of iets in die richting
Je begrijpt er niets van. Ze wil het wel, dus dan mag het. Ze beweert dat ze verlegen is en hem leuk vindt.quote:Op maandag 1 december 2014 21:10 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat zeggen verkrachters ook altijd, ze wilde het wel!
Als ze haar hoofd wegdraait moet je vooral niet doorgaan.
- Niet schelden. -
Vooral tegen een ander zeggen dat ie er niets van begrijpt, als je nog maagd bent.quote:Op maandag 1 december 2014 22:16 schreef fokdenexamen het volgende:
[..]
Je begrijpt er niets van. Ze wil het wel, dus dan mag het. Ze beweert dat ze verlegen is en hem leuk vindt.
Waarom doe je zo offensief?quote:Op maandag 1 december 2014 22:20 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Vooral tegen een ander zeggen dat ie er niets van begrijpt, als je nog maagd bent.
Als een meisje dr hoofd wegdraait, dan ga je niet door. Hoofd wegdraaien betekent NEE. Wat de reden ook mag zijn. Als je dan wel door gaat drukken ben je gewoon een eikel.
Omdat je TS bijzonder slechte tips geeft die voornamelijk tegen hem gaan werken en dan ook nog zegt dat ik degene ben die er niets van begrijpt. Je kan beter niet meepraten over zaken waar je duidelijk geen ervaring mee hebt, en als je het dan toch doet, geef dan in ieder geval geen tips.quote:
Maar wat moet ik nu zeggen, of ze gewoon weer een x wilt afspreken enzo, en dan toch iets meer proberen?quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is al vaker tegen jou gezegd dat jij haar over de streep moet trekken... En dat doe je niet door afwachtend en passief te zijn, maar gewoon te doen.
Jij blijft constant binnen de grenzen die zij aangeeft, terwijl jij juist telkens - op een gepaste manier - de grenzen moet verleggen. Anders kun je wachten totdat zij een move gaat doen en ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren (op de manier die jij wil).
Gewoon doenquote:Op maandag 1 december 2014 23:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nu zeggen, of ze gewoon weer een x wilt afspreken enzo, en dan toch iets meer proberen?
Tevens, een of andere chick die het net heeft uitgemaakt met een vriend van mij vraagt of ik zondag bij dr langs wil komen om film te kijken, maar ze is best wel sletterig en shit. m'n lul zegt ja maar mn verstand zegt nee.
kloptquote:Op maandag 1 december 2014 23:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Haha tuurlijk niet, als je echt houdt van die ene chick dan kan je toch moeilijk bij een of andere slot een film gaan kijken?
Waarom zou je het dit keer wel proberen?quote:Op maandag 1 december 2014 23:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nu zeggen, of ze gewoon weer een x wilt afspreken enzo, en dan toch iets meer proberen?
Such wow.quote:Tevens, een of andere chick die het net heeft uitgemaakt met een vriend van mij vraagt of ik zondag bij dr langs wil komen om film te kijken, maar ze is best wel sletterig en shit. m'n lul zegt ja maar mn verstand zegt nee.
Juist wel. Zodra je aan het daten bent of een vriendin hebt lijkt het wel alsof je honing aan je reet hebt.quote:Op maandag 1 december 2014 23:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Haha tuurlijk niet, als je echt houdt van die ene chick dan kan je toch moeilijk bij een of andere slot een film gaan kijken?
TS heeft eerder film met haar gekeken in bed; moderator Zargon adviseerde nog de film ''The Notebook''. Maar TS heeft gekozen voor ''Friends with Benefit'' en zei tegen haar dat hij die film wel leuk vond om te kijken.quote:Op maandag 1 december 2014 21:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Is dat kind 15 ofzo? En het klinkt echt alsof dat kind misbruikt is door haar pa of iets in die richting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |