quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet helemaal
Nee kwam volgens mij door dat CB niks met haar wou, en toen moest ze huilen
Volgens mij zit ik er niet ver naastquote:
ik weet alleen dat tli weg bleef door bepaalde mensen in het topicquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik er niet ver naast
Ja? namen willen we.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet alleen dat tli weg bleef door bepaalde mensen in het topic
Hahahaquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dwc dacht ik, maar dat weet ik niet meer zeker
ach ja, zo zijn er wel meerdere mensen die om wat voor reden dan ook nooit meer hier komen, of op fok uberhauptquote:
2-11 is wel lang geleden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:23 schreef VeerEli het volgende:
inb4 uitgemaakt worden voor retard; ik heb hier een doos eieren met datum 2-11.... Als die eieren niet meuren ofzo, kan je ze dan nog gewoon vreten?
Ik heb kaolo honger en verder geen moer in huis als beleg, behalve chocopasta en die meuk
Ff in water leggen. Zinken ze is het goed. Drijven ze is het niet goed.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:23 schreef VeerEli het volgende:
inb4 uitgemaakt worden voor retard; ik heb hier een doos eieren met datum 2-11.... Als die eieren niet meuren ofzo, kan je ze dan nog gewoon vreten?
Ik heb kaolo honger en verder geen moer in huis als beleg, behalve chocopasta en die meuk
Terecht wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, zo zijn er wel meerdere mensen die om wat voor reden dan ook nooit meer hier komen, of op fok uberhaupt
Hoe gierig dit. Haal gewoon nieuwe eierenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:23 schreef VeerEli het volgende:
Ey vage shit man, 1 drijft wel en 2 anderen zinken. Beter, vreet ik die opquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff in water leggen. Zinken ze is het goed. Drijven ze is het niet goed.
Dude, alsof dat om de centen gaatquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe gierig dit. Haal gewoon nieuwe eieren
maand over datum gek
wat heeft het met gierig zijn te maken? ze wil nu eten en niet eerst naar de winkel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe gierig dit. Haal gewoon nieuwe eieren
maand over datum gek
Eieren die een maand over datum zijn...quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, alsof dat om de centen gaatben een uur wakker en heb fcking honger en wil ontbijten ja. Ga ik niet eerst naar de winkel fietsen voor een paar eieren, ben ik zo weer een half uur verder en ik val nu al bijna om.
Nou ja, met zuivel ben ik toch vaak wel panisch hoor. Tijdje terug half glas zure melk opgekloktquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft het met gierig zijn te maken? ze wil nu eten en niet eerst naar de winkel.
mensen die alleen naar t.h.t data kijken
Het is algemeen bekend dat eieren vaak veel langer dan de houdbaarheidsdatum nog gewoon goed zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eieren die een maand over datum zijn...
ohw nicequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja, met zuivel ben ik toch vaak wel panisch hoor. Tijdje terug half glas zure melk opgeklokt
Mi kki wat een gore bende. En zaten gewoon geen klonten in en rook ook niks.
Daarom nu ook zo wantrouwend met die eieren
Ja kan, eet zelf ook regelmatig nog eieren na de datum op, kan makkelijk. Maar zo kan je testen of ze nog goed zijn. Drijvende eieren nooit eten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey vage shit man, 1 drijft wel en 2 anderen zinken. Beter, vreet ik die op![]()
Maar die ik al uit de dop had geslagen gooi ik voor de zekerheid dan toch maar even weg.
Met deze mentaliteit kom jij er wel!quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat eieren vaak veel langer dan de houdbaarheidsdatum nog gewoon goed zijn.
Een maand vond ik twijfelachtig, vandaar de vraag. En idd, een aantal eieren zinken nog gewoon en zijn dus nog gewoon goed
Ja dat verhaal ken ik nogquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Keer gehakt van dik jaar over tijd gegeten.
Ja dat was niet heel chillquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat verhaal ken ik nogGodsamme wat ben ik toen stuk gegaan
En jij angstig op gegeven moment jonge![]()
Heeft je madre je dat nooit geleerd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
van dat drijven of zinken wist ik trouwens niet.
dacht dat dat iets was om gekookt of ongekookt te herkennen
inb4 retard
mijn moeder was/is niet bepaald het grootste kooktalent in huisquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft je madre je dat nooit geleerd?
wat de fuck?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel vaak bijna over mn nek gegaan als ik een eitje open tikje waar al een halve embryo in zat
Dit zijn dingen die ik niet mee wil maken want dan zou ik nooit meer ei etenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mensen die zelf kippen hadden zat er nog wel eens zo'n ding tussen.
fucking ranzig
zou een century egg ook nooit opvreten. ziet er ook gewoon ranzig uitquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die ik niet mee wil maken want dan zou ik nooit meer ei eten
Echtquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die ik niet mee wil maken want dan zou ik nooit meer ei eten
Nee want heb het ei nu al gebakken en wel op m'n bord liggen. En anders zou ik nu ongeveer de deur uit kunnen (want pyama uittrekken, normale kleren aandoen enz enz) dus die vlieger gaat niet op Modusquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
Ik zou het niet doen Veer en in de tijd dat je er nu over gepost hebt, had je ook op en neer kunnen fietsen..
century egg? is dat zo'n begraven filipijnse delicatesse?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou een century egg ook nooit opvreten. ziet er ook gewoon ranzig uit
ib4 Modus bloedneus.quote:
filipijns, chinees, weet ik veel. gewoonquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
century egg? is dat zo'n begraven filipijnse delicatesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filipijns, chinees, weet ik veel. gewoonJe bent wel krankjorem ja wilje dat etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Was lunchen. en gefapt idd op chantal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
topickill. 2noots aan het fappen op chantal, veertje onwel geworden van haar eieren..
Tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was lunchen. en gefapt idd op chantal.
Ja, zaadlozing op mn broodje kaas net die extra touch weetjequote:
terecht. chantal is een van de betere bn'ers die limburg heeft voor gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was lunchen. en gefapt idd op chantal.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zaadlozing op mn broodje kaas net die extra touch weetje
Uit Limburg? zou je niet zeggen idd zo mooi en knap en succesvolquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terecht. chantal is een van de betere bn'ers die limburg heeft voor gebracht
Now u know.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:23 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha shit, ik houd van je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja, met zuivel ben ik toch vaak wel panisch hoor. Tijdje terug half glas zure melk opgeklokt
Mi kki wat een gore bende. En zaten gewoon geen klonten in en rook ook niks.
Daarom nu ook zo wantrouwend met die eieren
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uit Limburg? zou je niet zeggen idd zo mooi en knap en succesvol
Hahahaha shiiiitquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, uit tegelen.
op youtube vind je ook wel filmpjes dat zingt in het dialect
beetje jammer ditquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen sexy pyama, sorry dat ik je moet teleurstellen.
Tja, pyama moet lekker zitten en warm zijn, dus vaak gaat dat gepaard met dat het een lelijk ding is.quote:
Nu houd ik nog meer van je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha shiiiitTering lomp eigenlijk wel
Moet ik misschien maar eens om gaan denken, is niet echt lady-like
Robo is wel nice jaquote:
niet echt, want ook daar lever je geen foto's vanquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja, pyama moet lekker zitten en warm zijn, dus vaak gaat dat gepaard met dat het een lelijk ding is.
In de zomer hoef ik nergens in te slapen want heet, dus dan gewoon blote tietjes of een hemdje. Maakt dat het weer een beetje goed?
Waarom nou altijd weer foto'squote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef gianni61 het volgende:
niet echt, want ook daar lever je geen foto's van
goei mi wel
Potquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom nou altijd weer foto's
[ afbeelding ]
Zo goed?!! Die dus. Ongeveer.
modus vroeg het, niet ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom nou altijd weer foto's
[ afbeelding ]
Zo goed?!! Die dus. Ongeveer.
HAhaha fuck offquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha fuck offDat is ook m'n favoriet niet, mouwen kruipen altijd op.
Deze heb ik ook, zo'n soort, maar dan gewoon een basic zwarte ipv zo'n blije print
[ afbeelding ]
Die zijn wel darn nice
Een nachthemd had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha fuck offDat is ook m'n favoriet niet, mouwen kruipen altijd op.
Deze heb ik ook, zo'n soort, maar dan gewoon een basic zwarte ipv zo'n blije print
[ afbeelding ]
Die zijn wel darn nice
Donder opquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! zou hem zelf dragen idd.
Heb je ook een slaapmutsje?
In de winter ben ik een saai uitziende slaper, ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Een nachthemd had ik niet verwacht.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het wel schattig hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In de winter ben ik een saai uitziende slaper, ja.
Haha ja ook lekker. Draag thuis ook vaak gewoon strakke joggingbroek, maar slapen doe ik in boxertjesquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:41 schreef krioro het volgende:
[..]!
[..]
Vind het wel schattig hoor.
Ik ben sinds kort weer over naar dit soort pyjamabroeken:
[ afbeelding ]
Draag ik niet in bed though, gewoon in huis.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Donder op
[..]
In de winter ben ik een saai uitziende slaper, ja.
Hoor wie klopt daar kinderen?quote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk geen strakke korte?
Hehehequote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk welliefst nog beetje in mn naat.
Omg so much in commonquote:
Als ze net wakker is wel hihaho.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
ja nee sorryquote:
When you were born there were approximately 4,945,899,887 other people alive on Earth.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Out of 100,000 people born on the same day as you, approximately 97,020 are still living.
Sickquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
When you were born there were approximately 4,945,899,887 other people alive on Earth.
There are now about
7,278,355,76345678 people alive.
Fucking kansloos en asociaal jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
krijg je met van die berber families van 20.
Slecht bouwjaar?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Out of 100,000 people born on the same day as you, approximately 97,020 are still living.
Zoë Kravitz is op dezelfde dag als mij jarig!quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Out of 100,000 people born on the same day as you, approximately 98,717 are still living.
als ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zoë Kravitz is op dezelfde dag als mij jarig!
Houdoequote:
Een chocoladeletter en een ding voor waxmelts/scentchipsquote:
Xd xd omgquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:39 schreef BlauweTijger het volgende:
omfgkk verwarming kapot.Geen warm water, niets. ga dood lol
chocoladeletter is al op cker?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een chocoladeletter en een ding voor waxmelts/scentchips
Zit nog in de verpakkingquote:
sinds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zo eet ik m'n chocoladeletters altijdquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met verpakking en alles opgevreten?
Vetklepquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo eet ik m'n chocoladeletters altijd
¤13,50 bruto voor de eerste 9 uur in de week, alles daarna p/w met 'boven contracturen-toeslag' + avondtoeslag.quote:
Frikandelbroodjesquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
Dat worden heel wat blikjes Energy Drink.
Jaartje sparen en je hebt deze.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes.
Heb ook geen vaste kosten zowat hè, helemaal nu ik geen schoolgeld meer hoef te betalen.
[ afbeelding ]
Wil een Maybach 62quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Jaartje sparen en je hebt deze.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Interesseart mah nie, mocht ik ooit zoveel geld hebben dat ik niet meer weet wat ik ermee moet haal ik deze uit '09.
[ afbeelding ]
Stel je eens voor dat je zoveel werkt met een echte baanquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fucking hell, 2e keer deze week 9:00 tot 22:30 gewerkt.
[ afbeelding ]
To all my single schrobbers, to all my single schrobbersquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je zoveel werkt met een echte baan
Money to blow
Jouw gifje!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
To all my single schrobbers, to all my single schrobbers
oh oh oh oh ohh oh
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij er met z'n eerste echte baan op achteruit gaatquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je zoveel werkt met een echte baan
Money to blow
Range Rover Sport HSE? Die heeft een van mijn bazen in het zilver. Leuk apparaat!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Interesseart mah nie, mocht ik ooit zoveel geld hebben dat ik niet meer weet wat ik ermee moet haal ik deze uit '09.
[ afbeelding ]
quote:6.528 of 6.805 people found the following review helpful
5What wedding?
ByJordan Riveraon 4 december 2013
I was going to fund my daughters wedding in Hawaii, but I figured this Samsung TV would last much longer.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:57 schreef Salatrel het volgende:
die hele review lijst
http://www.amazon.com/Sam(...)tBy=byRankDescending
Hallon Bob,quote:Op zondag 7 december 2014 04:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
![]()
Has anyone bought this yet? My wife told me that she would leave me if I purchased it and I was wondering if this TV would be worth it.
Speelgoedauto's zeker, wie wil er bij het kopen van een auto nou te woord gestaan worden door een of andere kutpuber.quote:Op zondag 7 december 2014 03:35 schreef Saleu het volgende:
- Toen ik 15 was niet genoegen nemen met een bijbaantje als vakkenvuller, maar als 15-jarige direct aan het werk gaan als autoverkoper
Ja doei, auto's poetsen hoor ...quote:Op zondag 7 december 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Speelgoedauto's zeker, wie wil er bij het kopen van een auto nou te woord gestaan worden door een of andere kutpuber.
auto poetsenquote:Op zondag 7 december 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei, auto's poetsen hoor ...
Zou bij de dealer weglopen.
Gvd zie dit nu pasquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
To all my single schrobbers, to all my single schrobbers
oh oh oh oh ohh oh
[ afbeelding ]
bij Liekendiek hebben ze alleen maar kwaliteit verkopersquote:Op zondag 7 december 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Speelgoedauto's zeker, wie wil er bij het kopen van een auto nou te woord gestaan worden door een of andere kutpuber.
Oeps.. de mijne ook.quote:Op zondag 7 december 2014 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
auto poetsen
is wel weer eens nodig
Hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 12:31 schreef Murdera het volgende:
Appeltaart gemaakt. Erachter gekomen dat ik een mongool ben, maar wel een creatieve mongool
mijn velgen zijn ook zwart, maar dat komt omdat ik de winterbanden er onder hebquote:Op zondag 7 december 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps.. de mijne ook.
Eens zien of de wasstraat vandaag open is.
Mijn velgen zijn wat zwart ipv zilverkleurig.
Ik doe niet aan die onzin mee.quote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn velgen zijn ook zwart, maar dat komt omdat ik de winterbanden er onder heb
dat zei ik ook altijd voordat ik ze hadquote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die onzin mee.
Vorig jaar is het niet nodig geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zei ik ook altijd voordat ik ze had
ja, ook als het niet vriest maar gewoon koud en nat is merk ik al verschil.quote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorig jaar is het niet nodig geweest.
Dit jaar misschien wel.. we zullen het wel zien.
Wat is nou het grote voordeel? Meer grip op de weg etc?
Ik kan niet wachten tot het sneeuwt en dan al die bange mensen thuis blijven.quote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ook als het niet vriest maar gewoon koud en nat is merk ik al verschil.
andere samenstelling van rubber die beter bij de lagere temperaturen past. Ander/dieper profiel enz enzquote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorig jaar is het niet nodig geweest.
Dit jaar misschien wel.. we zullen het wel zien.
Wat is nou het grote voordeel? Meer grip op de weg etc?
die gaan 40 rijden op de snelwegquote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het sneeuwt en dan al die bange mensen thuis blijven.
Hehehe
Of melden zich ziekquote:
Appeltaartquote:Op zondag 7 december 2014 12:31 schreef Murdera het volgende:
Appeltaart gemaakt. Erachter gekomen dat ik een mongool ben, maar wel een creatieve mongool
quote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We zijn niet je vriendin ofzo, hè.
Rustig aan koeliequote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je weet niets! India veegt tattaland van de bodem als ze dat zouden willen. Wees trots op je roots.quote:
Ik zorg bij voorbaat al dat ze me niet in de weg rijden en anders geef ik ze wel even een zetje.quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee want dan rijden ze jou niet in de weg
Enige roots die je hebt is kurkuma.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je weet niets! India veegt tattaland van de bodem als ze dat zouden willen. Wees trots op je roots.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige roots die je hebt is kurkuma.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige roots die je hebt is kurkuma.
quote:
het deeg was onmogelijk goed te krijgen. Bleef kruimelig, dus helemaal die lijnen deeg eroverheen was onmogelijkquote:
Het is toch vooral belangrijk dat het kaneel op de appels zit?quote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
het deeg was onmogelijk goed te krijgen. Bleef kruimelig, dus helemaal die lijnen deeg eroverheen was onmogelijk
En ik ben de kaneel vergeten dus dat heb ik er maar gewoon overheen geflikkerd iov er doorheen![]()
geen idee, missch gewoon te weinig boter? Alles was een beetje op de gok gedaanquote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch vooral belangrijk dat het kaneel op de appels zit?
En deeg misluktHad je soms niet zulke goede boter of zo?
Wat brengt jou bij een Amsterdamse nieuwssite?quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)teeds-dikkere-mensen
Irreëel, wordt verworpen.quote:Als mensen gewoon niet mogen stilstaan op de straat buiten de winkels zou de doorstroom vast al veel beter zijn. En dan vooral bejaarden in scootmobiels en dikkerds.
GeenStijl.quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat brengt jou bij een Amsterdamse nieuwssite?
[..]
Irreëel, wordt verworpen.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Bruna_Marquezine
19quote:
speltip #1337 haar naam staat in de bestandsnaam van het gifjequote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, ik heb wel een Dick voor Bruna.
[..]
19.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga xtje naar zo een gangbang met nederlandse pornoster
100 euro cummen zoveel je kan in 4 uurtjes tijd ofzo
all-gaten-inclusive
quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
of naar zo'n partytreff in duitsland 1x entree betalen en cummen zoveel je kan
ja, 1 % rentequote:Op maandag 8 december 2014 08:49 schreef Murdera het volgende:
Fucking rente bij banken blijft maar dalen. Dit jaar maar 2/3e van volgend jaar. Binnenkort is de rente nog negatief
bij de ecb is het al negatiefquote:Op maandag 8 december 2014 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 1 % rente
zou er nog bijna geld voor gaan sparen
ja, dat is wel duidelijk dat dat misvormd isquote:Op maandag 8 december 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Misvormd gezicht.
Mag je eigenlijk niet om lachen, maar moest toch gniffelen.![]()
nikonlover was toch geen vrouwelijke user?quote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef Chai het volgende:
https://t.co/HtJNtbNDuE
Dat figuur zat dus achter de user Nikonlover.Vraag me af of er achter elke nep vrouwelijke user van die rare mannetjes zitten.
nikonlover was toch die downie met zn "dinnetje"?quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
Semi.
Iig wel zo'n type met overdreven vrouwelijke poststijl.
Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef Chai het volgende:
Dat figuur zat dus achter de user Nikonlover.Vraag me af of er achter elke nep vrouwelijke user van die rare mannetjes zitten.
Dat topic nominatie topic.quote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan..
quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
En daar werd deze genomineerd
KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn
En daar staat dat filmpje ergens
Tijdje terug had er iemand op het fietspad langs het spoor speciaal een krukje e.d. neergezet om treinen te fotograferen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:05 schreef Modus het volgende:
Zijn ook altijd autisten, van die treinfiguren en een beetje als eerste bij ongelukken rondhangen voor hun 112 blogje.. Ik ken er sowieso nog 1 hier op fok. Helicopters, hulpdiensten, jizz-in-pants toen AF1 overvloog.
.
je bent bij hem gebleven om te kijken welke trein er kwam?quote:Op maandag 8 december 2014 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdje terug had er iemand op het fietspad langs het spoor speciaal een krukje e.d. neergezet om treinen te fotograferen.
Dus ik dacht oh dan komt er vast een bijzondere trein langs. Nou nee hoor, gewoon een doodnormale intercity werd op de foto gezet.
Toen ik er op de terugweg langs fietste kwam er een trein aan.quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent bij hem gebleven om te kijken welke trein er kwam?
quote:Op maandag 8 december 2014 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdje terug had er iemand op het fietspad langs het spoor speciaal een krukje e.d. neergezet om treinen te fotograferen.
Dus ik dacht oh dan komt er vast een bijzondere trein langs. Nou nee hoor, gewoon een doodnormale intercity werd op de foto gezet.
deze is classic:quote:
quote:[..]
Dit is iets wat vrouwen ook nooit zullen begrijpen.
Stel je voor dat een man gaat zeiken dat vrouwen niet moeten janken als ze worden ge-catcalled.
Je begrijpt het niet als je niet aan de andere kant staat.
Vrouwen hoeven gewoon hun benen te spreiden voor de eerste de beste schooier die hen aanspreekt.
Meeste mannen mogen al blij zijn als ze een keer een kut IRL mogen zien. Maar daar zit dan ook erg veel 'werk' in.
Vrouwen bevatten dit niet, omdat de keer dat ze die beentjes spreiden voor de schooier, hij waarschijnlijk 999 andere chicks heeft aangesproken die dat NIET hebben gedaan. Het is hetzelfde als dat jullie 1000x worden aangesproken door gewoon naar buiten te lopen, alleen wordt er nu 'werk' verricht.
haha ja.quote:
Kland?quote:Op maandag 8 december 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
DWC!
waarom zijn die AH pizza's uit de koeling groter dan een standaard ikea bord?dit kun je toch niet verkopen aan de kland
![]()
![]()
De dag dat er in de SC zulke taal gebezigd wordt is de dag waarop ik zeer teleurgesteld ga zijn in jullie.quote:
dan ben je al een pooske teleurgesteld denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De dag dat er in de SC zulke taal gebezigd wordt is de dag waarop ik zeer teleurgesteld ga zijn in jullie.
Een grote deceptie de leventje.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan ben je al een pooske teleurgesteld denk ik
het leven is een toverbalquote:Op maandag 8 december 2014 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een grote deceptie de leventje.
nikonlover was toch een gast die gewoon buitengewoon flikkertje was?quote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef Chai het volgende:
Die van huismerk of Excellent? Pro-tip, schuif 'm nadat hij uit de oven komt terug in/over de doosquote:Op maandag 8 december 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
DWC!
waarom zijn die AH pizza's uit de koeling groter dan een standaard ikea bord?dit kun je toch niet verkopen aan de kland
![]()
![]()
AH Verse Pizza Prosciuttoquote:Op maandag 8 december 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die van huismerk of Excellent? Pro-tip, schuif 'm nadat hij uit de oven komt terug in/over de doos.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Filmpje. Bontkraagje kopschopt schoolmeisje kapot
http://www.geenstijl.nl/m(...)chopt_scholiere.html
Vers van de pers.
quote:De enige levende wezens die normaal gedrag vertoonden in dat filmpje waren die eenden.
weet je zeker dat het je pink was en niet je vocabulaire?quote:Op maandag 8 december 2014 20:18 schreef Murdera het volgende:
Ken je snatch? Die film?
3 kwartier kunnen praten als een pikey voor mn chick mn pink heeft gekneusd
Redelijk pak slaag. (7,6/10)quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vers van de pers.
Die ad krijg ik al jaren, maar deze valt nog wel mee, een tijdje terug kreeg ik een week lang een ad voor een HIV positieve datingsite voor ''positief daten'', dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Gister trouwens deze ad op m'n mobiel_! I know 2NutZ would
.
Waarom moeten mensen met de lelijkste stemmen altijd het meeste lawaai makenquote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vers van de pers.
ik kreeg daar zero positieve reactiesquote:Op maandag 8 december 2014 20:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Redelijk pak slaag. (7,6/10)
[..]
Die ad krijg ik al jaren, maar deze valt nog wel mee, een tijdje terug kreeg ik een week lang een ad voor een HIV positieve datingsite voor ''positief daten'', dus ik kijk nergens meer van op.
jaquote:Op maandag 8 december 2014 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je zeker dat het je pink was en niet je vocabulaire?
traject/vertrektijd?quote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
Vandaag was de trein te laat.kan je dat laten checken? Dat het morgen ok is?
s godverdomme ook een dagtaak. Ik begrijp en vergeef jequote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Salatrel het volgende:
Trouwens niet mijn schuld! Ik moest naar limbabwe
ik heb gefixt. vandaag zal de trein op tijd vertrekken..... consequentie is wel dat het maar 1 treinstel is vandaag....quote:Op maandag 8 december 2014 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
08:35 leliestad - den haag centraal.
eerder een nachtmerrie dusquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:50 schreef Chai het volgende:
Gedroomd dat ik zwanger was en bijna moest bevallen.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 04:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gefixt. vandaag zal de trein op tijd vertrekken..... consequentie is wel dat het maar 1 treinstel is vandaag....
gedroomd dat ik spontaan een crossmotor had gekregen en met matties door de stad aan t scheuren was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:50 schreef Chai het volgende:
Gedroomd dat ik zwanger was en bijna moest bevallen.![]()
wtf, die had ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gedroomd dat ik spontaan een crossmotor had gekregen en met matties door de stad aan t scheuren was.
Nee tuurlijk niet, dromen zijn een plek waar alles goed en fijn is, daar komen geen negers in voor.quote:
that's racistquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dromen zijn een plek waar alles goed en fijn is, daar komen geen negers in voor.
Zelfs onder HIV patiënten zijn treinmachinisten niet populair.quote:Op maandag 8 december 2014 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kreeg daar zero positieve reacties
Jij gore flikker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs onder HIV patiënten zijn treinmachinisten niet populair.
Nou hey, welkom in de SC hoor.quote:
Bedankt. Chroestjov bespeelt me. Belooft me een date, houdt de boot af, vraagt om aandacht, negeert. Heb je je tong verloren heh? Of heb je hem afgesneden? Ben je blind? Of zal ik je ogen uitsteken!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou hey, welkom in de SC hoor.
Vertel?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
Maar deze keer is hij niet de eerste FOK!ker.
Chaiquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
Maar deze keer is hij niet de eerste FOK!ker.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Miou het volgende:
[..]
Het is toch zielig. Daarvoor zei hij dat ze had gezegd dat zij hem echt heel leuk vond. Dat je niet hetzelfde voelt, ok, maar dan laat hij het ook nog doodbloeden en haar een rotgevoel geven tot ze het zelf maar afkapt. Hij "blij", en in plaats van het zo laten, zoekt hij weer contact. Ziet zelfs in dat zij het verkeerd interpreteert, maar zegt er weer niets van. En laat haar nog weken doorgaan met contact zoeken. Op fok kan hij er een boek over schrijven, op zo'n bespottende manier, maar naar haar nog geen woord. De definitie van een hork, als je het mij vraagt.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik was het, nou goed. Hij heeft me diep gekwetst. Vooral nu ik dit allemaal lees. Waar ik niets van wist. Ook al was het maar 1 date ja, hij deed alsof hij er meer in zag. En toen niets meer. Ik heb me al die tijd rot gevoelt, en nu schaam ik me. Ik voel me voor schut gezet. Achteraf had ik nooit meer wat van me laten horen, maar ik vond hem leuk. Leuker dan ik iemand in tijden heb gevonden. Dat wist hij. Om mij zo te behandelen, en dan te zeggen dat je zogenaamd te lief bent, alsjeblieft!
Daarna verdere achtervolging in andere topicsquote:Op zondag 9 november 2014 15:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk aan. Het viel me al op dat je wel erg de persoonlijke aanval zocht en ik twijfelde even of ik er nog op in moest gaan, maar vooruit. Dat we er niet hetzelfde instonden, klopt. En dat kun je geloven of niet, ik vond het erg sneu voor je. Dermate sneu dat ik je inderdaad later nog eens vroeg hoe het met je ging. Let wel, dat was zonder dubieuze intenties en ik voelde me oprecht begaan met je. Achteraf niet de meest handige move inderdaad, maar dat schreef ik daar ook al. En dat is precies wat ik bedoelde met dat minder lief willen zijn, ik had beter niks meer kunnen vragen ivm met het verschaffen van valse hoop.
Not my finest hour inderdaad. Ook ik ben nog niet te oud om te leren blijkbaar. Het spijt me in ieder geval wel dat jij je zo gekwetst voelde en ook dat kun je geloven of niet. Verder post ik al wel wat langer in de datingreeks met al zijn grappige, bizarre en soms tenenkrommende verhalen en is het ook weer niet helemaal de bedoeling dat je dates daar op je gedeelde ervaringen stuiten, dat begrijp je. Zeker omdat het daar onder een schijtlollige nick gaat over dates die verder volstrekt anoniem blijven. Eerlijker dan daar wordt het niet, al kan ik me levendig voorstellen dat je je dan gekwetst voelt als je ineens op een verhaal stuit wat over jou gaat...
Al vind ik het wel wat zorgwekkend dat je me helemaal hebt weten te traceren. Ehrm, niet dat ik straks nog een stuk of wat ex-dates achter me aan krijg met hooivorken en fakkels.Enfin, ik hoop verder voor je dat het nog wat geworden is met die kerel.
[..]
Misschien moet je die opmerking eerst eens in de juiste context lezen. Namelijk het verzetten van een date met iemand die je verder (nog) niet kent en waarbij het makkelijker is onder het mom dat je ziek bent in plaats van dat je hoofd er om wat voor reden dan ook niet naar staat op dat moment. Juist omdat de ander in die fase nogal geneigd is alles op zichzelf te betrekken. Wat dat verder met relaties van doen heeft is me een raadsel.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 05:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu je me eenmaal gevonden hebt en je mijn complete postgeschiedenis door hebt genomen is het je bedoeling dat je me als een psycho blijft stalken begrijp ik?
Dit is mijn vaste SC.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:54 schreef Miou het volgende:
[..]
O Chai wat een eer, jij, alweer. De tweede keer dat je dit rondbazuint in KLB. Achtervolg je me soms?
Laatst al gedaan aan jou.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Chaide Perez Hilton van FOK!, Ghost of FOK! past, vertel ons alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |