Awesomequote:Op zaterdag 6 december 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maakte een kort wandelingetje voor ik naar werk ging vandaag, en ik geniet hier nog steeds van.
[ afbeelding ]
Het komt vast prima in orde met jullie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Ik probeer alleen op subtiele wijze uit te zoeken wat hij in mij ziet en dan kan het zijn dat dat niet verstandig is.
Romantischquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb gisteren trouwens tijdens christmas party een weekend in het Hilton voor twee gewonnen
Ik weet al wie ik mee ga vragenquote:
Sorry, maar dit ga ik met iemand anders delenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww
Wat lief dat je aan me denkt
<wijsheid>quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was te groot en viel uit elkaar bij het omkeren.Maar wel lekker.
Nicequote:Op zaterdag 6 december 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit ga ik met iemand anders delen
[ afbeelding ]
Hier cocktails drinkenquote:
Boh..quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier cocktails drinken
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier cocktails drinken
[ afbeelding ]
You should see the pooldecksquote:
D'awww....quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Durf niet te zoenen #2
Schattige ontknoping.
Ah. Maar zeggen dat je van iemand houdt.. Tricky haha. Was dan meteen afgeknapt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Schattige ontknoping.
Eens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:22 schreef perro. het volgende:
[..]
das dichtbij. en een kutstad trouwens is het.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:24 schreef Samzz het volgende:
Donna kwam kijken of ik wat te eten voor haar had. Nee, dus. Dus ik zei 'ik heb niks voor je, ga weg', loopt ze grommend weg. Maf beest.
omgomgomgomg.. Nog een jaar wachtenquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=772103009549185
*heavy breathing.
wereldreis? van waar kom je dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:34 schreef Koettie het volgende:
Man wat een wereldreis. Ik moet plassen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Schattige ontknoping.
Als iemand dat uberhaupt zegt of bedoel je in die fase van de 'relatie'?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:20 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ah. Maar zeggen dat je van iemand houdt.. Tricky haha. Was dan meteen afgeknapt.
Monica Belluci als bondgirl.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omgomgomgomg.. Nog een jaar wachten
Nee in die fase inderdaad. Nog niet eens gezoend en houden van.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand dat uberhaupt zegt of bedoel je in die fase van de 'relatie'?
Hyped I am.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo bijzonder
ik ook. daarom auto.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee in die fase inderdaad. Nog niet eens gezoend en houden van.uhu
En Haarlem. Is maar 2 u uur ofzo maar echt grafhekel aan treinen.
Nigga pls.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo bijzonder
Monica Bellucci.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |