Ja dat verhaal ken ik nogquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Keer gehakt van dik jaar over tijd gegeten.
Ja dat was niet heel chillquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat verhaal ken ik nogGodsamme wat ben ik toen stuk gegaan
En jij angstig op gegeven moment jonge![]()
Heeft je madre je dat nooit geleerd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
van dat drijven of zinken wist ik trouwens niet.
dacht dat dat iets was om gekookt of ongekookt te herkennen
inb4 retard
mijn moeder was/is niet bepaald het grootste kooktalent in huisquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft je madre je dat nooit geleerd?
wat de fuck?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel vaak bijna over mn nek gegaan als ik een eitje open tikje waar al een halve embryo in zat
Dit zijn dingen die ik niet mee wil maken want dan zou ik nooit meer ei etenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mensen die zelf kippen hadden zat er nog wel eens zo'n ding tussen.
fucking ranzig
zou een century egg ook nooit opvreten. ziet er ook gewoon ranzig uitquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die ik niet mee wil maken want dan zou ik nooit meer ei eten
Echtquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die ik niet mee wil maken want dan zou ik nooit meer ei eten
Nee want heb het ei nu al gebakken en wel op m'n bord liggen. En anders zou ik nu ongeveer de deur uit kunnen (want pyama uittrekken, normale kleren aandoen enz enz) dus die vlieger gaat niet op Modusquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
Ik zou het niet doen Veer en in de tijd dat je er nu over gepost hebt, had je ook op en neer kunnen fietsen..
century egg? is dat zo'n begraven filipijnse delicatesse?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou een century egg ook nooit opvreten. ziet er ook gewoon ranzig uit
ib4 Modus bloedneus.quote:
filipijns, chinees, weet ik veel. gewoonquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
century egg? is dat zo'n begraven filipijnse delicatesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filipijns, chinees, weet ik veel. gewoonJe bent wel krankjorem ja wilje dat etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |