Dit, wat is dat nou weer voor'n onzinnige vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:52 schreef fucktastic het volgende:
Just do it, hints genoeg. En niet van die vragen stellen of ze toevallig iemand leuk vindt
Ja I knowquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
alle lichten stonden op groen man.
Zie je haar later weer? Dan alsnog zoenenquote:
Ik zie d'r elke dag, maar heb op school amper de tijd om met d'r te praten. Lees: ze is nogal verlegen, heeft ze zelf ook een keer gezegd tegen me. Dus maar weer een nieuwe date plannen idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zie je haar later weer? Dan alsnog zoenen
17.5 (ik) en net 16quote:
zoenen dus. Na een lange knuffel verwacht ze wel iets meer. Geef haar eerst een kus, en de rest gaat vanzelf. Je topic begon wel erg dapperquote:
Dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
alle lichten stonden op groen man.
Je bedoelt kwa tijd of uhh?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit.
Niet nog een keer flikken om het zo laat te maken anders heb je je kans verkeken.
oke. Wel echt gespierd? En gewoon nog een keer afspreken en dan zoenen. En anders een keer op een feestje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zie d'r elke dag, maar heb op school amper de tijd om met d'r te praten. Lees: ze is nogal verlegen, heeft ze zelf ook een keer gezegd tegen me. Dus maar weer een nieuwe date plannen idd.
[..]
17.5 (ik) en net 16
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Keurig gedaan TS. Ze mag wel een beetje geduld hebben. Als ze dáár geen geduld voor heeft, dan mis je echt helemaal niets.
Volgende date plannen.
Gewoon niet die tweede kans verschieten. Het is zo laat geworden omdat jij geen actie hebt ondernomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je bedoelt kwa tijd of uhh?
hihahoquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot aftrekken![]()
Je moet niet onzeker zijn man, vrouwen zijn makkelijker dan je denkt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Gisteravond op "date" met m'n crush, avondje sporten in de sportschool (ze wilt gymchick worden) dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot optrekken![]()
Afijn, beetje onzin oefeningen verzinnen, spotten met 25kg, dr in mn nek nemen zodat ze zich kon optrekken (en ik kon squatten)
etc.
Naja ze vond het heel leuk en wou graag nog een keertje mee, dus dat was alleen maar goed, toen heb ik d'r om 23:00 naar huis gebracht en kwamen we om 23:30 bij dr huis aan. Voorgesteld aan dr moeder, en vervolgens zou ze mij even uitlaten maar in plaats van dat hebben we tot 2:00 bij de poort staan praten over van alles en nog wat. Ze geeft best wel mixed signalen, ze vind t leuk als ik dr schattig noem en moet soms blozen, maar toen ik (via app) vroeg of ze toevallig iemand leuk vond was t zo van uhmm nee. Maar als ze persè iemand moest zoenen uit onze klas dan zou ik het zijndus ik stond daar een beetje van moet ik dr nu gaan zoenen of niet. Naja toch maar niet gedaan, en in plaats daarvan maar 3 min geknuffeld ofzo, en naar huis gefietst, maar volgensmij had ik dr op zn minst wel een kusje kunnen geven
maarja zij is ook best verlegen dus t moet wel allemaal van mijn kant komen...
What to do...
Mijn hemelquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
En dit is een beetje hoe de gesprekken lopen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Misschien moet je ook nog uit de kast komen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
En dit is een beetje hoe de gesprekken lopen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dusja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |