Awesomequote:Op zaterdag 6 december 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maakte een kort wandelingetje voor ik naar werk ging vandaag, en ik geniet hier nog steeds van.
[ afbeelding ]
Het komt vast prima in orde met jullie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Ik probeer alleen op subtiele wijze uit te zoeken wat hij in mij ziet en dan kan het zijn dat dat niet verstandig is.
Romantischquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb gisteren trouwens tijdens christmas party een weekend in het Hilton voor twee gewonnen
Ik weet al wie ik mee ga vragenquote:
Sorry, maar dit ga ik met iemand anders delenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww
Wat lief dat je aan me denkt
<wijsheid>quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was te groot en viel uit elkaar bij het omkeren.Maar wel lekker.
Nicequote:Op zaterdag 6 december 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit ga ik met iemand anders delen
[ afbeelding ]
Hier cocktails drinkenquote:
Boh..quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier cocktails drinken
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier cocktails drinken
[ afbeelding ]
You should see the pooldecksquote:
D'awww....quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Durf niet te zoenen #2
Schattige ontknoping.
Ah. Maar zeggen dat je van iemand houdt.. Tricky haha. Was dan meteen afgeknapt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Durf niet te zoenen #2
Schattige ontknoping.
Eens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:22 schreef perro. het volgende:
[..]
das dichtbij. en een kutstad trouwens is het.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:24 schreef Samzz het volgende:
Donna kwam kijken of ik wat te eten voor haar had. Nee, dus. Dus ik zei 'ik heb niks voor je, ga weg', loopt ze grommend weg. Maf beest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |