Als jij eerder wilt afspreken, waarom niet eerder? Ze loopt heus niet weg hoor.quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 24 november 2014 12:32 schreef -Willempie- het volgende:
Waarom wachten tot vrijdag/zaterdag als je haar elke dag op school ziet?
Spreek na school gewoon af om ergens op een bankje te gaan vozen ofzo.. Kun je ook romantisch jullie namen in het bankje kerven, met een hartje enzo.
quote:Op zondag 23 november 2014 23:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Van boven naar beneden, links naar rechts zoals een normaal mens lezen ( incl. friendzone)Wtf gast! Dit kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afspreken na school wel, in het fietsenhokquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef PussySlayer het volgende:
oh nog een hele goeie tip vind ik zelf van mij is: niet meer fappen 3 dagen voor je date van vrijdag
dus vandaag de laatste trek eraan geven, en dan zorgen dat er niks meer uitkomt voor zondag! pas zondag op zn vroegst er weer spul uit laten komen!
het gevoel dat je je voor moet planten zal vrijdag super hoog zijn, dus ga je veel meer durfen. Dit zorgt voor de ballen die je miste bij de eerste date's. Samen met dat testeron zich natuurlijk helemaal ophoopt in je lichaam. Het stofje dat je mannelijk maakt. En dan ga je sowieso meer durven en zal je veel meer schijt hebben
geloof me, het werkte bij mijdan denk je echt van FCK IT IK GA HET DOEN JONGUH
![]()
![]()
![]()
de agressie komt los op een goeie manier
als je nog ff lekker gaat zitten wanken vrijdag voordat je gaat sporten heb je alleen maar het gevoel van ah ik durf het niet wat maakt het uit ik doe het morgen wel, nou daag he tot morgen filmpje kijken
Is dit echt waarquote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef PussySlayer het volgende:
oh nog een hele goeie tip vind ik zelf van mij is: niet meer fappen 3 dagen voor je date van vrijdag
dus vandaag de laatste trek eraan geven, en dan zorgen dat er niks meer uitkomt voor zondag! pas zondag op zn vroegst er weer spul uit laten komen!
het gevoel dat je je voor moet planten zal vrijdag super hoog zijn, dus ga je veel meer durfen. Dit zorgt voor de ballen die je miste bij de eerste date's. Samen met dat testeron zich natuurlijk helemaal ophoopt in je lichaam. Het stofje dat je mannelijk maakt. En dan ga je sowieso meer durven en zal je veel meer schijt hebben
![]()
![]()
![]()
als je nog ff lekker gaat zitten wanken vrijdag voordat je gaat sporten heb je alleen maar het gevoel van ah ik durf het niet wat maakt het uit ik doe het morgen wel, nou daag he tot morgen filmpje kijken
Precies. TS, bewaar die omelet voor haar. Je kunt het!quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef PussySlayer het volgende:
![]()
![]()
![]()
euhm, het werkte bij mijquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:40 schreef Beach het volgende:
Tips??? Verdomme eens je tong erin hangen.
Ram je tampeloeres keihard naar binnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Nou, vanavond met dr wezen sporten en nog ff (handje vastgehouden) bij de poort, vandaag dus film kijken, iemand
Nog tips?
Tips ja? Misschien moet je maar gewoon het klooster in gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Nou, vanavond met dr wezen sporten en nog ff (handje vastgehouden) bij de poort, vandaag dus film kijken, iemand
Nog tips?
Beschrijf het moment. Was het romantisch of had ze je net verteld over het recente overlijden van haar hond?quote:
Klote man. Maar nu weet je eindijk waar je aan toe bent. Veel beter dan in onzekerheid zittenquote:
Mooi man!quote:Op zondag 30 november 2014 02:56 schreef BredeBroeder het volgende:
T spijt dr dat ze me heeft afgewezen, het lag niet aan mij blabla, wilt vrienden blijven.. Echt wauw, maar toch ben ik blij dat ik het heb geprobeerd. Volgende keer wat sneller handelen, zo eng was t niet eens
Jammer maar helaas. Mooi dat je er van geleerd hebt.quote:Op zondag 30 november 2014 02:56 schreef BredeBroeder het volgende:
T spijt dr dat ze me heeft afgewezen, het lag niet aan mij blabla, wilt vrienden blijven.. Echt wauw, maar toch ben ik blij dat ik het heb geprobeerd. Volgende keer wat sneller handelen, zo eng was t niet eens
Jammer, volgende keer beter.quote:Op zondag 30 november 2014 02:56 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
Met iemand van het andere geslacht in bed film gaan kijken en het dan raar vinden dat iemand daar wellicht meer achter zoekt. Wijven..
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
Met iemand van het andere geslacht in bed film gaan kijken en het dan raar vinden dat iemand daar wellicht meer achter zoekt. Wijven..
Echt hè.quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
Dit idd.quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
volgens mij was het na dat moment de rest van de avond al awkward en stilquote:Op zondag 30 november 2014 17:53 schreef Beach het volgende:
Ik durf te wedden dat het nu heel awkward en stil is op whatsapp.
Ze zegt nu dat ze me wel leuk vind, maar te bang is om te zoenen, maar gister zei ze heel wat andersquote:Op zondag 30 november 2014 17:53 schreef Beach het volgende:
Ik durf te wedden dat het nu heel awkward en stil is op whatsapp.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze me wel leuk vind, maar te bang is om te zoenen, maar gister zei ze heel wat anders
Zeg haar dat je duidelijkheid wil, jij bent nu immers duidelijk genoeg geweest.quote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze me wel leuk vind, maar te bang is om te zoenen, maar gister zei ze heel wat anders
screens broeder, screens. Na analyse krijg je onze tipsquote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja naja, morgen wilt ze "praten" en dan ook meteen ff de zaakjes op een rijtje krijgen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:17 schreef seto het volgende:
Laat haar maar lekker naar jou toe komen als ze je echt leuk vindt broertje, voor nu gewoon afstand nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |