Dit, wat is dat nou weer voor'n onzinnige vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:52 schreef fucktastic het volgende:
Just do it, hints genoeg. En niet van die vragen stellen of ze toevallig iemand leuk vindt
Ja I knowquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
alle lichten stonden op groen man.
Zie je haar later weer? Dan alsnog zoenenquote:
Ik zie d'r elke dag, maar heb op school amper de tijd om met d'r te praten. Lees: ze is nogal verlegen, heeft ze zelf ook een keer gezegd tegen me. Dus maar weer een nieuwe date plannen idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zie je haar later weer? Dan alsnog zoenen
17.5 (ik) en net 16quote:
zoenen dus. Na een lange knuffel verwacht ze wel iets meer. Geef haar eerst een kus, en de rest gaat vanzelf. Je topic begon wel erg dapperquote:
Dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Je bedoelt kwa tijd of uhh?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit.
Niet nog een keer flikken om het zo laat te maken anders heb je je kans verkeken.
oke. Wel echt gespierd? En gewoon nog een keer afspreken en dan zoenen. En anders een keer op een feestje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zie d'r elke dag, maar heb op school amper de tijd om met d'r te praten. Lees: ze is nogal verlegen, heeft ze zelf ook een keer gezegd tegen me. Dus maar weer een nieuwe date plannen idd.
[..]
17.5 (ik) en net 16
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Keurig gedaan TS. Ze mag wel een beetje geduld hebben. Als ze dáár geen geduld voor heeft, dan mis je echt helemaal niets.
Volgende date plannen.
Gewoon niet die tweede kans verschieten. Het is zo laat geworden omdat jij geen actie hebt ondernomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je bedoelt kwa tijd of uhh?
hihahoquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot aftrekken![]()
Je moet niet onzeker zijn man, vrouwen zijn makkelijker dan je denkt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Gisteravond op "date" met m'n crush, avondje sporten in de sportschool (ze wilt gymchick worden) dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot optrekken![]()
Afijn, beetje onzin oefeningen verzinnen, spotten met 25kg, dr in mn nek nemen zodat ze zich kon optrekken (en ik kon squatten)
etc.
Naja ze vond het heel leuk en wou graag nog een keertje mee, dus dat was alleen maar goed, toen heb ik d'r om 23:00 naar huis gebracht en kwamen we om 23:30 bij dr huis aan. Voorgesteld aan dr moeder, en vervolgens zou ze mij even uitlaten maar in plaats van dat hebben we tot 2:00 bij de poort staan praten over van alles en nog wat. Ze geeft best wel mixed signalen, ze vind t leuk als ik dr schattig noem en moet soms blozen, maar toen ik (via app) vroeg of ze toevallig iemand leuk vond was t zo van uhmm nee. Maar als ze persè iemand moest zoenen uit onze klas dan zou ik het zijndus ik stond daar een beetje van moet ik dr nu gaan zoenen of niet. Naja toch maar niet gedaan, en in plaats daarvan maar 3 min geknuffeld ofzo, en naar huis gefietst, maar volgensmij had ik dr op zn minst wel een kusje kunnen geven
maarja zij is ook best verlegen dus t moet wel allemaal van mijn kant komen...
What to do...
Mijn hemelquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
En dit is een beetje hoe de gesprekken lopen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Misschien moet je ook nog uit de kast komen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien moet je ook nog uit de kast komen.
Wat een achtergrond in je Whatsapp
Leuke achtergrond.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Man upquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Gisteravond op "date" met m'n crush, avondje sporten in de sportschool (ze wilt gymchick worden) dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot optrekken![]()
Afijn, beetje onzin oefeningen verzinnen, spotten met 25kg, dr in mn nek nemen zodat ze zich kon optrekken (en ik kon squatten)
etc.
Naja ze vond het heel leuk en wou graag nog een keertje mee, dus dat was alleen maar goed, toen heb ik d'r om 23:00 naar huis gebracht en kwamen we om 23:30 bij dr huis aan. Voorgesteld aan dr moeder, en vervolgens zou ze mij even uitlaten maar in plaats van dat hebben we tot 2:00 bij de poort staan praten over van alles en nog wat. Ze geeft best wel mixed signalen, ze vind t leuk als ik dr schattig noem en moet soms blozen, maar toen ik (via app) vroeg of ze toevallig iemand leuk vond was t zo van uhmm nee. Maar als ze persè iemand moest zoenen uit onze klas dan zou ik het zijndus ik stond daar een beetje van moet ik dr nu gaan zoenen of niet. Naja toch maar niet gedaan, en in plaats daarvan maar 3 min geknuffeld ofzo, en naar huis gefietst, maar volgensmij had ik dr op zn minst wel een kusje kunnen geven
What to do...
13 jarige best friend gespotquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Cjoetquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Zo voorspelbaar, en toch moest ik lachen..quote:
Mijn god, dit gaat echt helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
[ququote:Op zaterdag 15 november 2014 10:52 schreef fucktastic het volgende:
Just do it, hints genoeg. En niet van die vragen stellen of ze toevallig iemand leuk vindt
otequote:Op zaterdag 15 november 2014 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
][iquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit, wat is dat nou weer voor'n onzinnige vraag.
mg]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 16 november 2014 02:12 schreef Jay-zzz het volgende:quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:41 schreef Deuce92 het volgende:
Vriend als je 3 minuten aan het knuffelen bent heb je 180 momenten om je tong in haar mond te proppen.
Beetje jammer dit.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef Kandijfijn het volgende:
My God,.. Hoeveel signalen heb je nodig? Moet ze je gewoon bij je kruis grijpen voordat je actie durft te ondernemen?!
Wat een topic. Maar TS, gewoon doen man. Schijt hebben dat je niet durft.quote:Op zondag 16 november 2014 00:47 schreef Kaptali het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 november 2014 16:57 schreef regiliopeace het volgende:
Mensen die de aap-emotie gebruiken
Wow zo cjoet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
quote:Op zondag 16 november 2014 10:06 schreef Yesse het volgende:
Dit is zo schattig.![]()
Volgende date komt het vast goed
Precies ook mijn gedachtenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien moet je ook nog uit de kast komen.
Wat een achtergrond in je Whatsapp
Door?quote:Op maandag 17 november 2014 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben zojuist dr "vriend" genoemd
Dat betekent een vrijbrief om er keihard op de bek te pakkenquote:Op maandag 17 november 2014 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben zojuist dr "vriend" genoemd
vriend als in vriend he, niet als in vriendjequote:Op maandag 17 november 2014 00:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dat betekent een vrijbrief om er keihard op de bek te pakken
Door haarzelf? Dan moet je t gewoon hard spelenquote:Op maandag 17 november 2014 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
vriend als in vriend he, niet als in vriendje
hoe, ze is soms echt vaag. Gister had ze namelijk via via gehoord van een bezopen gozer dat ik haar leuk vond, verder zijn er veel mensen die zeggen dat wij al iets hebben terwijl dat (nog) niet zo is, en ze vroeg of ik dat vervelend vondquote:Op maandag 17 november 2014 00:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Door haarzelf? Dan moet je t gewoon hard spelen
Is het mixed signals stukje weggevallen, of is dit het?quote:Op maandag 17 november 2014 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hoe, ze is soms echt vaag. Gister had ze namelijk via via gehoord van een bezopen gozer dat ik haar leuk vond, verder zijn er veel mensen die zeggen dat wij al iets hebben terwijl dat (nog) niet zo is, en ze vroeg of ik dat vervelend vond![]()
Beetje mixed signals
?quote:Op maandag 17 november 2014 00:48 schreef Capstie het volgende:
[..]
Is het mixed signals stukje weggevallen, of is dit het?
Dat was niet gemixt, dat was duidelijk; ze vindt je leuk.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 00:53 schreef Capstie het volgende:
[..]
Dat was niet gemixt, dat was duidelijk; ze vindt je leuk.
Wat jij ondertussen ook wel weet, maar je zoekt bevestiging
Niks mis mee, 95% van de vragen is ter bevestiging en niet voor adviesquote:
ik wil der best weer mee uit vragen, maar moet ik dat meteen doen of een paar dagen wachten? Ik kan dr iig elke vrijdag vragen of ze mee wilt sportenquote:Op maandag 17 november 2014 00:59 schreef Capstie het volgende:
[..]
Niks mis mee, 95% van de vragen is ter bevestiging en niet voor advies![]()
Laat wel even weten of er iets is gebeurd
Je zal toch echt een keer de gok moeten wagen, de signalen zijn goed en een keer op je bek gaan is ook niet erg. Gewoon jezelf blijven, mischien zit zij ook wel met dit soort gedachten. Slaap er een nachtje over. Komt helemaal goed zo te zien.quote:Op maandag 17 november 2014 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hoe, ze is soms echt vaag. Gister had ze namelijk via via gehoord van een bezopen gozer dat ik haar leuk vond, verder zijn er veel mensen die zeggen dat wij al iets hebben terwijl dat (nog) niet zo is, en ze vroeg of ik dat vervelend vond![]()
Beetje mixed signals
Sowieso blijven sporten met haar totdat je de cojones hebt gekregen. Mocht het dan net zo gezellig/gezelliger zijn geweest gewoon vragen.quote:Op maandag 17 november 2014 01:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik wil der best weer mee uit vragen, maar moet ik dat meteen doen of een paar dagen wachten? Ik kan dr iig elke vrijdag vragen of ze mee wilt sporten
tuurlijk blijf ik liftenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:55 schreef Atemno het volgende:
Hey maat, ik ben trots op je! Volgende keer gewoon doen, maar niet aan het begin natuurlijk. Geef haar wel een knuffeltje op het begin.
Brotip: mocht het een relatie worden, blijf a.u.b liften. Zoveel talent gaat verloren door de liefde .
Ik spreek je, x
Je had dikke kino met die chick maar durfde niet te zoenenquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
etc.
Moet je dat nou wel doen op een tweede date?quote:Op maandag 17 november 2014 12:50 schreef Awsom het volgende:
Niet vergeten dat heel vaak te vertellen.
Nee, na de zoen gekkie.quote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Moet je dat nou wel doen op een tweede date?
gvd wat is dezequote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Wat een diepgaande intelligent gesprek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Vaker gezien.quote:Op maandag 17 november 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ah een echte alpha man van de gym
Bredebroeder heten maar niet durven te zoenen![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Precies, die zijn al vroeg bezig met zaken die er toe doen i.p.v. alle onzekerheid verbloemen met een bredere borstkasquote:Op maandag 17 november 2014 14:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vaker gezien.
Echte mannen hoeven namelijk niet een kast te worden zonder bijbehorende einddoel/nut (zie bijv bij het Korps Mariniers werken)
Ze doet wat afstandelijkerquote:Op maandag 17 november 2014 00:59 schreef Capstie het volgende:
[..]
Niks mis mee, 95% van de vragen is ter bevestiging en niet voor advies![]()
Laat wel even weten of er iets is gebeurd
Als ik word afgewezen sta ik fucking hard voor lulquote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef bulldogking123 het volgende:
TS ga ervoor. Dan heb je antwoord. Makkelijker gezegd dan gedaan maar is beter voor jezelf. Als je een nee krijgt ga je lekker hard sporten!
Waarschijnlijk denkt dat meisje dat TS van de herenliefde is en een gayfriend wil worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:52 schreef fucktastic het volgende:
Ze zal het inderdaad niet gaan toegeven, dus dat an sich betekend niets.quote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze doet wat afstandelijker![]()
Vroeg me vandaag hoe "persoon die tegen haar zei dat ik haar leuk vond" daar bij kwam, toen zei ik ja geen idee ik heb 't niet gezegd iig.Dit voelt echt als een faal, toen gevraagd of ze nog mee wilde sporten vrijdag en toen was t een soort van halve ja
Ok.quote:Op dinsdag 18 november 2014 05:03 schreef Zwiggelbigje het volgende:
Er is een reden waarom je meer succes zult hebben wanneer je tijdens het uitgaan na een leuk gesprek een meisje probeert te zoenen dan wanneer je dit zelfde probeert na precies het zelfde gesprek alleen dan gedurende de dag. Simpel weg omdat het sociaal geconditioneerd is. Het wordt normaal gevonden. Het wordt zelfs verwacht dat een jongen een meisje probeert te zoenen na een gesprek tijdens het uitgaan. Hij zal geen klappen krijgen omdat ie haar probeert te zoenen en ook zal ze hem niet vragen what the fuck hem bezielt om haar zomaar te proberen te zoenen. Nooit vreemd gevonden? Je ziet mensen in een club die elkaar net 5 minuten geleden hebben gezien en hij probeert haar te zoenen en zij gaat er in mee. (beiden zijn zelfs nuchter) Overdag zie je dit nooit.
Het zelfde geld tijdens een date.
Het wordt normaal gevonden en zelfs al verwacht dat de jongen het meisje zal proberen te zoenen aan het einde van de date. Dus aan de andere kant. Een meisje zal het al raar vinden en niet snappen waarom je haar niet eens hebt proberen te zoenen aan het einde van een date. Scroll maar eens door vrouwen forums. Als ze een leuke date hadden en die jongen heeft niet eens een poging gedaan. Dan zullen zij zich zelfs al afvragen of hij haar wel leuk genoeg vindt.
Nu iets anders.
Wij zijn allemaal sexuele wezens en sex heeft een groot invloed op ons leven. Niet voor niets krijgt een jongen een stijve als hij zich aangetrokken voelt tot een meisje. Dat is iets natuurlijks.
Waarom zou je niet mogen tonen dat je je aangetrokken voelt tot haar? Waarom zou je dat verbergen? Je vind een meisje super leuk, maar je durft het niet te tonen in de zin van dat je haar niet durft te zoenen op het moment dat zelfs het meest cliche is. Het moment waarop je duidelijk hoort te maken of je haar nou wel of niet leuk vindt.
Je wil je ook niet eens super akward gaan voelen wanneer je bijna zeker weten denkt dat ze je wel terug zal zoenen. Je er voor gaat en dan ineens na zo’n super leuke dag samen. Waarbij je denkt dat ze jou ook echt leuk vind. Ze ineens weigert en je niet wilt zoenen. Je kunt het totaal niet begrijpen en je wil je niet zo klote voelen.
In plaats van het risico te lopen op de afwijzing (Dat ze je niet wil terug zoenen kan zoveel andere redenen hebben dan jij denkt..
Ze heeft een slechte adem
Ze heeft nog nooit gezoent
De laatste jongen die ze super leuk vond en zoende op de 1e date zei dat ze niet kon zoenen en wilde haar niet weer zien
Ze vind het enkel niet fijn om te zoenen op de plek waar je je op dat moment bevind.
Je weet het gewoon niet. Niet meteen denken dat ze je niet leuk vindt.
Vrouwen houden van echte mannen. Mannen die hun gevoelens durven tonen, durven tonen dat ze haar leuk vinden. Als jij met een vrouw een dag hebt beleefd dat gelijk staat aan een date en je voelt je ontzettend aangetrokken tot haar. Dan ben je crue gezegt gewoon een mietje als je haar op het einde niet durft te zoenen. Je verbergt je achter je gevoelens. Ook al wijst ze je kei hard af. Het is toch beter dat je haar laat merken dat je je aangetrokken tot haar voelt en haar wilt? Dan weet zij ook meteen waar ze aan toe is. Dus wees niet bang om haar te zoenen.
Ze verwacht het waarschijnlijk al. Ze wil jou net zo graag zoenen, alleen ze weet ook wel dat het aan een jongen is om de 1e stap te maken. Het kan super frustrerend zijn voor vrouwen zelfs. Wanneer ze zo graag willen zoenen met die leuke jongen op date, alleen hij durft de stap niet te maken.
Een ander deel van de angst kan voortkomen doordat je niet weet hoe je het beste voor die zoen kunt gaan. Je je erg oncomfortabel voelt daar door.
Ik heb het bijvoorbeeld ook wel eens wanneer ik een super date heb gehad met iemand die ik al eerder heb gezoend. Ze vind mij ook leuk, maar we eindigen ineens in een auto. Die situatie.. Je moet zo uit het niets voor die zoen gaan, zoveel om over na te denken.. En dan durf je het simpel weg niet. Voornamelijk doordat je niet weet hoe je het beste die stap kunt maken.
Er is wel een trucje hoe je er voor kunt gaan waarbij je bijna 100% zekerheid hebt dat ze er wel voor zal gaan.
Het is vrij simpel. Je test haar gewoon.
Je leunt gewoon in naar haar mond maar op het laatste moment buig je af naar haar oor en zeg je zachtjes iets tegen haar. Dit kun je nog een of 2 keer herhalen. En als ze niet ineens haar hoofd weg draait, dan weet je dat ze je wel wilt zoenen.
En ook al draait ze haar hoofd wel weg. Jij hebt in je achterhoofd het idee dat ze niet zo raar moet doen want het enigste wat jij wilde was iets in haar hoofd fluisteren
En als last resort heb je nog de vraag.
Wil je mij zoenen?
Bij ja: Ga je er voor
Bij misschien: Okay we'll see/Dan moeten we er maar achter komen
Bij nee: Oh okay. Zei ook niet dat het mocht. Alleen het leek of je iets van plan was/ of een variant
Het is: "ze wil"quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Iets meer geduld, je pakt haar nog wel in.quote:Afijn, beetje onzin oefeningen verzinnen, spotten met 25kg, dr in mn nek nemen zodat ze zich kon optrekken (en ik kon squatten)
etc.
What to do...
haha we hebben een echte pua hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 05:03 schreef Zwiggelbigje het volgende:
Er is een reden waarom je meer succes zult hebben wanneer je tijdens het uitgaan na een leuk gesprek een meisje probeert te zoenen dan wanneer je dit zelfde probeert na precies het zelfde gesprek alleen dan gedurende de dag. Simpel weg omdat het sociaal geconditioneerd is. Het wordt normaal gevonden. Het wordt zelfs verwacht dat een jongen een meisje probeert te zoenen na een gesprek tijdens het uitgaan. Hij zal geen klappen krijgen omdat ie haar probeert te zoenen en ook zal ze hem niet vragen what the fuck hem bezielt om haar zomaar te proberen te zoenen. Nooit vreemd gevonden? Je ziet mensen in een club die elkaar net 5 minuten geleden hebben gezien en hij probeert haar te zoenen en zij gaat er in mee. (beiden zijn zelfs nuchter) Overdag zie je dit nooit.
Het wordt normaal gevonden en zelfs al verwacht dat de jongen het meisje zal proberen te zoenen aan het einde van de date. Dus aan de andere kant. Een meisje zal het al raar vinden en niet snappen waarom je haar niet eens hebt proberen te zoenen aan het einde van een date. Scroll maar eens door vrouwen forums. Als ze een leuke date hadden en die jongen heeft niet eens een poging gedaan. Dan zullen zij zich zelfs al afvragen of hij haar wel leuk genoeg vindt.
Nu iets anders.
Wij zijn allemaal sexuele wezens en sex heeft een groot invloed op ons leven. Niet voor niets krijgt een jongen een stijve als hij zich aangetrokken voelt tot een meisje. Dat is iets natuurlijks.
Waarom zou je niet mogen tonen dat je je aangetrokken voelt tot haar? Waarom zou je dat verbergen? Je vind een meisje super leuk, maar je durft het niet te tonen in de zin van dat je haar niet durft te zoenen op het moment dat zelfs het meest cliche is. Het moment waarop je duidelijk hoort te maken of je haar nou wel of niet leuk vindt.
Je wil je ook niet eens super akward gaan voelen wanneer je bijna zeker weten denkt dat ze je wel terug zal zoenen. Je er voor gaat en dan ineens na zo’n super leuke dag samen. Waarbij je denkt dat ze jou ook echt leuk vind. Ze ineens weigert en je niet wilt zoenen. Je kunt het totaal niet begrijpen en je wil je niet zo klote voelen.
In plaats van het risico te lopen op de afwijzing (Dat ze je niet wil terug zoenen kan zoveel andere redenen hebben dan jij denkt..
De laatste jongen die ze super leuk vond en zoende op de 1e date zei dat ze niet kon zoenen en wilde haar niet weer zien
Ze vind het enkel niet fijn om te zoenen op de plek waar je je op dat moment bevind.
Vrouwen houden van echte mannen. Mannen die hun gevoelens durven tonen, durven tonen dat ze haar leuk vinden. Als jij met een vrouw een dag hebt beleefd dat gelijk staat aan een date en je voelt je ontzettend aangetrokken tot haar. Dan ben je crue gezegt gewoon een mietje als je haar op het einde niet durft te zoenen. Je verbergt je achter je gevoelens. Ook al wijst ze je kei hard af. Het is toch beter dat je haar laat merken dat je je aangetrokken tot haar voelt en haar wilt? Dan weet zij ook meteen waar ze aan toe is. Dus wees niet bang om haar te zoenen.
Ze verwacht het waarschijnlijk al. Ze wil jou net zo graag zoenen, alleen ze weet ook wel dat het aan een jongen is om de 1e stap te maken. Het kan super frustrerend zijn voor vrouwen zelfs. Wanneer ze zo graag willen zoenen met die leuke jongen op date, alleen hij durft de stap niet te maken.
Een ander deel van de angst kan voortkomen doordat je niet weet hoe je het beste voor die zoen kunt gaan. Je je erg oncomfortabel voelt daar door.
Ik heb het bijvoorbeeld ook wel eens wanneer ik een super date heb gehad met iemand die ik al eerder heb gezoend. Ze vind mij ook leuk, maar we eindigen ineens in een auto. Die situatie.. Je moet zo uit het niets voor die zoen gaan, zoveel om over na te denken.. En dan durf je het simpel weg niet. Voornamelijk doordat je niet weet hoe je het beste die stap kunt maken.
Er is wel een trucje hoe je er voor kunt gaan waarbij je bijna 100% zekerheid hebt dat ze er wel voor zal gaan.
Je leunt gewoon in naar haar mond maar op het laatste moment buig je af naar haar oor en zeg je zachtjes iets tegen haar. Dit kun je nog een of 2 keer herhalen. En als ze niet ineens haar hoofd weg draait, dan weet je dat ze je wel wilt zoenen.
En ook al draait ze haar hoofd wel weg. Jij hebt in je achterhoofd het idee dat ze niet zo raar moet doen want het enigste wat jij wilde was iets in haar hoofd fluisteren
Wil je mij zoenen?
Bij nee: Oh okay. Zei ook niet dat het mocht. Alleen het leek of je iets van plan was/ of een variant
quote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze doet wat afstandelijker![]()
Vroeg me vandaag hoe "persoon die tegen haar zei dat ik haar leuk vond" daar bij kwam, toen zei ik ja geen idee ik heb 't niet gezegd iig.Dit voelt echt als een faal, toen gevraagd of ze nog mee wilde sporten vrijdag en toen was t een soort van halve ja
Het is dat jullie 16/17/18 zijn, anders kon dit echt niet... Ik snap best dat WhatsApp luchtig mag/moet/kan zijn, maar dit zijn echt nutteloze gesprekken. Leiden nergens naar, is niet eens leuk wanneer je je door en door doodverveelt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Gemiste kans. Je moest daar gewoon 'ja' op zeggen en eventueel een arm om haar heen leggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Vandaag gebeurde er iets nogal awkwardsik was met dr aan t praten bij dr locker omdat ze zich niet lekker voelde ofzo, zaten vanaf een afstandje 5 gozers te kijken naar ons en te lachen
dus 1 zo'n gozer loopt zo naar ons toe en zegt zo heel droog: gaat het wat worden tussen jullie? We kunnen beter maar direct zijn toch?
Dus zij zei helemaal niks en keek gwn weg, en ik zei zo van jaa ik zeg niks maat, waarop ze gingen lachen en zeiden van dus t is geen nee!![]()
Naja ik ga t vrijdag gwn proberen, mocht t niks worden dan jammer dan, t is niet zo iemand die door de hele klas lult dat ik een blauwtje heb gelopen bij dr
Loser!!quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
etc.
What to do...
Inderdaad, echt cjoet.quote:Op maandag 17 november 2014 19:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt dat meisje dat TS van de herenliefde is en een gayfriend wil worden.
Meen je dit nu serieus?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Keurig gedaan TS. Ze mag wel een beetje geduld hebben. Als ze dáár geen geduld voor heeft, dan mis je echt helemaal niets.
Volgende date plannen.
Niveautje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Hij is nu eenmaal niet zo,n alfa male als jij, kan die niets aan doen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gemiste kans. Je moest daar gewoon 'ja' op zeggen en eventueel een arm om haar heen leggen.
Als ze je niets vond had ze zonder een seconde te wachten wel 'nee' gezegd.
Man man man, hoe vaak moet het nog gezegd worden? Geef haar een zoen wanneer jullie de volgende keer alleen zijn.
Sommige mensen doen dat nu eenmaal niet, met vrouwen zoenen. Dat zit gewoon niet in hun karakter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is nu eenmaal niet zo,n alfa male als jij, kan die niets aan doen.
Karaktereigenschappen verschillen.
Kan ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat nu eenmaal niet, met vrouwen zoenen. Dat zit gewoon niet in hun karakter.
Vrijdag is de dagquote:Op woensdag 19 november 2014 18:02 schreef Kermit. het volgende:
haha dat whatsapp gesprek, TS ga er nu voor anders gaat ze naar je beste vriend toe
Zorg dat je condooms meeneemt en minimaal een natte vinger haalt.quote:
ja t probleem is alleen dat ze nie ziek ziek is, ze gaat halve dagen naar school en gaat thuis gewoon op de bank liggen nappen enzo, dus dan is t een beetje raar als ik uit t niets voor dat huis sta na een dag schoolquote:Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef Graindelay het volgende:
Ga gewoon bij haar op ziekenbezoek, een beter/gemakkelijkere excuus kun je niet krijgen
Kap er maar mee. Iemand met meer ballen steekt hem erin om haar "beter" te maken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
omdat ze zelf ook hartstikke verlegen is
Dat. Kom op, stoere praatjes over de sportschool maar in twee uur kletsen niet de ballen hebben om t gewoon te proberen. Gewoon doen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:03 schreef Rodawa het volgende:
Toon eens wat ballen. En dan niet alleen je spierballen in de gym.
Dit ook nog geloven.quote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdomme godverdomme
Heb dr gevraagd om film te kijken, toen zei ze meteen "zolang t geen horror is" dus ik blijj, zeg ik van "dus dat is een ja? :p".
"Jaa tuurlijk, we zijn toch vriendjes"
Ebola aids godverteringtyfus waaromm
hoe moe ik t dan opvatten :'')quote:Op zondag 23 november 2014 05:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit ook nog geloven.
Is dit Dima ofzo?
quote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdomme godverdomme
Heb dr gevraagd om film te kijken, toen zei ze meteen "zolang t geen horror is" dus ik blijj, zeg ik van "dus dat is een ja? :p".
"Jaa tuurlijk, we zijn toch vriendjes"
Ebola aids godverteringtyfus waaromm
jonge, ik vraag dr toch voor die kut filmquote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]zo te lezen heeft zij het al opgegeven gezien je gebrek aan actie
quote:Op zondag 23 november 2014 12:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
jonge, ik vraag dr toch voor die kut film
quote:
Als je tijdens het film kijken nog steeds geen move maakt mag je je mancard overhandigen.quote:
Ja in tegenstelling tot wat de meeste kneusjes op internet denken stelt een friendzone niet zoveel voor. In veel gevallen kun je daar wel weer uit.quote:Op zondag 23 november 2014 13:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
eerst word ik gefriendzoned en dan moet ik dr gaan zoenen...
dus ik moet t alsnog proberen?quote:Op zondag 23 november 2014 13:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja in tegenstelling tot wat de meeste kneusjes op internet denken stelt een friendzone niet zoveel voor. In veel gevallen kun je daar wel weer uit.
Echt hequote:
Ze is gewoon onzeker.quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]zo te lezen heeft zij het al opgegeven gezien je gebrek aan actie
Denk het wel, zoveel heb je niet meer te verliezen denk ik. Tenzij je nog graag matties wilt blijvenquote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus ik moet t alsnog proberen?
Nahhh hij moet haar gewoon op haar bek pakken, ze vindt hem duidelijk best leuk alleen hij doet er niks mee en zij is verlegen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Denk het wel, zoveel heb je niet meer te verliezen denk ik. Tenzij je nog graag matties wilt blijven
okè, ik ga t doen, yolo.quote:Op zondag 23 november 2014 14:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Denk het wel, zoveel heb je niet meer te verliezen denk ik. Tenzij je nog graag matties wilt blijven
Ik stuur zo wel nog wat screeniesquote:Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nahhh hij moet haar gewoon op haar bek pakken, ze vindt hem duidelijk best leuk alleen hij doet er niks mee en zij is verlegen.
Niet denken en gewoon doen dus.
En al die onzin van ja pak haar snel want anders ben je haar kwijt, gaat ze verder, wordt je friendzoned is bullshit, als ze je best leuk vindt kan je doen wat je wilt en blijft ze wel hangen tot ze onzeker wordt en denkt wat is deze (of wat is er mis met mij zoals vrouwen wel eens doen)
Vrouwen houden van zoenen net zo veel als mannen, zeker als zij zo je leuk vindt dus ik verwacht nu wel resultaat.
quote:
ja ik ga dr niet aanvallen ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niks yolo, ze vindt je best leuk dus grijp je kans en pak haar subtiel ipv te denken alles of niets.
Dat zeg ik ook tochquote:Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nahhh hij moet haar gewoon op haar bek pakken, ze vindt hem duidelijk best leuk alleen hij doet er niks mee en zij is verlegen.
Niet denken en gewoon doen dus.
En al die onzin van ja pak haar snel want anders ben je haar kwijt, gaat ze verder, wordt je friendzoned is bullshit, als ze je best leuk vindt kan je doen wat je wilt en blijft ze wel hangen tot ze onzeker wordt en denkt wat is deze (of wat is er mis met mij zoals vrouwen wel eens doen)
Vrouwen houden van zoenen net zo veel als mannen, zeker als zij zo je leuk vindt dus ik verwacht nu wel resultaat.
Yup.quote:Op zondag 23 november 2014 14:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja ik ga dr niet aanvallen ofzo
Ach ze is best onzeker.quote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef vera166 het volgende:
Alhoewel het van haar ook niet tactisch is dat ze tegen hem zegt 'we zijn toch vriendjes'. Zulke uitspraken deed ik niet eens toen ik veertien was ..
Maar nee om terug te keren op je vraag. Ik vind het gewoon leuk om mensen bij alles te helpen.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 14:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar nee om terug te keren op je vraag. Ik vind het gewoon leuk om mensen bij alles te helpen.
gastquote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus ik moet t alsnog proberen?
Idd, innerlijk is het belangrijkste. Dat moet je voelen.quote:Op zondag 23 november 2014 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
gewoon als je even alleen bent je vinger in de kut duwen zo heb ik mijn vriendin ook leren kennen
Mits hij op de potentieel relatieneukmateriaal ladder stond.quote:Op zondag 23 november 2014 13:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja in tegenstelling tot wat de meeste kneusjes op internet denken stelt een friendzone niet zoveel voor. In veel gevallen kun je daar wel weer uit.
truequote:Op zondag 23 november 2014 14:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mits hij op de potentieel relatieneukmateriaal ladder stond.
Dit kún je toch niet verpesten. Hoop ik...quote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Zaterdagavond friends with benefits kijken in haar bed, vrijdagavond samen sporten.
jupp, dit moet m gewoon wordenquote:Op zondag 23 november 2014 16:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit kún je toch niet verpesten. Hoop ik...
En dan ook nog net díe film.
Dat moet toch gewoon neuken worden.
Als je dit verpest... Heeft zij de film uitgekozen, of jij?quote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Zaterdagavond friends with benefits kijken in haar bed, vrijdagavond samen sporten.
ik had het slim gespeeld, ze koos ervoor om mij de film te laten uitkiezen, dus kwam ik met 4 keuzes, 3 ervan waren goed, dus zij ik dat ik 1 film een beetje kut vond, toen vroeg ze welke me t leukst leek (heb ze nog niet gezien) en toen zei ik "deze" en toen zei ze van okay dan gaan we die kijkenquote:Op zondag 23 november 2014 17:02 schreef netchip het volgende:
[..]
Als je dit verpest... Heeft zij de film uitgekozen, of jij?
Drop verslag, ben benieuwd.quote:Op zondag 23 november 2014 17:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik stop met FOK! als ik niks heb geprobeerd, zo waarlijk helpe mij god almachtig.
Niet nodig hoor. Je had al zo goed als 100% zekerheid toen je en half uur met haar lag te knuffelen.quote:Op zondag 23 november 2014 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maat, als jij deze screens ziet
Verpest t nou nietquote:Op zondag 23 november 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet nodig hoor. Je had al zo goed als 100% zekerheid toen je en half uur met haar lag te knuffelen.
En dat is niks geworden.
quote:Op zondag 23 november 2014 21:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Als er iemand nu 200% zekerheid heeft ben ik het wel
Komt-ie weer met z'n praatjes.quote:Op zondag 23 november 2014 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maat, als jij deze screens ziet
dan nietquote:Op zondag 23 november 2014 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Komt-ie weer met z'n praatjes..
No pics, no proof.quote:Op zondag 23 november 2014 22:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dan niet
die 1e screens zijn nikkkksss vergeleken met dit
Haha suc6 bro. Good spiritquote:Op zondag 23 november 2014 22:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dan niet
die 1e screens zijn nikkkksss vergeleken met dit
intresant, ik heb een keer een leuk gesprek gehad na school (vroeger) met een meisje wat ik echt heel leuk vond, ja hoe onnozel het klinkt als je 16 bent, ze was mijn droomvrouw. Dit wist ze ook doordat een vriend van mij het verteld had en ik wist ook dat zei het wistquote:Op dinsdag 18 november 2014 05:03 schreef Zwiggelbigje het volgende:
Nu iets anders.
Wil je mij zoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha upload ze heb net je hele topic vanaf begin af aan door gelezen, ben nu super benieuwd man uploaden die handelquote:Op zondag 23 november 2014 22:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wellicht als ik me verveel en zin heb om up te loaden![]()
vooruitquote:Op zondag 23 november 2014 22:42 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
haha upload ze heb net je hele topic vanaf begin af aan door gelezen, ben nu super benieuwd man uploaden die handel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 23:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Van boven naar beneden, links naar rechts zoals een normaal mens lezen ( incl. friendzone)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en nu serieus: gewoon opbiechten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Fokkers sukkels noemen en al hele tijd niet durven zoenenquote:Op zondag 23 november 2014 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Kijk al die sukkels eens haten da
Ik heb deze week nog school met dr, dan vrijdag avond sporten en zaterdagavond film kijkenquote:Op zondag 23 november 2014 23:43 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
kkgay
en nu serieus: gewoon opbiechten.
Heb ik toevallig net gedaan. Gewoon zo van: 'ik ga er verder niet omheen draaien, ik vind je eigenlijk best wel leuk'. En toen iets van een uur (voor me gevoel) staan bekken.
edit: nu ik je topic nog eens heb doorgelezen, kan ik me wel inleven.
Ik snap dat het eng is, je wil niet afgewezen worden. De chick waar ik het over had, daar heb ik ook ong 5 a 6 keer de kans bij gehad hiervoor. Ook geknuffeld etc maar ik was te bang om het te doen. Maar toen hakte ik voor mezelf de knoop door en dacht bij mezelf 'het is nu of de friendzone'. En toen heb ik m'n kans gegrepen. En met succes.
Je moet gewoon zorgen dat jij met haar alleen bent (voor de poort bij d'r huis is ideaal, zeker als het donker is), je het gewoon gezellig hebt en kan aanvoelen of zij het misschien ook wil. Je kan nou eenmaal nooit weten of ze het wil. Maar ga bij jezelf na: is er een kans dat zij het wil?
En is die er, dan moet je ervan uitgaan dat ze het ook wil. En dan 'gewoon' recht op de man af.
En voor je het gaat vragen: ja, als ik zo die wapp chat lees, dan is die kans er. Dus probeer het gewoon. Afgewezen worden zal beter voelen dan in de twijfel zitten.
Wacht gewoon deze week af en ga dan weer sporten. Dan blijf je iig een beetje in je comfort zone (het sporten). Het is alleen maar awkward als je op ziekenbezoek gaat ofzo.
En onthoud deze: 'nu of de friendzone'quote:Op maandag 24 november 2014 00:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog school met dr, dan vrijdag avond sporten en zaterdagavond film kijken
Zaterdag sowieso, vrijdag is just sport, ik ga zaterdag een film kijken in dr bedquote:Op maandag 24 november 2014 00:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En onthoud deze: 'nu of de friendzone'
of je er nou vrijdag of zaterdag voor gaat.
wat wil je dat ik doe danquote:Op maandag 24 november 2014 01:10 schreef wickedmen het volgende:
Jezus waarom zaterdag pas? Zou meteen willen doen ipv zogenaamd langzaam opbouwen.
meer dan datquote:Op maandag 24 november 2014 07:27 schreef jamesdeen het volgende:
Hebben jullie ooit een normaal gesprek gehad?
Maar zegt ze dan wel meer dan 'awhhhh ; ( ; (' en 'jihihiquote:Op maandag 24 november 2014 07:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
naja, persoonlijke shit enzo
ja.quote:Op maandag 24 november 2014 07:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Maar zegt ze dan wel meer dan 'awhhhh ; ( ; (' en 'jihihi' ?
t is gwn 4 havo hoorquote:Op maandag 24 november 2014 07:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Is er veel niveauverschil?
Van boven naar beneden, links naar rechts zoals een normaal mens lezen ( incl. friendzone)GodverkankiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke is de vrouw in dat gesprekje? srs?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Van boven naar beneden, links naar rechts zoals een normaal mens lezen ( incl. friendzone)GaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij eerder wilt afspreken, waarom niet eerder? Ze loopt heus niet weg hoor.quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 24 november 2014 12:32 schreef -Willempie- het volgende:
Waarom wachten tot vrijdag/zaterdag als je haar elke dag op school ziet?
Spreek na school gewoon af om ergens op een bankje te gaan vozen ofzo.. Kun je ook romantisch jullie namen in het bankje kerven, met een hartje enzo.
Van boven naar beneden, links naar rechts zoals een normaal mens lezen ( incl. friendzone)Wtf gast! Dit kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afspreken na school wel, in het fietsenhokquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef PussySlayer het volgende:
oh nog een hele goeie tip vind ik zelf van mij is: niet meer fappen 3 dagen voor je date van vrijdag
dus vandaag de laatste trek eraan geven, en dan zorgen dat er niks meer uitkomt voor zondag! pas zondag op zn vroegst er weer spul uit laten komen!
het gevoel dat je je voor moet planten zal vrijdag super hoog zijn, dus ga je veel meer durfen. Dit zorgt voor de ballen die je miste bij de eerste date's. Samen met dat testeron zich natuurlijk helemaal ophoopt in je lichaam. Het stofje dat je mannelijk maakt. En dan ga je sowieso meer durven en zal je veel meer schijt hebben
geloof me, het werkte bij mijdan denk je echt van FCK IT IK GA HET DOEN JONGUH
![]()
![]()
![]()
de agressie komt los op een goeie manier
als je nog ff lekker gaat zitten wanken vrijdag voordat je gaat sporten heb je alleen maar het gevoel van ah ik durf het niet wat maakt het uit ik doe het morgen wel, nou daag he tot morgen filmpje kijken
Is dit echt waarquote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef PussySlayer het volgende:
oh nog een hele goeie tip vind ik zelf van mij is: niet meer fappen 3 dagen voor je date van vrijdag
dus vandaag de laatste trek eraan geven, en dan zorgen dat er niks meer uitkomt voor zondag! pas zondag op zn vroegst er weer spul uit laten komen!
het gevoel dat je je voor moet planten zal vrijdag super hoog zijn, dus ga je veel meer durfen. Dit zorgt voor de ballen die je miste bij de eerste date's. Samen met dat testeron zich natuurlijk helemaal ophoopt in je lichaam. Het stofje dat je mannelijk maakt. En dan ga je sowieso meer durven en zal je veel meer schijt hebben
![]()
![]()
![]()
als je nog ff lekker gaat zitten wanken vrijdag voordat je gaat sporten heb je alleen maar het gevoel van ah ik durf het niet wat maakt het uit ik doe het morgen wel, nou daag he tot morgen filmpje kijken
Precies. TS, bewaar die omelet voor haar. Je kunt het!quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef PussySlayer het volgende:
![]()
![]()
![]()
euhm, het werkte bij mijquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:40 schreef Beach het volgende:
Tips??? Verdomme eens je tong erin hangen.
Ram je tampeloeres keihard naar binnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Nou, vanavond met dr wezen sporten en nog ff (handje vastgehouden) bij de poort, vandaag dus film kijken, iemand
Nog tips?
Tips ja? Misschien moet je maar gewoon het klooster in gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Nou, vanavond met dr wezen sporten en nog ff (handje vastgehouden) bij de poort, vandaag dus film kijken, iemand
Nog tips?
Beschrijf het moment. Was het romantisch of had ze je net verteld over het recente overlijden van haar hond?quote:
Klote man. Maar nu weet je eindijk waar je aan toe bent. Veel beter dan in onzekerheid zittenquote:
Mooi man!quote:Op zondag 30 november 2014 02:56 schreef BredeBroeder het volgende:
T spijt dr dat ze me heeft afgewezen, het lag niet aan mij blabla, wilt vrienden blijven.. Echt wauw, maar toch ben ik blij dat ik het heb geprobeerd. Volgende keer wat sneller handelen, zo eng was t niet eens
Jammer maar helaas. Mooi dat je er van geleerd hebt.quote:Op zondag 30 november 2014 02:56 schreef BredeBroeder het volgende:
T spijt dr dat ze me heeft afgewezen, het lag niet aan mij blabla, wilt vrienden blijven.. Echt wauw, maar toch ben ik blij dat ik het heb geprobeerd. Volgende keer wat sneller handelen, zo eng was t niet eens
Jammer, volgende keer beter.quote:Op zondag 30 november 2014 02:56 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
Met iemand van het andere geslacht in bed film gaan kijken en het dan raar vinden dat iemand daar wellicht meer achter zoekt. Wijven..
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
Met iemand van het andere geslacht in bed film gaan kijken en het dan raar vinden dat iemand daar wellicht meer achter zoekt. Wijven..
Echt hè.quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
Dit idd.quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
volgens mij was het na dat moment de rest van de avond al awkward en stilquote:Op zondag 30 november 2014 17:53 schreef Beach het volgende:
Ik durf te wedden dat het nu heel awkward en stil is op whatsapp.
Ze zegt nu dat ze me wel leuk vind, maar te bang is om te zoenen, maar gister zei ze heel wat andersquote:Op zondag 30 november 2014 17:53 schreef Beach het volgende:
Ik durf te wedden dat het nu heel awkward en stil is op whatsapp.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze me wel leuk vind, maar te bang is om te zoenen, maar gister zei ze heel wat anders
Zeg haar dat je duidelijkheid wil, jij bent nu immers duidelijk genoeg geweest.quote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze me wel leuk vind, maar te bang is om te zoenen, maar gister zei ze heel wat anders
screens broeder, screens. Na analyse krijg je onze tipsquote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja naja, morgen wilt ze "praten" en dan ook meteen ff de zaakjes op een rijtje krijgen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:17 schreef seto het volgende:
Laat haar maar lekker naar jou toe komen als ze je echt leuk vindt broertje, voor nu gewoon afstand nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |