Fucking kansloos en asociaal jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
krijg je met van die berber families van 20.
Slecht bouwjaar?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Out of 100,000 people born on the same day as you, approximately 97,020 are still living.
Zoë Kravitz is op dezelfde dag als mij jarig!quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Out of 100,000 people born on the same day as you, approximately 98,717 are still living.
als ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zoë Kravitz is op dezelfde dag als mij jarig!
Houdoequote:
Een chocoladeletter en een ding voor waxmelts/scentchipsquote:
Xd xd omgquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:39 schreef BlauweTijger het volgende:
omfgkk verwarming kapot.Geen warm water, niets. ga dood lol
chocoladeletter is al op cker?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een chocoladeletter en een ding voor waxmelts/scentchips
Zit nog in de verpakkingquote:
sinds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zo eet ik m'n chocoladeletters altijdquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met verpakking en alles opgevreten?
Vetklepquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo eet ik m'n chocoladeletters altijd
¤13,50 bruto voor de eerste 9 uur in de week, alles daarna p/w met 'boven contracturen-toeslag' + avondtoeslag.quote:
Frikandelbroodjesquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
Dat worden heel wat blikjes Energy Drink.
Jaartje sparen en je hebt deze.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes.
Heb ook geen vaste kosten zowat hè, helemaal nu ik geen schoolgeld meer hoef te betalen.
[ afbeelding ]
Wil een Maybach 62quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Jaartje sparen en je hebt deze.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Interesseart mah nie, mocht ik ooit zoveel geld hebben dat ik niet meer weet wat ik ermee moet haal ik deze uit '09.
[ afbeelding ]
Stel je eens voor dat je zoveel werkt met een echte baanquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fucking hell, 2e keer deze week 9:00 tot 22:30 gewerkt.
[ afbeelding ]
To all my single schrobbers, to all my single schrobbersquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je zoveel werkt met een echte baan
Money to blow
Jouw gifje!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
To all my single schrobbers, to all my single schrobbers
oh oh oh oh ohh oh
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij er met z'n eerste echte baan op achteruit gaatquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je zoveel werkt met een echte baan
Money to blow
Range Rover Sport HSE? Die heeft een van mijn bazen in het zilver. Leuk apparaat!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Interesseart mah nie, mocht ik ooit zoveel geld hebben dat ik niet meer weet wat ik ermee moet haal ik deze uit '09.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |